פרופיל בלגי ברזל

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

  הפרופיל הדק שמחזיק את החלון פרופיל בלגי ברזל

חלונות בלגיים נחשבים מזה זמן רב לחלונות האיכותיים והמועדפים ביותר בבתים רבים. חלונות בלגיים משמשים למגוון מטרות – החל בסגירת מרפסות המתבצעת בקלות וביעילות בתוך זמן קצר, וכלה ביצירת חלונות המאפשרים צפייה בנוף איכותי. החלונות הללו בנויים על בסיס פרופיל בלגי ברזל, פרופיל העשוי אלומיניום או כל סוג אחר של מתכת. מהם בדיוק חלונות בלגיים? מהו הפרופיל הבלגי ומה מייחד אותו מסוגי פרופילים אחרים? מתי כדאי לבנות חלונות בלגים? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא מעניין זה.

רתך במסגריה

חלונות בלגיים – מהם בעצם ומה היתרונות שלהם

חלונות בלגיים הם חלונות המורכבים משני חלקים. החלק הראשון הוא פרופיל בלגי ברזל או אלומיניום, המהווה את המסגרת של החלון ואת הגורם המחזק שלהם. על הפרופיל הבלגי מורכבות הזגוגיות, המהוות את החלק הארי בחלון. המבנה הייחודי של חלונות בלגיים, מאפשר לדיירים בבית ליהנות מאור השמש ומהנוף המשתקף מבעד לחלון, מבלי לסבול בתוך כך מהאוויר הקר או החם שבחוץ. בכל הקשור באיטום, החלון הבלגי מספק את האיטום הטוב ביותר האפשרי. למעשה, פרופיל בלגי ברזל או אלומיניום יוצרים איטום שהוא איכותי הרבה יותר ופרקטי מאד, הרבה יותר מהאיטום הקיים בחלונות שהמסגרת שלהם עשויה מעץ או מחומרים אחרים.

פרופיל בלגי ברזל ומה מיוחד בו

פרופיל בלגי ברזל או פרופיל העשוי אלומיניום, מיוחדים משאר צורות הפרופיל המשמשים לבנייה ועיצוב של חלונות או דלתות, בשני דברים עיקריים: הדבר הראשון המייחד את הפרופיל הבלגי העשוי ברזל או מחומרים אחרים לצורך העניין, הוא החיתוך הדק והעדין שלו. חיתוך כאמור מאפשר ליצור חלונות ודלתות מסוגננים יותר, המאפשרים לאור רב יותר לחדור הביתה, ומצד שני מאפשרים למזג את החדר בצורה טובה, בעודם מונעים חדירה של קור או חום אל תוך הבית פנימה.

שלא כמו מדרגות מתכת חלונות בלגיים ניתן לייצר גם מחומרים אחרים כמו עץ או פלדה

בדרך כלל, משמשים חלונות בלגים לסגירה של מרפסות או בלקונים גדולים. בדירות קרקע או בדירות גג שיש מהן גישה ישירה לגינה, ניתן למצוא בדרך כלל דלתות בלגיות – כלומר דלתות הנפתחות ישירות לגן. פרופיל בלגי ברזל הוא בעצם הגורם האחראי על החוזק של הדלתות הללו. הפרופילים הללו משמשים ליצירת חלונות מעוצבים, הן חלונות העשויים על טהרת המתכת והן חלונות העשויים משילוב של מתכת ועץ. חלונות כאמור משמשים לעיצוב הבית ויצירת מראה ואווירה ייחודיים. פרופיל בלגי ברזל עשוי לשמש גם לצורך הצללה או לסגירה יעילה של מרפסות פתוחות, בייחוד בעונת החורף. כאשר פרופיל כזה משולב עם שמשות כפולות ואטומות, הוא יוצר איטום מוחלט מפני רעשים מבחוץ.

אם יש לך עניין בבניית חלונות או דלתות המבוססים על פרופיל בלגי ברזל, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לך להשיג את המוצר המתאים והטוב ביותר עבורך.

פרופיל בלגי ברזל

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!