על מה אנחנו צריכים לשים דגש בעת שיפוץ הבית?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

אנשים רבים מנצלים את תקופת הקורונה בכדי לשפץ את הבית שלהם ונראה כי שוק השיפוצים חווה רנסנס. על רקע זה עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות בכדי לעבור את השיפוץ בשלום וכיצד נבטיח כי השיפוץ מתבצע ברמה גבוהה בין אם אנו רוצים לשפץ בית ובין אם אנו רוצים לשפץ גלריה. אם כן אתם צריכים להבין כי הדרך לשיפוץ מוצלח עוברת דרך בחירה חכמה בבעלי מקצוע. עליכם להבין כי ככל שתבחרו בעלי מקצוע יותר טובים כך השיפוץ יהיה יותר מושלם. יש הרבה דברים שצריכים לשים לב אליהם בשיפוץ אך אולי הדבר החשוב ביותר הוא הנושא של תשתית הביוב. עלינו להבטיח כי הביוב בבית שלנו עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח שנוכל לעשות בו שימוש מיטבי וללא תקלות, פגמים או ליקויים.

האם כל אינסטלטור יכול לבצע צילום של קווי ביוב?

הדרך לביוב מוצלח עוברת דרך צילום של קווי ביוב. על רקע זה עולה השאלה האם כל אינסטלטור יכול לבצע צילום של הקווים וזאת בכדי להבטיח כי תשתית הביוב שלנו תהיה איכותית וטובה בעת שיפוץ ואתם יודעים מה גם אם אתם לא מחליטים לשפץ אתם עדיין צריכים תשתית ביוב איכותית. אם כן אנו חייבים לציין כי לא כל אינסטלטור יכול לצלם את קווי הביוב וזה משהו שיש לתת עליו את הדעת. לכן אם יש לכם בעיה בביוב או אם החלטתם לשפץ את הביוב בבית שלכם אתם צריכים לוודא כי לאינסטלטור יש את היכולת לבצע צילום קווים של ביוב וזאת בכדי להבטיח כי העבודה תהיה איכותית ומקצועית.

הציוד – המפתח לצילום קווים איכותי

צילום קווי ביוב תלוי בגורמים רבים אשר משפיעים על האינסטלטור אך בסופו של דבר יש חשיבות אדירה לשאלה האם לאינסטלטור יש ציוד מתאים לצילום קווים. עליכם להבין ולהבטיח כי לאינסטלטור יש את הציוד הטוב בשוק בכדי לצלם את הקווים שלכם וזאת מכיוון שככל שלאינסטלטור יש ציוד יותר מתאים כך הוא יעשה את עבודתו בצורה טובה יותר. כמובן שלא די בציוד בכדי לעשות עבודה טובה והאינסטלטור צריך גם ידע כיצד לצלם. לכן אל תתביישו ושאלו את האינסטלטור כיצד הוא מצלם והאם יש לו ניסיון בצילום קווים וכך תבטיחו כי הצילום של הקווים שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

זמינות – ערך עליון אצל אינסטלטורים

כאשר אנו מחפשים אחר אינסטלטורים אנו צריכים למצוא אינסטלטורים מומלצים 24/7. אתם צריכים להבין כי הזמינות של האינסטלטור היא חשובה ביותר וזאת מכיוון שהצנרת לא מתקלקלת מתי שנוח לנו אלא מתי שבא לה ואז אנו צריכים שהאינסטלטור יגיע בכל שעה גם אם זה בשתיים בלילה או בחמש בבוקר ולכן זמינות היא ערך עליון אצל אינסטלטורים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!