בדק בית ביקורת מבנים לעבודות מסגרות פלדה

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

הפרויקט שלכם כולל גם עבודות מסגרות פלדה, שאין לכם מושג איך לבדוק את האיכות שלהן ואת רמת הביצוע שלהן? בדיקת בדק בית לעבודות מסגרות פלדה היא בדיוק הבדיקה שתעניק לכם את הידע המלא אודות איכות הביצוע של עבודות מסגרות הפלדה בפרויקט שלכם, עם דו"ח מסכם של איש מקצוע, שגם מוכר על ידי מערכת המשפט, ומייד גם נבין מדוע זה חשוב.

מהי בדיקת ביקורת מבנים?

בדיקת בדק בית היא בדיקה המבוצעת בתום ביצוע פרויקט בנייה מכל סוג ובכל היקף. מטרת הבדיקה היא לבחון את רמת הביצוע של עבודות הבנייה, ועוד שורה של פרמטרים הקשורים בפרויקט. כך למשל, כאשר בונים בית חדש, חשוב לבחון שהבניה בוצעה על פי תכנית הבנייה וכן על פי היתר הבניה שניתן לפרויקט, וזאת לצד בדיקת שיפועי הרצפה, חוזק המרפסות, מיקום עמודי התמך וכן הלאה.

בדק בית לעבודות מסגרות פלדה היא למעשה בדיקה המיועדת לבדוק את איכות הביצוע של עבודות מסגרות פלדה, עבודות המבוצעות כמעט בכל פרויקט בניה, בדרך כלל לצורך בניית קונסטרוקציות, תשתיות ואפילו פרגולות.

מי מבצע את הבדיקה ועד כמה היא מקיפה?

בדיקת בדק בית לעבודות מסגרות פלדה כמו כל בדיקת בדק בית אחרת, חייבת להתבצע על ידי מהנדס מוסמך, בעל התמחות בענף הבניין ורצוי גם בעל התמחות בתחום הבדיקה הספציפי. במסגרת בדק בית ביקורת מבנים לעבודות מסגרות פלדה מבוצעת בדיקה יסודית של כל הפרמטרים החשובים, ובכלל זה גודל ועובי קורות הפלדה, איכות הפלדה, איכות הריתוכים והחיבורים, יציבות הקונסטרוקציות שנבנו ועוד.

בתום בדיקת בדק הבית, תקבלו דו"ח המסכם את ממצאי הבדיקה מא' ועד ת', וכולל בתוכו ליקויים שנתגלו במסגרת הבדיקה. לא כל הליקויים מחייבים טיפול ולא סביב כל ליקוי צריך לצאת למאבק משפטי מול הגורם המבצע, אבל אם ישנם ליקויים שמחייבים זאת, יש לכם כעת מסמך מקצועי שמוכר כראייה משפטית על ידי בית המשפט.

עבודות מסגרות פלדה הן בדרך כלל עבודות שישנה חשיבות רבה מאוד לאיכות הביצוע שלהן, בהיותן משמשות לצורך בניית קונסטרוקציות. אם בפרויקט שלכם מבוצעות עבודות כאלה, אתם בהחלט רוצים להזמין בתום הפרויקט, בדיקת בדק בית לעבודות מסגרות פלדה על מנת לוודא שלא קיימים ליקויים משמעותיים ברמת הביצוע, וזאת כמובן בהנחה שלאורך הפרויקט אתם עושים שימוש בפונקציית פיקוח מקצועית, שמוודאת את הדברים לא בדיעבד כשהכל כבר גמור, אלא תוך כדי עבודה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!