החלפת וצילום קווי ביוב במסגרת שיפוץ בניין

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 

משפצים את הבניין הישן שלכם? הבניין באמת ישן ובאמת עולה חשש שהתשתיות שלו כבר לא ממש מתפקדות כפי שצריך? אולי זאת הזדמנות טובה לבצע החלפת קווי ביוב במסגרת שיפוץ בניין, ולהבטיח לעצמכם עוד עשורים שלמים ללא בעיות ביוב חוזרות ונשנות.

 

מדוע להחליף קווי ביוב בפרויקט שיפוץ?

את ההחלטה על שיפוץ בניין אנחנו מקבלים לרוב מסיבות של אסתטיקה או הגדלת מרחב המחייה שלנו באמצעות הוספת מרפסות או חדרים. יחד עם זאת, גם התשתיות הנסתרות של הבניין עשויות להזדקק לשיפוץ, ולמעשה דווקא תשתיות אלה יכולות לייצר עבורנו את מרבית הפגיעה באיכות החיים, במיוחד אם הבניין הוא ישן. בניינים ישנים נוטים לסבול הרבה יותר מבעיות של נזילות מים ממערכת המים או סתימות ופיצוצים במערכת הביוב, וישנם לא מעט פרויקטי שיפוץ שההחלטה לגביהם מתקבלת בדיוק מסיבות של תשתית פגומה.

תשתית הביוב היא אחת התשתיות שיכולה לייצר את הפגיעה המשמעותית ביותר באיכות החיים בבניין, ולכן אם אתם יוצאים לקראת פרויקט שיפוץ הבניין, בין שהסיבה לכך היא שיפוץ תשתיות ובין שהן יותר אסתטיות ופונקציונליות, החלפת קווי ביוב במסגרת שיפוץ בניין הוא מרכיב חשוב שלא תרצו לוותר עליו בפרויקט.

צילום צנרת ביוב

ביצוע עבודות  צילום צנרת ביוב עם חברת תדמור טכנולוגיות מעצם תפקידם, עוברים שחיקה רבה לאורך תקופת חייהם, ולאורך שנים סביר להניח שקווים אלה הם הראשונים שיראו את סימני השחיקה שלהם מבין כל תשתיות המבנה. בהתאם לכך, כאשר נכנסים לפרויקט שיפוץ בניין, בהחלט חשוב לבדוק את מצב קווי הביוב ועל פי הצורך להחליף את מערכת הביוב כולה או מקטעים מסוימים ממנה, על מנת להבטיח שלא תצטרכו להרים שוב את המרצפות בבית ולבצע חפירות נרחבות בבניין, לאחר שכבר שיפצתם הכל והגעתם למנוחה ולנחלה.

 

החלפת קווי ביוב במסגרת שיפוץ בניין היא פרוצדורה לא פשוטה, אבל כזאת שאם כבר נכון וצריך לעשות אותה, הרי ששילובה בפרויקט רחב יותר של שיפוץ הבניין הוא הדבר הנכון לעשות. בכל מקרה, אתם לא רוצים להגיע למצב בו כבר שיפצתם את הבניין שלכם, עיצבתם את הלובי ואת הדירות בבניין, הוספתם מעלית והבאתם את הבניין למצב חדש ושונה לגמרי ממה שהיה קודם לכן, ופתאום לגלות ששכחתם את קווי הביוב שכעת עושים לכם המון בעיות. שלבו את הטיפול בקווי הביוב בפרויקט השיפוץ עצמו, ובכך תוכלו להבטיח שלא רק שהבניין נראה יותר טוב, אלא שגם התשתיות שלו נמצאות במצב טוב וילוו אתכם עוד שנים רבות קדימה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!