בניית גלריה מברזל כמה זה עולה

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

גלריה מהווה חציצה בין אזורים שונים בתוך מבנה קיים. בניית גלריה תהיה על רצפה או בקוצה גבוהה כאשר מובילות אליה מדרגות. מדובר על תוספת למבנה קיים אשר לרוב תהיה עשויה ממתכת, עץ או חומר קל אחר. בניית דירת גלריה כרוכה בעבודה הנדסית אשר דורשת פיקוח וזאת בכדי שתהליך הבנייה יעמוד בכל תקנות הבטיחות הדרושות בתהליך הבנייה וזאת בכדי שלא יגרם אסון כלשהו. אם אתם מבררים אודות בניית גלריה מברזל כדאי מאוד שתבחרו באנשי מקצוע המוסמכים לבנות גלריה מעין זאת ועושים זאת בצורה בטוחה, מנוסה ואיכותית.

מתי כדאי לבנות גלריה מברזל?

גלריה כאמור היא מבנה בתוך מבנה שמאפשר לחלק חלל לכמה חלקים. בניית גלריה לעסק או בניית גלריה בכל מקום אחר, חייבת להתבצע על ידי מקצוענים. גלריה מטבעה עשויה מחומר קל. היא לא תכלול אלמנטים של בנייה באמצעות יצירות בטון או בנייה בבלוקים. הקונסטרוקציה שמחזיקה את הגלריה צריכה להיות חזקה וניתן לבנות אותה ממתכת או מעץ. גם גרם מדרגות שמוביל לגלריה יהיה עשוי בדרך כלל ממתכת או מעץ. גלריות שהבסיס שלהן הוא ברזל יהיו גלריות חזקות ויציבות ולכן, מדובר על גלריות הרלוונטיות עבור מגוון צרכים שונים כגון: אחסנה, מגורים או עבור בית עסק כזה או אחר.

שימושים לגלריה מברזל

ישנם כמה שימושים עבור גלריה מברזל כגון: אחסנה- בדרך כלל מדובר על גלריה אשר תשמש לאחסון של חפצים שונים. בניית גלריה במחסן יכולה לסייע לכל מחסן להיות יעיל יותר בור צרכי אחסון. לא פעם גלריה מברזל יכולה להיות מיועדת אף למגורים. במקרה שכזה קומת הגלריה המיועדת למגורים צריכה להיות עשויה מחומר חזק ויציב. הגלריה יכולה לשמש גם כחלל עבודה, היא אטומה לרכשים חיצוניים ולא פעם ניתן להשתמש בה כקליניקה שבה מקבלים מטופלים. בניית גלריה מברזל רלוונטית מאוד בכל מקרה שבו אתם זקוקים למשטח חזק שיכיל חפצים כבד או שישמש לצורך שהייה של כמה אנשים.

כמה זה יעלה לכם?

מחיר הגלריה איננה דבר קבוע. מדובר על מחיר שישתנה בהתאם לכמה פרמטרים חשובים כגון: הייעוד של הגלריה, האם יש צורך להוסיף לגלריה מדרגות או לא, מהו גודל הגלריה, מהו המיקום שלהם והאם מדובר על מיקום שמורכב לבנות בו גלריה מברזל, באיזה אנשי מקצוע בוחרים לצורך בניית הגלריה והאם הגלריה דורשת אישורי בנייה או כל דבר אחר שיכול להפוך את התהליך כולו לתהליך בירוקרטי מורכב וסבוך ועוד. בהתאם לכלל הפרמטרים הללו לרוב תוצע לכם הצעת מחיר בגין בניית גלריה מברזל.

בניית גלריה מברזל היא פעולה שחייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון וותק בתחום זה וזאת בכדי שהגלריה תהיה חזקה, יציבה, בטיחותית ותענה על הצרכים שלה בצורה הטובה ביותר.

רוצים לשפץ את הבית או העסק? המשפצים בישראל – קבלני שיפוצים מומלצים ואמינים

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!