מדעי המחשב או מנהל עסקים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

השתחררתם מהצבא, יצאתם לטיול שאחרי, וכעת אתם מתלבטים מה ללמוד. מדעי המחשב ומנהל עסקים הם אולי שני התחומים החמים ביותר היום, ולכן רבים מתלבטים ביניהם. אנחנו כאן כדי לנסות לעזור לכם לבחור.

 

מקצועות חדשים ודינמיים

בעוד צעירים רבים בעבר פנו ללימודי משפטים וראיית חשבון, הגל ששוטף היום את ישראל ואת העולם הוא גם ההייטק. יותר ויותר צעירים מעדיפים את מדעי המחשב על המקצועות ה"מיושנים", גם מהסיבה שיותר קל למצוא עבודה בתחום ולהתפרנס ממנה בכבוד. מנהל העסקים לעומת זאת הוא גם תחום שמשנה את פניו לנגד עינינו, הרבה בשל יכולות התקשורת החדשות שלא היו קיימות בעבר. בשביל עסקים בינלאומיים היינו צריכים בעבר לעלות על מטוס, היום מספיק להתחבר לזום ולעשות עסקים מהבית.

 

לעסוק באנשים, לעסוק בטכנולוגיה

ייתכן ששני התחומים קורצים לכם באותה מידה. אך כדאי שתסתכלו על עצמכם ותשאלו את עצמכם, האם אתם רוצים שהאינטראקציה האנושית תהיה מרכז העבודה שלכם, או שמא אתם אנשים של מכונות ואתם מעדיפים את השקט הכרוך בכך. נכון, גם בהייטק עובדים עם אנשים, אבל ייתכן שתמצאו את עצמכם שקועים בעבודה שעות בלי הרבה אינטראקציה אנושית. במנהל עסקים לעומת זאת האינטראקציה עצמה מהווה את היכולת לעשות עסקים.

 

תכני המקצוע

ליבת הפעילות של תעשיית ההייטק היא פיתוח אלגוריתמים, שביסודו של דבר בנויים על מתמטיקה ולוגיקה. במדעי המחשב תלמדו קורסים מגוונים בתחומי המתמטיקה, האלגוריתמים והתכנות, מה שיכין אתכם לכניסה לעולם ההייטק. בלימודי מנהל עסקים הדבר תלוי הרבה יותר בהתמחות שבה תבחרו. תוכלו להתמחות בשיווק ופרסום, כלכלה, בנקאות, ניהול משאבי אנוש ועוד. תוכלו גם לשלב מנהל עסקים עם תואר נוסף כמו מדעי המחשב, תקשורת או משפטים.

 

סיכונים

בכל מקצוע יש הסיכונים שלו. גם במדעי המחשב וגם במנהל עסקים אתם יכולים להתקבל לחברה יציבה ומצליחה, או לחברה יזמית שצריכה לבסס את עצמה. ובכל זאת מדעי המחשב נתפסים כתחום יותר יציב ממנהל העסקים, במיוחד אם ברצונכם להיות יזמים. כחלק מהלימודים יהיה עליכם לבחון כיצד לקחת סיכונים ואיך לחשב אותם. זה אספקט שלא קיים במדעי המחשב, יש שיראו אותו כיתרון ויש שיראו אותו כחיסרון. קחו בחשבון בכל זאת, שמנהל עסקים לא מחייב אתכם לעסוק בניהול בפועל.

 

סיכום

הטכנולוגיה הפכה הן את מדעי המחשב והן את מנהל העסקים לתחומים העדכניים והחמים ביותר שישנם היום. כדי לבחור ביניהם עליכם לשאול את עצמכם איך אתם באינטראקציה אנושית, אם אתם מעדיפים שתהיה מרכז חייכם או דבר משני. אם הראש שלכם אנליטי במיוחד מדעי המחשב הוא התחום בשבילכם, ואם אתם בראש של יזמות, שיווק ומשא ומתן, עליכם לפנות לעולם העסקי. בשני המקצועות יש סיכונים, אך מנהל העסקים מטבעו מכיל יותר מהם. במילים אחרות, בסופו של דבר זו שאלה של אופי.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!