למנוע רטיבות בחורף בעזרת בעזרת איטום

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

איטום קירות חיצוניים הוא תהליך שנעשה על מנת להגן על המבנה החיצוני מפני חדירת מים. תהליך זה יכול להיעשות על ידי שימוש בחומרים שונים כגון צבע, חומרי איטום, ממברנות וסרטים. תהליך זה עשוי לכלול גם הוספת בידוד או חומרים אחרים עמידים בפני מזג אוויר לקירות החיצוניים של המבנה. איטום קירות חיצוניים הוא תהליך של מריחת ציפוי מגן על הצד החיצוני של הקיר. זה נעשה בדרך כלל כדי להגן על הקיר מפני נזקי מים וסוגים אחרים של נזקים.

חומר האיטום קירות חוץ

חומר האיטום ימושם על הקיר על מנת להגן עליו מנזקי מים, כמו גם מפגעים מסוגים אחרים. חומר האיטום יבוצע בחלקו החיצוני של הקיר על מנת להגן עליו מפני נזקי מים, וכן מפגעים מסוגים אחרים.

קירות חיצוניים הם החלק החשוף ביותר בבית. הם לוקחים את הנטל מכל תנאי מזג האוויר ולעתים קרובות זקוקים לתיקון. כאשר הקירות החיצוניים אינם אטומים כראוי, הם עלולים להכניס מים ואוויר, מה שעלול לגרום לביתכם להידרדר מהר יותר מאשר אילו היו אטומים בצורה נכונה.

ניתן למנוע הרבה בעיות בקירות חיצוניים בעזרת איטום. איטום הוא נוזל שנמרח על המשטח החיצוני של קיר חיצוני לפני שהוא מתייבש כדי ליצור ציפוי מגן. מטרת האיטום היא לאטום רטיבות ואוויר מהבית, מה שימנע מהידרדרות להתרחש במהירות כמו ללא שכבת איטום. חומרי איטום מגיעים בשני סוגים שונים: חומרי איטום חודרים וחומרי איטום משטחים. חומרי איטום חודרים נכנסים עמוק לתוך סדקים איטום קירות חיצוניים בסנפלינג היא טכניקה לאיטום חיצוני של מבנה. הטכניקה מתבצעת על ידי הורדת פרט מחלקו העליון של הבניין אל הקיר, שם ימרחו איטום על התפרים שבין הלוחות.

סנפלינג היא משימה לא פשוטה ודורשת הכשרה מסוימת לפני שניתן לבצע אותה בבטחה. טכניקה זו משמשת בדרך כלל כאשר שיטות אחרות אינן אפשריות או מעשיות, כגון כאשר מבנים גבוהים מדי, בעלי גגות בלתי נגישים או בעלי קירות שבירים שלא ניתן להגיע אליהם באמצעות פיגומים או סולמות. איטום קירות חיצוניים הוא שלב מכריע בתהליך הבנייה. לא מדובר רק באסתטיקה, אלא גם בהגנה על המבנה מפני גורמים סביבתיים כמו גשם ושמש. הדרך הנפוצה ביותר לאיטום קירות חיצוניים היא שימוש באיטום, אבל מה אם אין לך גישה לחלק העליון של הקיר? ניתן להשתמש בסנפלינג במקום! איטום קירות חיצוניים בסנפלינג היא טכניקה הנהוגה בענף הבנייה על מנת לוודא שהקיר החיצוני אטום למים. טכניקה זו משמשת כאשר קיר חיצוני צריך להיות אטום למים והדרך היחידה לעשות זאת היא מבחוץ, כלומר לעלות ולרדת בסולם. האדם המבצע טכניקה זו צריך ללבוש רתמת בטיחות בזמן סנפלינג.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!