עבודות סנפלינג עם המרכז לעבודות סנפלינג– הכי טובים בתחום!

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

מחפשים את הדרך לתחזק מבחוץ מבנה גבוה? לאחר שנים רבות בהן נדרשתם להתקין פיגומים בעבור כל תיקון טיח או תיקון של איטום בבניין – היום כבר יש פתרונות טובים יותר. עבודות סנפלינג עם דגש על עבודות סנפלינג עם המרכז לעבודות סנפלינג מתאימות לביצוע כל סוגי העבודות הדרושות במעטפת החוץ של מבנים גבוהים (איטום, תיקון טיח, צביעה, ניקיון ועוד). את העבודות מבצע צוות מקצועי ומיומן שמקפיד לעבוד על פי נהלי הבטיחות המחמירים ביותר. עבודה בגובה היא מקצוע לכל דבר. אין מדובר בפעולה אותה כל איש שיפוצים מבצע.

איך מבצעים עבודות סנפלינג בגובה?

על מנת להיות מסוגל לבצע עבודות סנפלינג העובד עובר הכשרה קפדנית במהלכם הוא לומד את הטכניקה, את נהלי הבטיחות ואת השימוש בציוד. החוק בישראל מחייב כל עובד /שמבצע עבודות בגובה בהשתתפות בהדרכת בטיחות לעבודה בגובה. את ההדרכה מעבירים מדריכים מקצועיים שמתמחים בתחום. עבודות הסנפלינג מתבצעות בטכניקה דומה לזו של סנפלינג אתגרי (טיפוס הרים). העבודה מתבססת על שימוש בחבלים ודורשת כוח פיזי. בין העובדים הקבועים בתחום נפגוש לא מעט חובבי טיפוס שנהנים להתפרנס מסנפלינג.

העבודה מתבצעת באמצעות מערכות חבלים ועוגנים אותם פורסים על המעטפת החיצונית של המבנה. עבודות סנפלינג עם המרכז לעבודות סנפלינג מתבצעות תמיד תוך הקפדה על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר. שלומם של העובדים מובטח בכל רגע נתון. האתגר המרכזי הוא ההתמודדות עם הגבהים. עבודות סנפלינג אינן מתאימות לכל אחד. ישנם מעט מאוד יחידו סגולה שמסוגלים לבצע בכם יום עבודות בגובה כשהם תלויים באוויר למשך מספר שעות.

איפה כדאי להזמין עבודות סנפלינג?

כאמור, עבודות סנפלינג הן מקצוע לכל דבר. התחום דורש רמה גבוהה של מקצועיות וניסיון רב. עבודות סנפלינג עם המרכז לעבודות סנפלינג מתבססות על צוותים מוסמכים ומנוסים. המרכז לעבודות סנפלינג נחשב למוביל בתחומו ומסוגל לתת מענה לכל סוגי העבודות. אם אתם מחפשים איש מקצוע שיידע לבצע את עבודתו כראוי ולא רק לגלוש על הבניין – תבחרו במרכז לעבודות סנפלינג. הצוות של Rope partners – עבודות בסנפלינג מוסמך גם לעבודות בגובה וגם לביצוע עבודות בענף הבניין.

מחירים של עבודות סנפלינג עם המרכז לעבודות סנפלינג

תחילה חשוב להבהיר שעבודות סנפלינג זולות הרבה יותר בהשוואה לעלות של בניית פיגומים. הבחירה בסנפלינג גם מקצרת את זמן העבודה ודורשת פחות עובדים. מחירים של עבודות סנפלינג נקבעים בהתאם לשעות העבודה הדרושות, התמחות ספציפית מבוקשת ועלויות של חומרי גלם. כל העבודות מתבצעות תוך הקפדה על רמת בטיחות גבוהה בהתאם לתנאים בשטח. האפשרות לחסוך לעצמכם את הצורך בהקמת פיגומים מהווה יתרון משמעותי.

יתרון נוסף של עבודות סנפלינג

פרט לחיסכון בהוצאות נציין שעבודות סנפלינג בטיחותיות יותר בעבור האנשים שנמצאים על הקרקע. אם כאשר מתבצעות עבודות על פיגומים קיימת סכנה לנפילה של חפצים, חומרים או אנשים מטה – בעבודת סנפלינג זה לא יכול לקרות.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!