חלונות בלגיים מברזל מחירים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

אחד האלמנטים החשובים ביותר בבית שצריך לשים אליו דגש מיוחד בשלב התכנון והעיצוב פנים של הבית הוא החלונות. את החלונות בבית כדאי לנצל בצורה המיטבית על מנת שיכנס לבית כמה שיותר אור יום טבעי. ברגע שנכנס אור יום טבעי יש לכך שני יתרונות מרכזיים. האחד הוא שאור יום תורם יותר לתפקוד ולאושר של בני אדם מאשר אור מלאכותי והיתרון השני שלא פחות חשוב הוא החסכון העצום באנרגיה שאנו מקבלים מאור היום הטבעי ועל ידי כך כאמור לא משתמשים באור מלאכותי וחוסכים מאות שקלים בחשבון החשמל.

אחד הפתרונות הנפוצים ביותר על מנת לקבל את היתרונות הללו אך גם לשמור על קו עיצובי שעימו עיצבנו את הבית יהיה שימוש בפרופיל של חלונות בלגיים. חלונות בלגיים הם למעשה שילוב של חלון עם פרופיל מאלומיניום או ברזל אחר שנותן לנו גמישות רבה בצורת החלון וחלוקה שלו בבית ובמקביל מעניק לבית עיצוב כפרי וחם ועוזר לנו לשלב את פנים הבית עם חוץ הבית לאור הגמישות הרבה שהוא מקנה. ניתן להזמין חלונות בלגיים מברזל בגדלים שונים ובצורות שונות וכך לשחק עם העיצוב.

היתרונות של חלונות בלגיים מברזל

היתרון המרכזי של חלונות בלגיים מברזל הוא הגמישות העיצובית שהם נותנים לנו. יש לנו את היכולת לשחק עם הפרופיל ולהרכיבו על הקיר בכל צורה ובכל גודל וכך למשל ליצור חלון אחד ענק בסלון המורכב על ידי מספר פרופילים מברזל.

במקרה כזה למשל אנו מכניסים הרבה מאוד אור טבעי לתוך הבית שלנו וגם יוצרים מעבר טבעי בין הבית לבין החצר, הגינה או הבריכה של הבית בצורה אלגנטית ומרהיבה.

מעבר לגמישות העיצובית חלונות בלגיים גם יוצרים אפקט של חמימות תודות לעיצוב הכפרי שלהם. את הפרופיל ברזל עליו הם מורכבים ניתן לצבוע במגוון רחב של צבעים, כאשר בדרך כלל אנו רואים צבעים כהים, ואותו צבע מעניק חמימות לבית ומדגיש את העיצוב הכפרי שלו. חלונות בלגיים ניתן ליצור ממגוון רב של חומרי גלם כגון אלומיניום למשל כבדומה לסגנונות שונים  לדלת רגילה, חלון הזזה ועוד. שימוש בפרופיל העשוי מאלומיניום יעזור לנו לשמור על הפרופיל של החלון הבלגי תודות לעמידות שלו מפני פגעי מזג האוויר ותודות לאחזקה הקלה אותה הוא דורש.

חלונות בלגיים מברזל מחירים

המחיר של חלונות בלגיים עלול לנוע בין 1500 ל-3500 ש״ח למטר כאשר ישנם מספר פרמטרים שמשפיעים על המחיר. קודם כל גודל החלון, כאשר אם החלון קטן יותר מהסטנדרט אז המחיר שלו יהיה גבוה יותר. עיצוב והצביעה של החלון גם כן יהוו שיקול במחיר הסופי כמו גם סוג הפרופיל, למשל חלון הזזה או ויטרינה רגילה גם הם ישפיעו על העלות למטר של החלון.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!