צילום קווי ביוב עם דן ביוב– איתור נזילות ללא גרמת נזק למבנה – חדש!

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

הטכנולוגיה של דן ביוב ידועה כטובה ביותר לצילום קווי ביוב. תהיו גאים שהאינסטלטור שלכם משתמש בציוד החדיש ביותר ומצליח כך לספק מענה מדויק, יעיל, מהיר ונכון. כיום כבר לא נעלה על דעתנו שבירת קירות או גרימת נזק למבנה למטרת איתור של נזקי צנרת. האבחון כולו מתבצע באמצעים טכנולוגיים חדישים שמאפשרים קבלת תמונה מדויקת אודות המתרחש בצנרת מבלי להרים אריחים או לשבור קירות. האינסטלטור המודרני יודע היכן בדיוק ממוקמת הנזילה, מהם הגורמים לבעיה ומהו היקף הנזק. עבודות האינסטלציה לא מבוססות עוד על ניחושים וכולם מרוצים.

איך המצלמה מצליחה להיכנס ולצאת מהביוב?

המבנה הצר של הצנרת הופך את התנועה בה לאתגר לא פשוט. נדרש ציוד צילום ייחודי שמסוגל לעמוד באתגר ולנוע בקלות בצנרת תוך שידור של תמונה ברורה ומלאה לכל אורך הדרך. צנרת הביוב טומנת בחובה לא מעט מכשולים בעבור ציוד הצילום כך שנדרש שילוב נכון בין טכנולוגיה חדישה לבין בעל מקצוע שיודע לתפעל אותה נכון.

מה כל כך מיוחד בצילום קווי ביוב עם דן ביוב?

עבודות צילום קווי ביוב עם דן ביוב egodan.org.il מאפשרות תנועה ב-360 מעלות להשגת התוצאות הטובות ביותר. המערכת החדישה מתבססת על שימוש בצינור גמיש שאל קצהו מחוברת מצלמה זעירה שנושאת גוף תאורה. הצינור הדק מוחדר אל הצנרת ונע לכל אורכה בחופשיות. המטרה היא צילום של דפנות הצינור וסקירה אחר תקלות בקו הביוב כולו. טכנולוגיית צילום קווי ביוב עם דן ביוב שימושית במיוחד במקרים בהם נרצה לאתר בצורה מדויקת נזילות. המצלמה הזעירה יודעת לספק תמונות 360 מעלות כך שמתקבלת תמונה מלאה.

בשביל מה צריך תנועה של 360 מעלות?

התנועה בתוך הצנרת הצרה והעמוסה אינה פשוטה, ציוד הצילום נתקל פעמים רבות במכשולים ולכלוך שמכסה את העדשה. הגמישות של המצלמה החדשה מאפשרת התמודדות טובה יותר עם כל סוגי הצנרת לקבלת תמונת מצב מלאה. צילום קווי ביוב עם דן ביוב מאפשר לנו להביט על הצינור כולו מכל הכיוונים גם כאשר התנועה בצנרת מוגבלת. במבחן התוצאה, הציוד החדיש משיג תוצאות טובות יותר ומעניק לאנשי המקצוע מידע מדויק שמאפשר תיקון נקודתי יעיל תוך גרימת נזק מינימלי למבנה. קיימים מקרים רבים בהם תיקון נזקי צנרת מתאפשר ללא כל גרימת נזק.

מתי כדאי להזמין אינסטלטור?

  1. המים מתנקזים באיטיות
  2. מי ביוב עולים מפתחי הניקוז
  3. מים זורמים במקלחת כאשר אנו מורידים את המים באסלה
  4. זיהוי סימנים של רטיבות במבנה
  5. שינוי לא מוסבר בלחץ המים

אם הצנרת שלכם סתומה הבעיה לא תיעלם ללא טיפול נכון ומדויק. עליכם לאתר את המיקום המדויק של הסתימה בצנרת ולפתור את הבעיה באופן נקודתי. ציוד הצילום יגלה לכם היכן בדיוק מסתתרת הבעיה שלכם ובאותה הזדמנות יאפשר גם איתור מוקדם של בעיות אינסטלציה נוספות.

 

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!