התקנת מצלמות– פתרונות חכמים במחירים שפויים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

עם מצלמות נוכל לעקוב אחר המתרחש אצלנו בבית או בבית העסק בכל רגע נתון. התקנת מצלמות תאפשר לכם לדעת מה בדיוק קרה בבית אתמול, מי נכנס אל שטח הבית ומי פתח את הכספת. מצלמות אבטחה גלויות משמשות גם גורם מרתיע. פעמים רבות הפורצים נמנעים מראש מניסיונות חדירה אל מתחמים מרושתים במצלמות. התקנת מצלמות אבטחה היא צעד נבון והכרחי לחיזוק תחושת הביטחון של בני הבית והגנה על רכושכם. אנו נסביר כאן על הרכיבים של מערכת המצלמות, על ההתקנה ועל המחירים.

בשביל מה צריך להתקין מצלמות אבטחה?

  1. השגחה ומעקב אחר המתרחש במקום מסוים בהעדרנו
  2. התרעת פורצים ושאר פועלי זדון

סביבה מבוקרת חיונית להשגחה על המתרחש בבית כאשר הילדים נמצאים לבדם או עם בייביסיטר. המצלמות מאפשרות לנו לדעת מה קורה במחסן, בחצר או בחנייה בכל רגע נתון מבלי שנצטרך להיות נוכחים בשטח. התקנת מצלמות חיונית להרתעה של פורצים וגנבים. פעמים רבות מספיק מבט אחד קצר על המצלמות בכדי לגרום להם לחפש לעצמם יעד אחר.

כמה כולה להתקין מצלמות בבית?

עלות של התקנת מצלמות לכיסוי מלא של השטח בבתים פרטיים היא 3,500 עד 5,000 שקלים. מדובר בהשקעה חד פעמית שכוללת את רכישת הציוד והתקנתו. מחירים של מצלמות אבטחה נקבעים על פי סוג המצלמה, מספר המצלמות, תוספת של מערכת הקלטה, עלות ההתקנה.

מה חשוב לעשות לפני שמתקינים מצלמות?

על מנת להבטיח מענה מדויק בעבור כל הצרכים והציפיות שלכם כדאי לקבוע מראש האם התקנת המצלמות תתבצע בתוך מבנה או בשטח חיצוני, מהי המטרה לשמה אנו מתקינים את המצלמות, איזה שטח נרצה לכסות, כמה מצלמות יותקנו והאם נדרשות מצלמות גלויות או סמויות. אצת כל ההחלטות הללו כדאי לקבל יחד עם איש מקצוע מנוסה שמתקין כמה סוגים של מצלמות אבטחה.

התקנת מצלמות דמה – מתי כדאי?

אם אתם מעוניינים בהתקנת מצלמות למטרת הרתעה בלבד – מצלמות דמה הן פתרון זול ונגיש. עלות של מצלמת דמה היא 100-150 שקלים בלבד. את ההתקנה תוכלו לבצע בעצמכם או בעזרת איש מקצוע. מצלמות הדמה האיכותיות הן הרבה יותר מקופסת פלסטיק ריקה. אלו הן מצלמות מתקדמות עם חיישן לגילוי תנועה שנותנות תחושה של מצלמת אבטחה רגילה. אפילו הפורמים המתחכמים ביותר מתקשים להבדיל בין מצלמות דמה לבין מצלמות אבטחה שאכן מצלמות ומקליטות. חברת TITMATEG בית חכם תשמח לעזור לכם בבחירת המצלמה או כל שאלה אחרת.

איזו מצלמה אבטחה מתאימה לשימוש ביתי?

לרוב, כאשר מדובר במצלמות שמותקנות בבתי מגורים, אין צורך במצלמות המשוכללות ביותר שמסוגלות לצלם ברזולוציה הגבוהה ביותר. מצלמת אבטחה פשוטה תיתן לכם מענה ותיצור גם הרתעה. את מספר המצלמות נקבע בהתאם לגודל השטח שנרצה לכסות, המאפיינים של המבנה, אזורים בעייתיים ובקשות מיוחדות. חשוב לציין שכאשר מדובר במצלמות שמותקנות בחצר חשוב לבחור נכון במיקום מואר או במצלמות עם ראיית לילה.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!