גדר לגינה מחיר למטר

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

גינה צריכה גדר ואת זה יודע כל בעל גינה. לפעמים לא מתאפשר לנו להתקין את הגדר שאנחנו רוצים ולפעמים אנחנו פשוט ממתינים לרגע בו נוכל גם לעמוד בתקציב הנדרש, אבל בסופו של דבר כל גינה צריכה גדר. העניין הוא שבהזמנת גדר לגינה מחיר למטר יכול להשתנות מאוד בין הדגמים השונים של הגדרות ואם אתם צריכים גדר מינימלית בתקציב נמוך, תוכלו כבר היום להזמין גדר רשת מדגם פשוט במחיר של שקלים בודדים למטר רץ. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להזמין את הגדר האולטימטיבית שתמיד רציתם לגינה שלכם, אתם רוצים להתעכב עוד טיפה על נושא העיצוב, התכנון והמחיר של הגדר ועל כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז הישראלי למסגרות.

סוגים שונים של גדר לגינה

אז כשאתם ניגשים לבצע הזמנה של גדר לגינה מחיר למטר הוא בהחלט פרמטר שאתם רוצים לקחת בחשבון, אבל עוד לפני כן, ישנה שורה של פרמטרים שאתם רוצים לבחון ורק לשם דוגמא: באיזה גובה אתם רוצים את הגדר שלכם? האם הגדר מיועדת להעניק לכם פרטיות, מיגון או פשוט תיחום של המרחב הפרטי שלכם? איך תשפיע הגדר על תנועת האוויר בגינה ואיך תימנעו מחסימת זרימת האוויר? איך תשפיע הגדר על הצל שמוטל על הגינה והצמחייה? האם אתם רוצים גדר למטרות פונקציונליות בלבד או שחשוב לכם גם האסתטיקה והעיצוב? האם אתם מעדיפים סגנון מודרני, יוקרתי או כפרי? ישנם שיקולים רבים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים גדר לגינה ולפני שאתם נכנסים לסוגיית המחיר. אז נכון שהמחיר יכול להשפיע על ההחלטות שתקבלו ועל הבחירות שתעשו בהזמנת הגדר, אבל אתם רוצים להבין בכל שלב מהי המשמעות של כל בחירה שתעשו.

כמה עולה גדר לגינה?

ובכן, במקרה של גדר לגינה מחיר למטר יכול לנוע בין שקלים בודדים למטר רבוע עם גדר רשת שיכולה לעלות לכם 150 ₪ לגליל של 25 מטר ובין 1000 שקלים למטר רץ ויותר עבור גדר  נירוסטה. באמצע תוכלו למצוא את גדר הברזל במחיר של 450 שקלים למטר רץ, גדר אלומיניום במחיר של 800 שקלים למטר רץ, גדר במבוק במחיר של 3 שקלים לקנה במבוק ואפילו גדר זכוכית במחיר של 500-1000 שקלים למטר רץ. ועדיין, כל אחד מהמחירים האלה יכול להשתנות בהתאם למאפיינים הספציפיים של הדגם שתבחרו וכאשר מכפילים את המחיר במספר המטרים הנדרשים לכם, הפערים יכולים להיות דרמטיים. על כן, כדאי תחילה להחליט מה אתם רוצים ואז לקבל הצעות קונקרטיות שעל בסיסן תוכלו לקבל החלטה ואותן תוכלו להשוות זו לזו. במרכז הישראלי למסגרות תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם לפני שאתם מזמינים גדר לגינה ותוכלו גם כמובן להזמין את הגדר שתמיד חלמתם עליה, במחירים שלא חלמתם עליהם מעולם.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!