צילום קווי ביוב – הדרך לאבחון מדויק

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

ריח צחנה מכיוון הביוב

יש סתימה בביוב? ריח צחנה עולה ומציף את הבית? אלו הם רק חלק מהסימנים לבעיות שעלולות לצוץ באמצע החיים במערכת הביוב הביתית. אתם יושבים בסלון, ולפתע גל צחנה עולה מכיוון המקלחת, המטבח או הגינה. אתם מזהים את הריח. הוא לא כתמול שלשום. כך או כך, אין עוררין על כך שהריח מציף את באי הבית כהוגן, וחייבים לפעול במהירות כדי לפתור את הבעיה. השאלה מאין היא צצה? כולם יודעים לזהות ריח צחנה העולה מן הביוב, אבל מהשלב של הזיהוי ועד לשלב הפתרון, יש דרך לעבור.

 

על ייחודה של מצלמה

אתם בעצמכם אינכם יכולים לתקן בעיות ביוב כי לא למדתם את התחום המורכב (מה לעשות, אתם לא יכולים לשלוט בכל). כל מה שנותר לכם הוא לאתר איש שירות מקצועי ומיומן שיציל אתכם מהריח, מהסתימה, מהחסימה, מכל מה שנגלה. אותו איש מיומן לא יעשה הוקוס פוקוס ויפתור ללא אבחון את הבעיה. לצורך כך הוא יגיע עם מצלמה מיוחדת (תשכחו ממצלמת האייפון שברשותכם, זאת לא הדרך האולטימטיבית לצילום). המצלמה תחדור לשטחי הביוב הקיימים, תסרוק את האזור בדייקנות, ולאחר הצילום, תאותר בקלות התקלה שגרמה לריחות ולחסימות.

 

מחסימת שורשים ועד סדקים, לכלוך ושברים

הידעתם? עצים נוטים להטביע חותם בשורשיהם במערכת הביוב לעיתים, והדבר גורם לצרות צרורות. חסימה על ידי שורשים מצריכה טיפול מאסיבי ומדויק כדי לא להרוס את שאר החלקים בעת שחרור החסימה. כך גם לגבי כל סוג של טיפול שיידרש במערכת הביוב שלכם. אם ימצא איש המקצוע סדק או שבר הוא יצטרף לפעול בהתאם. החוכמה היא לפעול בדייקנות, במהירות, בלי לסכן חלקי ביוב אחרים, בלי להרוס ובלי לשבור קירות, בלי להשתעבד לשיטות מיושנות.

 

אתרו בעל מקצוע מיומן

כיום עם התפתחות הקדמה, אתם נהנים גם משירותי ביוב משוכללים. צילום קווי ביוב ייעשה על ידי מצלמה מיוחדת שכל תפקידה הוא לאתר לפרטי פרטים את שורש הבעיה. רק בעל מקצוע מיומן שעבר הכשרה יודע איזה שימוש לעשות עם המצלמה ואיך לטפל במערכת החולה. המצלמה תחדור לקווי הביוב, לצנרת ולכל מה שידרוש בדיקה, ורובוט מיוחד יסדר את התקלה וישטוף את כל החסימות, וכמובן, האיש שהזעקתם יֵדע כבר מה לעשות. כמובן, צריך לדעת איך לטפל במערכת במיומנויות גבוהה, לכן כשאתם מזמינים אינסטלטור בפעם הבאה, חשוב לדעת מי ניצב מולכם. אל תלכו רק אחרי האינטואיציה שלכם. בחרו איש מקצוע רציני, מישהו שמבין עניין ויודע לתפעל את המערכת מבחוץ ומבפנים.

 

מה חושפת המצלמה?

לא מדובר במצלמה נסתרת. סיימנו עם הסרטים של יהודה ברקן כבר מזמן. צילום קווי ביוב יחשוף חורים בצנרת, שבר, סדק, שורשים חוסמים, לכלוך, חפצים שנתקעו, נתקים, קריסה של צינורות ודברים נוספים שכלל לא חשבתם עליהם. בדיוק כמו אצל רופא השיניים, הצילום מדוקדק ומאפשר טיפול איכותי במיוחד. לא צריך להרוס תשתית שלמה כדי לזכות בשירות מצוין. רק אתרו את האיש המדויק לטיפול הנדרש.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!