מסגריות במרכז

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בחירת מסגריה היא משימה שחשוב לבצע כאשר אנו מעוניינים להזמין עבודת מסגרות לבית, לעסק או למשרד שלנו. מסגריות במרכז מאופיינות בשפע של אפשרויות כך שניתן להזמין עיצובים שונים ואין כל צורך להתפשר על קווים כלליים או גברים פשוטים. למעשה ככל שמדובר על מסגריה גדולה וותיקה יותר כך הסיכויים להשיג עבודה ומעניינת ומקורית יעלו.

מסגריות מומלצות במרכז

אנו נפנה למסגרייה במקרים בהם נרצה להתקין מעקות, שערים, מדרגות וגם סורגים. מי שמתמחה בתחום יוכל לסייע לנו לא רק ביישום של העבודה אלא גן בבחירה המתאימה של סוג העבודה. העבודה כוללת בתוכה גם תכנונים הנדסיים שונים וכמובן דמיון ויצירתיות רבה ועל כן מוטב לפנות רק למסגרייה בעלת ניסיון רב.

 

מסגריות במרכז – מה ניתן לבצע

כאמור מדובר על המקום שבו מבצעים את כלל עבודות הברזל השונות (וגם עבודות עם חומרים אחרים). לא כל מסגר מתמחה ומבין בכל החומרים שקיימים ומומלץ שלא לפנות לראשון שבו תתקלו. באזור המרכז ישנן מסגריות רבות ומומלץ להיכנס לאתר של המסגר ולראות את העבודות שהוא ביצע בעבר.

המעקות

אחת עבודות מסגרות שניתן לקבל אצל מסגריות במרכז היא הכנה, תכנון ובניה של מעקות. המעקה הוא ללא ספק אחד האלמנטים בעלי הפוטנציאל להפוך לגורם עיצובי בתוך הבית וגם מחוץ לבית. מומלץ שלא להתפשר על עיצוב בנאלי וכדאי לנסות ולראות כיצד ניתן להתאים את העיצוב של המעקה לשאר חלקי הבית. היות והמעקה צריך להתאים למראה החיצוני של הבית יהיה עליו לענות על כלל הדרישות קרי חומרי גלם מעולים, צבע מתאים וצורה שמתאימה לשימוש נוח ובטוח. החומר שבו משתמשים לבניית מעקה משתנה בהתאם לצרכים.

שערים

שער הבית מייצג למעשה את הבית עצמו ועל כן יהיה עלינו להשקיע בו כך שידגיש את האופי של האנשים שחיים בבית. ישנם שערים מסוגים שונים, צבעים, ריקועים, שערים לבית או לחנייה בלבד וכדאי לברר את כל הפרטים שנוגעים לעלות, נוחות ההפעלה ועוד. ניתן לייצר שער ישני או חשמלי ואפשר גם להגיע בליווי תרשים מדויק של השער שאותו אתם מעוניינים להקים.

מדרגות וסורגים

הקמת מדרגות גם היא יכולה להיות חלק מהתפקיד של המסגרייה. מסגריות במרכז מציעות סוגים שונים של עבודות וחלקן מתמחות בסוג זה או אחר של עבודה. במקרה של התקנת מדרגות יש לקחת בחשבון לא רק טעם אישי אלא גם את החלל שעומד לרשות העבודה. לצורך כך יהיה יל הנסגר להגיע למקום ולראות מה ניתן לבצע על מנת שמבנה המדרגות יהיה פונקציונלי.

סורגים – בתים ודירות רבות מתקינים סורגים על החלונות. סורגים מאופיינים בשני תפקידים עיקריים: שמירה מפני נפילה מגובה ושמירה על הבית מפני פריצה של אנשים מבחוץ. ניתן להתקין סורגים עם פיתוחים שונים כך שהם ישוו לבית מראה מכובד ומרשים.

בסופו של דבר כדאי שלא להתפתות למחירים זולים במיוחד (וחשודים) ומומלץ לבצע סקר שוק קצר שיראה מה המחיר המשתלם ביותר שמציעות מסגריות במרכז.

מסגריות במרכז

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!