חברות מתמחות בשיקום בטונים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

חברות מתמחות בשיקום בטונים

שיקום בטונים הוא תהליך מורכב מאוד שמצריך אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים. כאשר שיקום בטונים לא מבוצע באופן מקצועי זה סתם בזבוז כסף, שכן כעבור כמה שנים תאלצו לעבור את התהליך מחדש. לכן, חשוב מאוד לוודא שאתם עוברים את התהליך עם חברות המתמחות בשיקום בטונים. מהו התהליך? על כך במאמר הבא.

 

חברות מתמחות בשיקום בטונים– מהו התהליך?

תהליך שיקום בטונים הוא תהליך ארוך, מורכב ולא זול בכלל. מטרת תהליך שיקום בטונים היא למעשה לשקם ולחזק מבנה קיים כאשר הוא מתיישן, נחלש או נפגע מכל סיבה שהיא. על ידי תהליך שיקום בטונים למעשה מונעים את קריסת המבנה. כפי שהזכרנו התהליך ארוך וכולל שלבים שונים. התהליך מתחיל עם עבודת הכנה ומבוסס על עבודת סיתות מורכבת. כמו כן התהליך כולל שלבי  ניקוי, שלבי חיזוק של קורות ועמודים של המבנה, הגדלת עומסים, הוספת אלמנטים שונים שמטרתם לחזק את המבנה ועוד.

 

חברות מתמחות בשיקום בטונים– מתי מבצעים תהליך זה?

מבצעים תהליך שיקום בטונים כאשר המבנה חלש מדי. ישנם מספר מקרים מרכזיים שהופכים את המבנה לחלש ומצריכים ביצוע תהליך שיקום בטונים-

  • התיישנות המבנה- מבנים ישנים נחלשים עם השנים והופכים למסוכנים. ניתן לזהות מבנה מסוכן על ידי סימנים שונים כמו התפוררות הקירות החיצוניים לדוגמא. כיום, לאחר תקופה מסוימת העיריות שולחות מהנדס מטעמן שיבצע בדיקה במבנה ויחליט האם נחשב למבנה מסוכן. במידה שהמהנדס מגדיר את המבנה כמסוכן הוא קובע מועד מסוים שהדיירים צריכים לבצע שיקום בטונים עד לאותו מועד.
  • היחלשות המבנה כתוצאה מגורמים חיצוניים- גורמים חיצוניים כמו מזג אוויר משפיעים על חוזק המבנה. מבנים מול הים לדוגמא, אומנם מספקים נוף מדהים אך חשופים יותר להיחלשות המבנה כתוצאה מהלחות המוגברת. דוגמא נוספת היא מגדלי מים עשויים בטון שמצריכים שיקום בטון כל תקופה מסוימת.
  • פגיעה במבנה- כל פגיעה במבנה יכולה להחליש את היסודות שלו ולהצריך תהליך שיקום בטונים. פגיעות לדוגמא יכולות להיות שריפה, הצפה, פגיעת רקטה ועוד. בארץ אחת הפגיעות הנפוצות, לצערנו, היא פגיעת רקטה.
  • שימור מבנים- בארץ קיימים מבנים היסטוריים רבים וישנים מאוד המצריכים שימור ולעתים אף שחזור של חזות הבית המקורית. מבנים אלה חייבים לעמוד בתקני הבטיחות ולכן מצריכים ביצוע שיקום בטונים.

 

מדוע לבחור חברות מתמחות בשיקום בטונים?

כפי שציינו, תהליך שיקום בטונים הוא תהליך מורכב ולא זול ולכן מצריך עבודה מקצועית ויסודית שתבוצע על הצד הטוב ביותר. חברות מתמחות בשיקום בטונים יודעות לבצע את העבודה באופן טוב ומכירות את שלבי העבודה. יש להן ניסיון רב בשיקום בטונים ולכן הן מבצעות את התהליך באופן איכותי. התהליך הוא לא זול, לכן, חשוב מאוד לוודא כי החברה שאתם רוצים להעסיק לביצוע התהליך באמת מתמחה בו. אם תבחרו בחברה לא מקצועית אתם סתם תבזבזו כסף כיוון שתצטרכו לחזור על התהליך שנית כעבור כמה שנים.

למידע נוסף ביקרו באתר: מרכז הבטון הישראלי

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!