ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון בתים בזול, ניקוי שטיחים מקיר לקיר

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

כשמדובר בנקיון הבית נדמה שהאנושות מתחלקת לשניים: אלו שחיים בשביל לנקות ואלו שלא מצליחים לחשוב אפילו על להתחיל ומעדיפים לנוח ומתעייפים רק מהמחשבה.

חיים בבית נקי היא חוויה נעימה, מעניקה שקט נפשי כאשר אתם יודעים שכל דבר נמצא במקומו, יש הרמוניה וסדר בעיניים ופשוט תענוג להתנהל בבית כאשר הוא נקי ומסודר.

אבל כמו שכולנו יודעים, זו משימה סיזיפית שדורשת תחזוקה בלתי נגמרת, כוללת רכישה של חומרי ניקוי ועבודה אין סופית. אין פלא שרבים מהאנשים הולכים לחפש את האפשרות של ניקיון בתים בזול, כיום יש המון חברות המספקות שרותי נקיון בתים בזול, כך שאתם יכולים לחסוך בזמן ובעלות לא גבוהה להנות מבית נקי ללא צורך להתעסק באופן תמידי בנקיון הבית.

אם אתם גרים בשכירות ויש לכם בבית שטיחים מקיר לקיר, אתם בטח מכירים את הרוטינה שנדרשת לניקוי שטיחים מקיר לקיר ובואו נודה בזה, זו עבודה לא פשוטה שלרוב לא מסתיימת בהפעלה של השואב הרובוטי כי זה לא ממש מספיק. 

במידה ויש לכם חיית מחמד או ילדים בבית, עבודת ניקוי שטיחים מקיר לקיר היא ממש מתישה ועדיף לקרוא לאיש מקצוע אחת לכמה זמן כדי לעשות ניקוי יסודי

אם עברתם לאחרונה שיפוץ של הבית, שכולל שיוף של הקירות וצביעה יסודית, שיפוץ של חלק או כל המטבח, שיפוץ של חדרי מקלחת ושרותים אתם מכירים מקרוב את כמויות האבק והלכלוך ששיפוץ כזה גורם בכל הבית, גם בחלקים הקטנים ביותר כמו מסילות החלונות או חריצים שיש לכם בבית.

עבודה של ניקיון דירה לאחר שיפוץ היא ארוכה ודורשת שעות רבות ודיוק, לפעמים צריך לחזור על הפעולה הזו שוב ושוב ורק לאחר חודש הבית יהיה ממש נקי, לא משנה כמה יסודיים אתם, מדובר על כמויות של אבק וחלקיקים קטנים שפשוט מגיעים לכל פינה הכי קטנה בבית.

לחפש אחר חברת נקיון טובה שנותנת שרות של נקיון דירה לאחר שיפוץ יכולה לתת לכם ראש שקט, ללא הצורך בעיסוק בנקיון הבית שוב ושוב ולהיות מתוסכלים.

מוזמנים להיכנס אלינו באתר https://aviv-nikayon.co.il

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!