מדריך עבודה בגובה למסגרים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

יוצאים לדרך עם פרויקט בנייה גדול, בו מוניתם אחראים על כל עבודות המסגרות בפרויקט? מסגרים בדרך כלל אינם מבצעים עבודה בגובה רב, ולכן חשוב שלפני תחילת הפרויקט תזמינו מדריך עבודה בגובה למסגרים, שיעביר להם הדרכה מקצועית לגבי כללי הבטיחות שעליהם יש להקפיד, ועל אמצעי הבטיחות שעומדים לרשותם בכדי לשמור על בטיחותם האישית, ועל בטיחותם של הסובבים אותם.

 

מדוע נדרש מדריך מקצועי לעבודה בגובה עידן בגובה?

עבודה בגובה היא משימה לא פשוטה, הכוללת בתוכה אתגרים שונים שכל עובד חייב להכיר לפני שהוא עולה לגובה. מסגרים הם בדרך כלל אנשי מקצוע הפועלים במסגרת סדנאות מסגרות, ובדרך כלל ללא כל מעורבות של עבודה בגובה. יחד עם זאת, כאשר נדרשות עבודת מסגרות בפרויקטי בנייה המבוצעים בגובה רב, גם המסגרים נדרשים להדרכה מקצועית באשר לאתגרים אותם הם עשויים לפגוש במסגרת תפקידם הספציפי. בכדי להימנע ממצב בו המסגרים שלכם אינם מקבלים את כלל המידע הנדרש להם, או אפילו מקבלים מידע מוטעה שיכול לסכן את חייהם, חשוב שתזמינו מדריך עבודה בגובה למסגרים, מדריך בעל הסמכה מקצועית בתחום העבודה בגובה.

 

בטיחות הוא נושא חשוב, אך גם מעיק

כל פועל בניין יגיד לכם שחשוב לו מאוד לשמור על בטיחותו ולא לסכן את חייו, אך כל אחד גם יגיד לכם שלא מעט פעמים הוא עוקף מעט את הכללים בכדי לקצר תהליכים ולהקל על תהליכי העבודה המקצועיים. בכדי להטמיע את נושא הבטיחות כחלק בלתי נפרד מהתפקיד המקצועי, באופן שלא יאפשר לעובדים לעקוף את כללי הבטיחות ולהעמיד את עצמם ואת הסובבים אותם בסכנה, חשוב לבצע הדרכות תדירות בנושא עבודה בגובה, באופן שיטמיע את הנושא בשגרת העבודה של העובדים. מדריך עבודה בגובה למסגרים מומלץ לפנות לחברת עידן בגובה הוא בדיוק איש המקצוע שיודע להעביר את ההדרכה הנדרשת, מבלי ליצור עומס מיותר על העובדים אך גם מבלי לוותר להם על האלמנטים והמרכיבים החשובים וההכרחיים לשמירה על בטיחותם.

 

לפני שאתם מעלים את המסגרים שלכם לגובה ומאלצים אותם לעבודה בתנאים החושפים אותם לנפילה מגובה רב, חשוב שתציידו אותם בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים, ובכלל זה חבלים, רתמות, כפפות עבודה, קסדות, נעליים גבוהות ועוד, אך גם חשוב שתעניקו להם את הידע הנדרש להם בכדי לקבל החלטות בטיחות בזמן אמת. מדריך עבודה בגובה למסגרים הוא איש המקצוע שיכול לעשות זאת עבורכם, וכדי להבטיח שההדרכה היא אכן מקצועית, חשוב שתבחרו במדריך מוסמך ומורשה בתחום של עבודה בגובה.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!