ניסור גדר או חומה מבטון – איך לעשות את זה נכון

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בטון הוא חומר יעיל במיוחד וחזק אשר מגן עלינו ונפוץ ביותר בבניית בתים למגורים ומסחר – אך כאשר נדרש לנו ניסור גדר או חומה מבטון – איך לעשות את זה נכון? כאשר נדרש ניסור או הסרה של הבטון אנו נדרשים לעבודה באמצעות בעלי מקצוע מיומנים אשר מחזיקים במכונות המתאימות שעוצמתן מספיקה על מנת לבצע את העבודה בהצלחה.

 

איך מתבצע ניסור של חומה מבטון?

בין אם נדרשתם לניסור גדרות מבטון או לנסר חומות בטון, תצטרכו למצוא אנשי מקצוע מתאימים המיומנים ומתאימים לביצוע העבודה בצורה טובה ומקצועית. אנשי המקצוע מצוידים במכונות מתאימות כגון מסור יהלום, אשר יאפשר להם לנסר את הבטון בצורה יעילה ובטוחה.

 

אז איך מתבצע ניסור של חומה מבטון? מסור היהלום הוא חזק מאוד ומסוגל להתמודד עם הבטון. בנוסף, למסור בדרך כלל מוצמד זרם מים אשר מרטיב ומקרר את אזור הניסור כדי למנוע חום קיצוני וכן על מנת לצמצם את עננת האבק העולה כתוצאה מהניסור.

 

שלבי ניסור גדר בטון

  1. מציאת אנשי המקצוע הראויים – הקפידו למצוא אנשי מקצוע אשר מתמחים בדיוק בניסור בטון ושברשותם האמצעים המתאימים לביצוע העבודה. כמו כן וודאו שהם זמינים לביצוע העבודה בזמן המתאים עבורכם ואף נותנים שירותים במקום שאתם צריכים.
  2. הכנות לקראת ניסור גדר או חומה – אנשי המקצוע צריכים לראות את המקום ולהעריך את זמן ביצוע העבודה, וכן לתת הצעת מחיר. כדאי לקבל הצעת מחיר רק לאחר שאנשי המקצוע ביקרו באתר שנדרש לנסר, על מנת שהצעת המחיר תהיה יחסית מדויקת וללא הפתעות מיותרות במהלך העבודה עצמה.
  3. ניסור חומה ביהלום – רק לאחר אלה, יגיעו אנשי המקצוע לאתר ויבצעו ניסור חומה ביהלום בצורה מקצועית ובמהירות האפשרית. לאחר מכן, תוכלו להנות משטח פתוח ללא גדרות או חומות בטון, ותוכלו לבצע את הפעולות שרציתם על השטח – שינוי פני השטח או בניית גדרות וחומות אחרות.

 

מה כדאי לשאול את איש המקצוע לפני הזמנת שירות ניסור בטון?

  1. האם הוא מתעסק בדיוק בביצוע העבודה ומומחה בעבודות בטון.
  2. האם הוא זמין בזמן ובמקום הנוח לכם.
  3. מתי יוכל להגיע למקום, לבדוק את השטח ולתת הצעת מחיר.
  4. כמה זמן ייקח לבצע את העבודה.
  5. מהם תנאי התשלום.

במידה ותקפידו לשאול את השאלות הנכונות ולוודא את הנקודות שלעיל, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם מזמינים את אנשי המקצוע הנכונים שיהיו מסוגלים לבצע עבורכם ניסור בטון מקצועי ויעיל.

 

אם ננסה לסכם, ניסור בטון הוא עבודה לא פשוטה אשר מצריכה ציוד מיוחד כגון מסור יהלום, אשר יהיה חזק מספיק להתמודדות עם החומר העיקש. לכן, נדרש לאנשי מקצוע המומחים בניסור גדרות וחומות בטון אשר יבטיחו את מקצועיות, מהירות וטיב העבודה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!