כל דגמי 202 של מעקות מתכת למדרגות

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מעקה העשוי מתכת הפך לסוג המועדף עבור בעלי בתים ואדריכלים, המבקשים לשלב את חומר הגלם המיוחד הזה בתוך הבית וגם בחלק החיצוני שלו, במרפסת. התקנת מעקות מתכת למדרגות היא ייחודית וחשובה, מכיוון שהמעקה מהווה פריט עליו נשענים האנשים שחולפים במדרגות ומכאן שהוא צריך להיות חזק מאוד. עם זאת, חשוב שלא לוותר על העיצוב והוויזואליות היפה של הפריט הזה, בפרט כאשר ניתן להשיג היום דגמים מיוחדים שמשתלבים נהדר עם סגנון העיצוב שקיים.

מעקה ברזל למדרגות

למה כדאי להתאים את דגם המעקה לעיצוב הפנים בבית?

כאשר מתקינים מעקות מתכת למדרגות הנמצאות בבתים פרטיים, מדובר בדרך כלל בגרמי מדרגות מרשימים ולכן המעקה תופס הרבה מאוד תשומת לב. כאשר הבית מעוצב בסגנון מודרני ועם גוונים בהירים וחלקים, מעקה ברזל יבלוט במיוחד והוא יוכל לעשות את הרושם המדהים שלו על כל מי שנכנס הביתה. עם זאת, גם לעיצוב כפרי מעקה כזה יכול להתאים, בפרט כאשר מדובר בפרזול מעוגל וציורי, המחמיא מאוד לסגנון כפרי.
למי שמתלבט וחושש ששינויים בבית יובילו לכך שהמעקה לפתע לא יתאים, ההמלצה היא לבחור במעקה קלאסי וישר, כזה שיתאים לכל עיצוב פנים שהוא. העניין החשוב בהתקנה מעקה שכזה, הוא ההקפדה על רווח בין ה"מקלות" של המעקה, שלא יעלה על עשרה סנטימטר ולא יסכן את בטיחותם של ילדים קטנים, אשר עלולים לנסות להציץ בעדו. הרצון הוא, כמובן, למנוע נפילות ותאונות למיניהן.
ראו גם: ייצור מעקות ברזל

היתרון של מעקות מתכת למדרגות בנוגע לניקיון

ברזל איננו חומר שצובר אבק בקלות ולכן סביר להניח שהוא ייראה נפלא גם בחלוף מספר ימים מאז הניקיון האחרון. עם זאת, חשוב להסיר את האבק וכן כתמים, במידה שהם קיימים על המעקה. אתם יכולים להתייעץ עם היצרן כאשר אתם עומדים לרכוש מעקה העשוי מתכת, להכיר את החומר הזה לעומק ולקבל המלצות על חומרי ניקוי שיורידו את כל הלכלוך וכמובן לא יפגעו במתכת עצמה.

האם ניתן להתקין מעקות העשויים מתכת גם במרפסות?

מרפסות בבתים פרטיים הן המקום המושלם להתקין מעקות שעשויים ממתכת, למשל מעקה מברזל מפורזל שמעניק מראה יפהפה, הניבט כלפי כל מי שמסתכל על הבית מבחוץ. אפשר להתקין מעקות מתכת למדרגות שבחלק הפנימי של הבית ואילו בחלקו החיצוני להתקין מעקה למרפסת מ"אותה המשפחה" ובעיצוב דומה, על מנת לייצר הרמוניה וסוג של "שפה עיצובית" בתוך הבית.

האם כדאי לשלב בין מתכת לחומר גלם נוסף?

ניתן למצוא בבתים רבים בישראל מעקות מתכת למדרגות, אשר משלבים גם זכוכית, עץ וחומרי גלם נוספים. לעיתים המעקה והמדרגות עצמן יהיו עשויים ברזל ולעיתים שילוב של חומרים. כל שילוב כזה או אחר מעניק סטייל שונה וייחודי, בבית שבו הוא מותקן. המרכז הישראל למסגרות מעניק שירותי מסגרות וייצור מעקות או סורגים ממתכת ומחומרים איכותיים אחרים. הלקוחות המרוצים של המרכז נהנים משירות מעולה ומתוצרי מסגרות נפלאים המחזיקים מעמד לשנים רבות.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!