מעקות ברזל לבית -למה חשוב שרק מקצוענים יתקינו אותם?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

האם תהיתם אי פעם, כמה כוח ועמידות יש לפריטים מסוימים בבית שלכם? במידה שאתם מתגוררים בבית עם מקומה אחת, אתם בוודאי יודעים עד כמה המעבר מקומה לקומה עלול להיות מסוכן, בפרט עבור ילדים קטנים. אתם סומכים על המעקה שיהווה הגנה מספקת למניעת נפילות, אך חשוב שתדעו מדוע ישנה חשיבות הן לחומר הגלם ממנו עשוי המעקה והן לאיכות ההתקנה שלו. כאשר רוכשים מעקות ברזל לבית ומתקינים אותם בסיוע מקצוענים, אפשר להיות רגועים.

הגבהה למעקות מדרגות

מדוע כדאי להתקין מעקות ברזל לבית?

ישנן שתי סיבות מרכזיות לעובדה כי מעקות ברזל לבית הפכו להיות הבחירה המועדפת על מעצבי פנים ובעלי בתים בשנים האחרונות, כאשר הראשונה היא כמובן היופי המיוחד שלהם והשנייה היא הבטיחות. ישנם מי שעלולים להירתע מהמאסיביות של המתכת, אך חשוב להבין כי ברזל, על אף החוזק הרב שלו, למעשה יכול להתגמש ולהתעצב לפי רצונו של האומן. ניתן לייצר דוגמאות מעניינות, הנדסיות, ישרות או אפילו ציורים של ממש – וכולם עשויים מברזל ומשולבים במעקה עצמו.
ראו גם: מחירון מעקה ברזל לבית

האם ניתן לשלב חומרי גלם נוספים מלבד הברזל?

בהתקנה של מעקות ברזל לבית אפשר לעשות שימוש בזכוכית, בנוסף לברזל, מה שמייצר סוג של "קיר" על גרם המדרגות. המראה נותר קלאסי ויפה מכיוון שהזכוכית היא שקופה, אך התחושה עבור העולים והיורדים היא בטוחה ונעימה. יש להקפיד, במקרה כזה, על ניקיון של המעקה בצורה שתתאים לחומרים עצמם ולא תזיק להם – תוך שימת דגש מיוחדת על ניקיון הזכוכית מתוך מטרה להסיר ממנה אבק ולשמור עליה צלולה לחלוטין.
גם מעקות העשויים אך ורק מברזל, יכולים להיות מיוצרים בכמה דוגמאות בו זמנית, כך שהמראה המתקבל הוא של מספר שכבות משולבות. כאשר מעקה ניצב במעלה המדרגות והחומר שממנו הוא עשוי נראה משולב, על אף שהוא כולו מתכת, התוצאה היא ססגוניות נעימה מאוד לעיניים. כדאי להתרשם מדגמים שכבר קיימים בבתים של אחרים, אשר תועדו וצולמו ואפשר לראותם באמצעות האינטרנט – וכך לנסות ולבחון את ההתקנה של מעקה דומה גם בבית הפרטי שלכם.
ראו גם: מעקות למרפסת

מדרגות עם מעקות ברזל

איפה עוד בבית מומלץ להתקין מעקה עשוי מתכת

בשל העמידות הרבה של הברזל והעובדה כי הוא עובר תהליכים כימיים שונים, בטרם מעצבים אותו לכדי מעקה, ניתן למעשה להציבו גם מחוץ לבית. הברזל יחזיק מעמד גם בטמפרטורות חוץ גבוהות במיוחד, בשיא הקיץ – ומאידך לא יחליד גם כאשר הגשמים יגיעו בעונת החורף. היתרונות הללו למעשה מאפשרים ללקוחות להזמין שערי כניסה לחצר העשויים ברזל וכן מעקות לחלקים חיצוניים של הבית, למשל מרפסות או חצרות.
המרכז הישראלי למסגרות מייצר פתרונות מסגרות ללקוחות, בדגמים שונים ומתוך מקצועיות ללא פשרות בכל הקשור הן לייצור והן להתקנה. הזמנת התוצרים מבטיחה לכם עיצוב ייחודי בתוך הבית ומחוצה לו, אומנות שמחזיקה מעמד במיטבה גם לאחר שנים ארוכות.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!