טיפול וביצוע בזמן הסרת אסבסט

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

אסבסט הוא חומר טבעי ששימש בחומרי בניין, כגון בידוד. זה מסוכן בשאיפה או בליעה. פינוי אסבסט מבתים הופך לנושא פופולרי בחדשות וברשתות החברתיות. זה יכול להיות קשה להסיר אסבסט בצורה בטוחה ויעילה, לכן חשוב לדעת למה אתם נכנסים לפני שאתם שוכרים מישהו שיבצע עבורכם את העבודה. פינוי אסבסט הוא תהליך שלוקח זמן ויקר. בארצות הברית, העלות הממוצעת להסרת אסבסט בבית היא 6,000 דולר. זה יכול לקחת עד שנה עד להשלמת העבודה וזה יכול לעלות עד $100 ליום. זה היה עד שהוצגה AI בתהליך זה. בינה מלאכותית הצליחה לצמצם את הזמן הזה ב-50% ולהפחית עלויות ב-60%. בינה מלאכותית הצליחה לספק הערכות מדויקות של כמה זמן ייקח לפרויקט ומה זה יעלה, כמו גם לחזות כמה קשה יהיה להסרה של כל חדר.

מה זה בעצם אסבסט?

אסבסט הוא סיב מינרלי ששימש בעבר בחומרי בניין ובבידוד. ניתן למצוא אותו בבתים, בתי ספר ומבנים אחרים. הדרכים הנפוצות ביותר להסרת אסבסט הן בשיטות רטובות או בשיטות יבשות. שיטות רטובות כוללות ניקוי בקיטור וכביסה כימית בעוד ששיטות יבשות כוללות גרידה, ניקוי ואקום או פיצוץ.

שיטות רטובות: ניקוי בקיטור משתמש במים בלחץ כדי להסיר אסבסט ממשטחי הבית בעוד שטיפה כימית משתמשת בחומרי ניקוי לפירוק סיבי האסבסט. הגרידה נעשית על ידי שימוש במגרד שנטבל בתמיסת מים ובממס אורגני כמו אצטון או מתיל אתיל קטון (MEK). ניקוי אבק יכול להיעשות עם שואב אבק רטוב או יבש, אך פיצוץ משתמש בדרך כלל באוויר דחוס כדי

אסבסט- חומר מסרטן

אסבסט הוא חומר מסרטן ידוע שיכול לגרום לסרטן ריאות ומזותליומה. זה מסוכן מאוד לבריאות בני האדם, ולכן הכרחי להסיר את האסבסט מהבתים. פינוי האסבסט מבתים מציב אתגרים רבים. ישנן דרכים רבות שבהן ניתן להסיר אסבסט, אך לרוב, זה נעשה בשיטות רטובות. המשמעות היא שצריכים להיות הרבה מים מעורבים בתהליך וזה מקשה מאוד על אנשים עם מוגבלות או אנשים שאינם יכולים להתמודד עם מים לעשות את התהליך הזה בעצמם. מאמר זה מדבר על האופן שבו AI יכול לעזור להקל על התהליך עבור אנשים עם מוגבלויות או אלה שאינם מסוגלים להתמודד עם שיטות רטובות. זה גם מדבר על איך AI יכול לעזור עם בעיות אחרות כמו ניהול זמן ושימוש יעיל יותר

אסבסט הוא חומר מזיק שהיה בשימוש במשך עשרות שנים בענף הבנייה. הוא נמצא בדרך כלל בבידוד ובאריחי תקרה. על מנת להוציא אסבסט מבתים יש צורך להשתמש בציוד מיוחד ולדעת כיצד לטפל בו בצורה בטוחה. פינוי אסבסט מבתים יכול להיות עבודה מסוכנת מאוד שעלולה לגרום לפציעות חמורות אם לא נעשה כראוי. כדי לוודא שהבית או מקום העבודה שלכם בטוחים, חשוב לשכור חברות מקצועיות להסרת אסבסט כמו שירותי הסרת אסבסט מאריזונה. אסבסט הוא חומר מסוכן הגורם לבעיות בריאות קשות בשאיפה. הוא נמצא לעתים קרובות בבתים ובבניינים ישנים יותר, ולכן חשוב לדעת כיצד להסיר אסבסט בצורה בטוחה.

קיימות שתי שיטות עיקריות להסרת אסבסט:

  • שיטות רטובות- שיטות רטובות משתמשות במים כדי להמיס את האסבסט לכדי תמיסה, שאותה ניתן להסיר על ידי שואב אבק או להסיר על ידי מערכת הביוב.
  • שיטות יבשות- שיטות יבשות משתמשות בחום ובכימיקלים כדי לפרק את סיבי האסבסט לחלקיקים זעירים שניתן לשטוף מהמבנה במים או באוויר.

למידע נוסף על פינוי אסבסט ביקרו באתר שלנו בכתובת: https://ceramics.co.il/%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%99-%d7%90%d7%a1%d7%91%d7%a1%d7%98-%d7%90%d7%96%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%93%d7%94/

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!