השכרת פיגומים לאתרי בנייה

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

השכרת פיגומים הינו עסק המשכיר פיגומים לפרויקטים של בניה. הם נמצאים בתעשייה למעלה מ-30 שנה ולאחרונה התרחבו להציע שירותים נוספים. השכרת פיגומים הינו עסק המשכיר פיגומים לפרויקטים של בניה. הם נמצאים בתעשייה למעלה מ-30 שנה ולאחרונה התרחבו להציע שירותים נוספים, כגון מגדלי פיגומים, יחידות אחסון והשכרת ציוד בטיחות. החברה הוקמה על ידי ג'ו אקר שרצה לעזור לקבלנים קטנים לקבל את הכלים הדרושים מבלי להוציא עליהם הרבה כסף. אקר החל להשכיר פיגומים בביתו כשראה הזדמנות להרוויח קצת מזומנים נוספים בזמן ההשבתה שלו מהעבודה. בכל הנוגע לפיגומים, תוכלו לשכור אותם מהחברה שהתקינה אותם או מחברת ליסינג. חברות השכרת פיגומים מציעות השכרות למי שאין לו זמן, משאבים או מומחיות להקים פיגומים בעצמם. זוהי אפשרות טובה לפועלי בניין אשר בונים באזורים שאינם נגישים.

השכרת פיגומים

השכרת פיגומים הינו שירות המשכיר פיגומים לפרויקטים של בניה. השכרת פיגומים הינו שירות המשכיר פיגומים לפרויקטים של בניה. פיגומים יכולים לשכור את ציוד החברה הכולל סולמות, פיגומים ומונפים. כמו כן, החברה מספקת הדרכות בטיחות וביטוח ללקוח. החברה פועלת מאז 1988 ומאז היא מספקת שירותי פיגומים לחברות בקונטיקט ובניו יורק סיטי וכן בכל רחבי הארץ. השכרת פיגומים היא תהליך של השכרת פיגומים מחברה אחת ולאחר מכן השכרתם לחברה אחרת. התהליך משמש כדי להבטיח שפרויקט יסתיים בזמן, ללא עיכובים. זה עוזר בחיסכון בעלויות עבור בעל הפרויקט, כמו גם עבור הפיגום.

השכרת פיגומים קיימת מאז סוף המאה ה-19 כאשר היא שימשה לראשונה חברות בנייה. התהליך התפתח עם הזמן וכיום הוא כולל סוגים רבים ושונים של ציוד, כולל מנופים ופיגומים. השכרת פיגומים הינו שירות המספק פיגומים זמניים לאתרי בנייה. החברה משכירה פיגומים זמניים לחברות בנייה ואנשים פרטיים. הם מספקים סוגים שונים של פיגומים בהתאם לאתר ולעבודה. כיום, החברה זוכה לביקוש גבוה לשירותיה בגלל תעשיית הבנייה המוגברת בדובאי. השכרת פיגומים הינו שירות המאפשר לחברות השכרת פיגומים מחברה. השכרת פיגומים היא שירות חשוב לחברות בנייה. היא מאפשרת להם לשכור פיגומים וכלים נוספים על מנת לסיים את עבודתם בזמן ובמסגרת התקציב. שירות זה התפתח עם השנים ככל שהפך פופולרי יותר ויותר בקרב חברות בנייה. זה הוביל להופעתם של סוגים רבים ושונים של השכרת פיגומים, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו.

השכרת פיגומים היא תהליך בו חברות משכירות פיגומים וציוד נלווה לאתרי בנייה. השכרת פיגומים הפכה לענף פופולרי מסיבות רבות. ראשית, היא מספקת לחברות את האמצעים לנהל את המשאבים והעלויות שלהן. שנית, זה משתלם יותר מהעסקת קבלן חיצוני. שלישית, זה עוזר לחברות לתאם עם קבלנים ובעלי עניין אחרים. השכרת פיגומים הינו שירות המאפשר לשכור פיגומים לפרויקטים של בניה. פיגום הוא מבנה זמני שנבנה כדי לספק תמיכה לעבודות בנייה על מבנים או מבנים אחרים. פיגומים עשויים בדרך כלל מעץ או רשת תיל ומשמשים גם בבנייה למגורים וגם למסחר. השכרת פיגומים יכולה להתבצע על ידי אנשים פרטיים או חברות. אנשים הזקוקים לפיגומים לשימוש אישי יכולים לשכור אותם מחברות המציעות את השירות באזור מגוריהם. החברה תספק את החומר, תקים את הציוד ותאסוף אותו לאחר סיום הפרויקט. יש אנשים שבוחרים גם לשכור מנוף נייד עם זרוע טלסקופית, שבו הם משתמשים לאחר מכן עם הציוד שלהם במקום. תהליך השכרת מנוף נייד כרוך באיתור מפעיל בעל ניסיון בהפעלת מנופים ולאחר מכן ניהול משא ומתן עמו על תנאים לגבי כמה זמן תהיה לך גישה לציוד שלהם, באיזה סוג חומרים תוכל להשתמש וכו'…

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!