בניית מדרגות ברזל – עשה זאת בעצמך

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מדרגות ברזל הפכו לאחד הטרנדים הבועטים בעיצוב פנים וחוץ של מבנים פרטיים. אם בעבר הייתם רגילים לראות מדרגות מהסוג הזה רק במוסדות ציבוריים כמו בתי ספר או מרפאות, הרי שכיום הן השתכללו ואפשרויות העיצוב המגוונות שלהן, גרמו לרבים לרצות להכניס אותן הביתה. בניית מדרגות ברזל אפשרית גם בין קומות של בית פרטי ויש לה יתרונות רבים, הן בהיבט העיצובי והן מבחינה בטיחותית, בהיותו של הברזל חומר גלם עמיד מאוד המחזיק מעמד במשך שנים.

מעקה ברזל עם כניסה למדרגות

היתרונות של הבחירה בברזל כחומר גלם

אין פלא שהברזל הפך למבוקש כל כך, לצורך הקמת מעקה פנימי בבתים או במרפסות וכן כבסיס להתקנת גדרות ושערים בבתים פרטיים שיש בהם חצר. אך חשוב לציין כי בניית מדרגות ברזל היא עניין מורכב למדי, זאת כיוון שעבודת המסגרות צריכה להיעשות במדויק ובמקצועיות רבה ומתוך הנחה שהשימוש יהיה אינטנסיבי. המטרה היא לייצר מבנה חזק דיו, שיוכל לשאת אנשים בגילאים ובגדלים שונים אשר יתהלכו עליו, יעלו וירדו – והם צריכים להרגיש בטוחים ולא לחשוש מנפילה.
התקנת מדרגות ברזל חיצוניות נפוצה אף היא, בעיקר בשל היותו של הברזל עמיד מפגיעות שונות של מזג האויר והוא יציב ביותר. שילוב של בניית מדרגות ברזל ביחד עם התקנת מעקה בטיחות העשוי ברזל או בשילוב חומרים, מייצר מראה מיוחד במינו ורב עוצמה, אך למרות זאת הוא יכול להתאים לכל סגנון עיצוב שהוא.

איזה מעקה תצטרכו בנוסף למדרגות?

רוב האנשים המתקינים מדרגות מתכתיות בביתם, יעדיפו שגם המעקה יהיה עשוי מאותו החומר. בניית מדרגות ברזל תשתלב נהדר הן עם מעקה העשוי ברזל "נקי" והן עם מעקה משולב, שמכיל בתוכו שימוש בפרופיל מתכת יחד עם חומרים אחרים כמו עץ או זכוכית. על החוזק ועמידות יהיה אחראי הברזל, כך שהחומרים ה"רכים" יותר יוסיפו יופי וחן למעקה ויהפכו אותו לפריט משמעותי במראה הכללי של הבית.
ראו גם: מעקה מדרגות ברזל

הגבהה למעקות מדרגות

כמה עולה בניית מדרגות ברזל?

העבודה של המסגר היא זו שמשפיעה הכי הרבה על העלות הסופית של בניית מדרגות ברזל. במידה שמדובר במעקה עם פיתוחים רבים או חריטות בלייזר – המחיר יהיה גבוה יותר. אם יהיה צורך בשימוש בחומר גלם רב – גם כאן המחיר יעלה. למרות זאת, ניתן לבחור בקפידה את המאפיינים של המדרגות שהם ממש קריטיים עבורכם ואולי לוותר על אחרים, אם הם מייקרים את העסק. דעו כי ככל שהמדרגות רחבות יותר כך הן יהיו יקרות ולכן תכננו היטב את התקציב ונסו לעמוד בו.
ראו גם: מעקה ברזל למדרגות פנים מחיר

על שילוב של ברזל בעיצוב הפנים בבית ובחוץ

חשוב להיעזר במומחים למסגרות, על מנת להיות רגועים באשר לייצור והתקנת מדרגות ברזל אצלכם בבית. המרכז הישראלי למסגרות מעמיד לרשותכם את מיטב אנשי המקצוע, אשר יוכלו להגשים לכם את החלום של בית מעוצב. ההתקנה המקצועית היא חשובה מאין כמותה והיא עשויה למנוע תאונות ותקלות. בכל מקרה ניתן להכיר, בהתחלה בתמונות, את המוצר שתרצו לרכוש ולאחר מכן להזמין אותו – אל תוותרו על גלישה לאתר והיכרות מעמיקה עם הפרויקטים השונים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!