כך תבחרו מעקה מרפסת ברזל

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בעלי בתים פרטיים עם מרפסות, נהנים ממראה חיצוני מקסים של הבית ומהיכולת לעצב אותו כרצונם. בשנים האחרונות עלתה הפופולריות של התקנת מעקה מרפסת העשוי ממתכת חזקה, הן לצורך בטיחותם של השוהים במרפסת והן בשל היכולת "לשחק" עם חומר הגלם הזה ולהגיע לוויזואליות מרשימה. התקנת מעקה מרפסת ברזל צריכה להיעשות על ידי מומחים לעניין זה, אשר יוודאו כי המעקה ימלא את תפקידו ומלבד מראה נהדר – אכן יספק הגנה טובה מפני נפילות.

מעקות ברזל למדרגות

מה חשוב לדעת לפני רכישה של מעקה העשוי ברזל?

ראשית כל, מעקה מרפסת ברזל מתאים לאנשים שמעוניינים להעניק לבית הפרטי שלהם מראה מיוחד, כזה שלא רואים בכל מקום. התכונה המאפיינת של הברזל, על אף החוזק שלו, היא היכולת להתגמש, להפוך לאינספור דגמים יפהפיים ולהתאים לצורות שונות של מרפסת: מרפסת מלבנית או עגולה, על פי צרכי הלקוח והחלומות העיצוביים שלו. עם זאת, חשוב להבין שמעקה המותקן במרפסת שונה במהותו ממעקה שמשלבים בבית ויש לו תפקיד שונה למדי.
ראו גם: בניית בית פרטי

מעקה מרפסת ברזל – איך בוחרים את הדגם המתאים לבית?

מעקה הממוקם בתוך הבית מעניק הגנה למי שעולה או יורד במדרגות ואילו המעקה במרפסת מטרתו גם היא – להגן על בני הבית מנפילה, אך ישנו הבדל חשוב אחד בין שני הסוגים והוא החשיפה למזג האוויר. מעקה המיועד למרפסת, למעשה נמצא תחת כיפת השמיים ומכאן שהוא מושפע מחום וקור, משמש קופחת ומגשם שוטף. מסיבה זו, חשוב לעשות שימוש בברזל שעבר תהליכים כימיים המספקים לו שכבת הגנה מפני פגיעות אפשריות של מזג האוויר.
מלבד איכות חומר הגלם, חשוב להבין כי המעקה של המרפסת הוא חזית הבית ומכאן שכלל האנשים הנמצאים מחוץ לבית – יכולים לראות אותו. לוויזואליות של המעקה הזה יש חשיבות גבוהה ולכן יש לחשוב איזה דגם יתאים לכם וישקף את האישיות שלכם: דגם קלאסי עם פרזולים עדינים ומסולסלים, או אולי דגם ראוותני יותר ומפואר, המשלב מספר סוגים של פרזול. כל דגם מחויב בעמידה בתקן וחשוב שלא תתאפשר הכנסה של הראש בין עמודי המעקה, או פגיעה פוטנציאלית במי מבני הבית.

מעקות חוץ

מי יכול להתקין את המעקה?

מעקה מרפסת ברזל צריך להיות עשוי לעילא ולעילא ומיוצר בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומחומרי גלם משובחים. בנוסף חשוב שלא להתפשר גם על איכות ההתקנה של הפריט המאסיבי הזה בביתכם, על מנת שהמעקה יחזיק מעמד ולא יתנתק. בנוסף שימו לב שהאנשים שעובדים בביתכם ומתקינים לכם את המעקה שבמרפסת, מודעים לסיכונים הכרוכים בהתקנת פריט שכזה ונוקטים בכל אמצעי הזהירות, למן ההתחלה ועד לסוף הליך ההתקנה.

אילו שימושים נוספים ניתן לעשות בברזל מעוצב?

מלבד מעקה מרפסת ברזל יכול להיות חומר מצוין ליצירת פריטים אחרים בבית, למשל השער שבו אתם נכנסים הביתה, או במעקה הביתי המחבר בין שתי הקומות בבית שלכם, אם יש כאלה. לכל אזור יכולים להיות האתגרים שלו בשלבי הייצור וההתקנה. המרכז הישראלי למסגרות מייצר ומתקין מעקות ברזל ופריטים ייחודיים נוספים מחומר הגלם המיוחד הזה, המאופיין בעמידות רבת שנים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!