סיווג רשם הקבלנים: האם צריך גם במסגור

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

סיווג רשם הקבלנים היא מערכת סיווג לענף הבנייה בישראל. הוא נוצר על ידי האיגוד הלאומי של בוני בתים ומנוהל על ידי משרד העבודה של ארצות הברית. מערכת סיווג רשם הקבלנים הייתה בשימוש ביותר מ-20 מדינות מאז הקמתה ב-1995. על מנת להבין כיצד פועל סיווג רשם הקבלנים, יש להכיר את סוגי הקבלנים השונים. סיווג רשם הקבלנים הינה מערכת אשר מסווגת קבלנים לפי סוגם.

הסיווג מתחלק לשלוש קבוצות:

  • אנשי מקצוע – זה כולל מי שעובד בהנדסה, אדריכלות, מדידות או ניהול בנייה.
  • טכנאים – זה כולל כאלה שעובדים בשירותי התקנה או תחזוקה של מבנים וציוד כמו מערכות חימום ואוורור.
  • נותני שירותים – זה כולל את אלו המספקים שירותים כגון ניקיון או קייטרינג לבניינים או מתקנים.

רשם הקבלנים (ROC) היא סוכנות מדינה המסדירה קבלנים במדינת קליפורניה. ה-ROC אחראי על רישוי קבלנים, בדיקת עבודתם ואכיפת החוק. ה-ROC מספק גם משאבים כדי לעזור לצרכנים למצוא קבלנים המוסמכים לעשות איתם עסקים. ה-ROC מסווג קבלנים לאחת מארבע קטגוריות: כללי, מוגבל, מוסמכים או רשומים. לכל קטגוריה יש כישורים וחובות ספציפיים המבוססים על סוג החוזה. לדוגמה, קבלנים כלליים עשויים לקבל רישיון רק אם הם עוסקים למעלה משנתיים והשלימו כמות מסוימת של פרויקטים. סיווג רשם הקבלנים הוא מערכת סיווג קבלנים. הוא משמש לזיהוי סיווג הקבלן וסוג העבודה שהוא יכול לבצע. מערכת זו נוצרה כדי לספק תקן לקבלנים. זה גם מסייע במניעת הונאה והגנה על הצרכנים באמצעות הקפדה על רישיון קבלנים ומבוטח כראוי. סיווג רשם הקבלנים הוא אחד מחלקי החקיקה החשובים ביותר בקנדה כיום.

סיווג רשם הקבלנים

מערכת סיווג רשם הקבלנים מהווה חלק חשוב בתהליך ההתקשרות. זוהי מערכת המסייעת לקבלנים למצוא את הסיווג המתאים ביותר לעסק שלהם. סיווג רשם הקבלנים (ROC) הוא מערכת סיווג המשמשת את הממשלה כדי לקבוע איזה סוג של קבלן חברה צריכה לשכור. מערכת סיווג זו קיימת מאז 1983 ועודכנה לאורך זמן כדי להתעדכן בשינויים בטכנולוגיה ובנוהלי הבנייה. ה-ROC מסווג קבלנים לאחד מחמישה סוגים: כללי, מיוחד, מוגבל, מקצועי וביצועי. ה-ROC הוא חלק חשוב בתהליך ההתקשרות מכיוון שהוא עוזר לקבלנים למצוא את הסוג הטוב ביותר עבור העסק שלהם. זה עוזר להם להימנע מטעויות יקרות שאולי היו מתרחשות אחרת כשהם שכרו מישהו שלא היה מוסמך או מנוסה מספיק לתפקידם.

סיווג רשם הקבלנים הוא כלי חשוב לקבלנים וקבלני משנה. זה עוזר להם לעמוד בתקנות ולהישאר בצד הנכון של החוק. לפי סיווג רשם הקבלנים, קבלן הוא כל מי שמתחייב לבצע עבודות מסוימות, לרבות שירותי בנייה, תחזוקה, תיקון או התקנה מטעם אדם או ארגון אחר. זה כולל אנשים שהם עצמאיים אבל כולל גם את אלה שעובדים עבור מישהו אחר וכן את אלה שמקבלים עבודה שהם אינם מוסמכים לעשות בעצמם.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!