בניית דק לגינה – כל הדגשים לעבודה נכונה

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בניית דק היא טכניקה לבניית קירות גינה מלבנים מוערמות. ניתן להשתמש בו כדי ליצור מראה מעניין ומשתנה, אך בו זמנית פונקציונלי ובר קיימא. השימוש בבניית דק מושלם ליצירת קירות דקים ומתפתלים מסביב לגינה שלך. זה יכול לשמש גם כדי ליצור אשליה של עומק באזורים שבהם לא ניתן להתקין קיר תמך.

כיצד אתה יכול להשתמש בבניית דק בגינה שלך

בניית הדק לגינה היא סוג של בנייה קלה לבנייה. זה יכול להיות עשוי רק משני יריעות של דיקט על גבי הקרקע. בנייה זו שימושית במיוחד כאשר אתה צריך לעשות משהו במהירות ובזול, אבל זה יכול לשמש גם במקרים אחרים מדי. חלק זה דן על בניית הדק לגינה.

גן מכונה לעתים קרובות מקום של שלווה ושלווה. אבל כשמסתכלים על גודל הגינה, אפשר לשאול – איך נפטרים מכל הגרוטאות? בניית הדק לגינה היא פתרון חדשני המשתמש בשטח מינימלי אך מספק מספיק מקום לאנשים להסתובב. הוא משתמש בשטח אנכי בצורה יעילה יותר מאשר גנים רגילים.למרות שהגן הוא מקום למנוחה ולבריחה מהלחץ של חיי היומיום, הוא יכול לספק גם פורקן יצירתי. ניתן לעשות זאת על ידי יצירת סידור שאינו מתאים לכללי העיצוב.

בניית דק לגינה היא סידור כזה שאינו עומד בכללי העיצוב המסורתיים אך עדיין נראה נהדר בכל מסגרת גינה. התוצאה היא מראה מודרני ולא שגרתי שישלים כל סגנון גינון. בניית דק לגינה מורכבת לרוב מצבעים נועזים כמו סגול, ירוק, צהוב, כחול וכתום וכן מאלמנטים טבעיים כמו צמחים, אבנים או חול. זה גם מורכב לעתים קרובות מצורות גיאומטריות או נוצר על ידי שימוש בתכונות מים כמו מפלים או בריכות הגינה היא חלק חשוב מאוד בבית ויש לטפל בה. גן הוא מקום שבו אפשר להירגע ולהירגע. מאמר זה דן בכמה שיקולים לגבי האמצעים שיש לנקוט בעת עיצוב הגינה.

בניית דק לגינה

הבנייה הדקה לגינה שלך יכולה לגרום לה להיראות מושכת ומתוחכמת יותר. ישנן דרכים רבות לגרום לגינה שלכם להיראות טוב, אך בניית מבנה דק היא אחת מהן.

החומרים המשמשים בבניית מבנה מסוג זה צריכים להיות קלים, מונעי החלקה וקלים לתחזוקה במינימום מאמץ כגון לוחות עץ או מוטות במבוק (במקום מתכת). * הגובה צריך להיות נמוך מספיק כדי שהוא לא יהיה פולשני מדי מהמבט העליון אך גבוה מספיק כדי בניית דק היא סוג של קונסטרוקציה שבה ממלאים בבטון את המרווחים בין עמודים וקורות וסביבם. זוהי שיטה פופולרית לבניית קירות, גדרות, סככות, מוסכים, סיפונים ומבנים אחרים. הגן יהיה מורכב מבניית דק. המשמעות היא שהעמודים והקורות יוצבו על גבי קירות הבטון ליצירת המבנה. בניית דק הופכת לפופולרית יותר מכיוון שהיא עוזרת לחסוך בחומרים ובמקביל מספקת יותר זמן לגימור חלקים אחרים בפרויקט כמו גינון או צביעה.

הגן הוא מקום שאליו אנשים באים להירגע ולהירגע – זהו נקודה של שלווה ויופי. המפתח למציאת סוג הגינון המתאים לגינה שלך הוא לבחור צמחים שיגדלו היטב במיקומך ואינם פולשניים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!