עבודת מסגרות מקצועית לבתים יפהפיים במראה יוקרתי

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

הברזל הינו חומר גלם המתאים לייצור מוצרים שונים, המשמשים לעיצוב פנים הבית וכן לחלקו החיצוני. פרזול בברזל הוא אומנות בפני עצמה, לכן עבודת מסגרות עבור בתים צריכה להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע המתמחים בחומר זה, כאלה היכולים להציע שפע של פתרונות יפהפיים וחזקים לבית ולחצר.
העבודה עם הברזל לא דומה לשום דבר אחר: מדובר בייצור של פריטים העשויים מתכת שהם לרוב כבדים מאוד, אשר עוברים שינויים כימיים ודורשים בקיאות רבה מהיצרן בהיבט של היידע המקצועי וכן הניסיון בפועל בעבודה עמם. שילוב של מוצרים כגון מסגרות, שערים, גדרות ועוד – העשויים ממתכת – ביחד עם חומרי גלם "רכים" וטבעיים יותר כמו עץ, מייצר מראה מודרני ואקלקטי והוא נחשב לפריצת דרך בעולם העיצוב.

רתך במסגריה

ייצור פריטים לבית באמצעות עבודת מסגרות

הברזל הוא עולם שלם של יצירה ולכן ניתן לייצר באמצעותו אינספור עיצובים שונים ומוצרים פרקטיים ומעניינים לבית. יש להניח כי במרבית הבתים אשר נעשתה בהם עבודת מסגרות לסוגיה, קיים ברזל מעוצב בשער הכניסה או במעקה של המדרגות. אלו הם שני מוצרים אהובים מאוד על ידי ישראלים, החשים שהברזל מעניק נופך יוקרתי למקומות הללו בבית.
שער כניסה העשוי מברזל, יכול לשלב בתוכו מנגנוני פתיחה מתוחכמים ובכך להפוך אותו לשומר לכל דבר, הנותן תחושת ביטחון לדיירים. מעקה העשוי ברזל הוא בעל שני יתרונות – בטיחות ליורדים או עולים במדרגות, בנוסף ליופי ויזואלי הנטמע בחלל באופן יחסי ומוסיף לו חן, אך איננו מושך תשומת לב אדירה.
הברזל יכול להפוך לדומיננטי יותר בבית, כאשר הוא נצבע בגוונים חזקים, אך גם כאשר הוא משולב בפרזול ייחודי בתוך בית "שקט" מבחינה עיצובית, שם הוא עשוי לבלוט יותר ולהוות פריט נוי בפני עצמו.

מה חשוב להבין באשר להתקנת גדר או שער מברזל בחצר?

מעבר לעבודת מסגרות כשלעצמה והשימוש בברזל לצורך יצירת התוצר הסופי – בין אם אלו סורגים, שערי כניסה, מעקים או כל פריט אחר – ההתקנה של המוצר היא חלק קריטי ביותר והיא חייבת להתבצע על ידי אנשים מנוסים המוסמכים לכך.
יצירת מעקה בטיחות צריכה להעניק אפשרות עלייה וירידה בטוחה במדרגות, למשל, ללא אפשרות של הכנסת הראש בין הסורגים ומכאן שישנם כללים מסוימים באשר למרחקים בין סורג לסורג. אך גם כאשר המעקה מוכן, חשוב להתקינו ולחברו בצורה המדויקת אל המדרגות עצמן, על מנת למנוע התנתקות או נפילה של אביזר חשוב זה. מקצועיות ואיכות ההתקנה, אם כן, רלוונטית לכל פריט מסגרות שהוא ומומלץ שלא להתפשר בנוגע ליצרן.
המרכז הישראלי למסגרות מעניק שירות למגוון לקוחות ומציע עבודת מסגרות באיכות ללא פשרות. ניתן לקבל ייעוץ באשר לבחירת פריטי המסגרות עבור הבית הפרטי שלכם וליהנות מהתקנת התוצר הסופי בצורה המקצועית והבטוחה ביותר. המרכז שם דגש על איכותן של העבודות עצמן וכן על השלב החשוב של התקנת המוצרים בבית הלקוחות.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!