איך גבס יכול לעזור לנו בשיפוץ?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מהו גבס?

גבס הוא מרכיב עיקרי בטיח, הן בצורותיו הטבעיות והן בצורותיו המעובדות. זהו גם חומר בנייה חשוב המשמש לבניית מבנים רבים, כגון קיר גבס וטיח. במאמר זה, נבדוק את סוגי הגבס השונים המשמשים בבנייה וכיצד הם עשויים. כמו כן, נדון בשימושי הגבס כחומר בניין וכיצד נעשה בו שימוש. גבס עובד היטב עבור חומרי בנייה כי יש לו ספיגת מים נמוכה מה שהופך אותו קל משקל, חזק, אך זול.  מרכיבי המפתח לחומר בנייה מוצלח ועמיד לאורך זמן.

עבודות גבס הן סוג של חומרי מילוי שניתן להשתמש בהם לקירות פנים וחוץ. הם משמשים בעיקר בעבודות בנייה, אך שימשו גם בשיפוצים. יש לטפל בעבודות גבס בזהירות שכן הן מכילות הרבה מים ועלולות לגרום לתגובות אלרגיות אם הן מעוררות מצב קיים. עבודות גבס הן סוג של חומרי בניין שניתן להשתמש בהם לחידוש קירות ותקרות ישנים. זאת בשל העובדה שהגבס הוא רב תכליתי מבחינת תכונותיו, ולכן ניתן להשתמש בו לתיקון מספר רב של חומרים כמו עץ, מתכת, גבס, פוליאסטר וויניל. כמו כן, נאמר כי לעבודות גבס יש השפעה סביבתית על העולם מכיוון שהן מסייעות בהפחתת פליטת גזי חממה על ידי הפחתת ייצור עודף של פחמן דו חמצני מדלקים מאובנים ומסייעות בקיבוע פחמן.

עבודות גבס

גבס הוא מוצר זול שניתן להשתמש בו לשיפוץ ורענון בניין ישן. קל לשימוש, משקל קל יחסית ובעל השפעה סביבתית נמוכה. גבס עובד היטב כחומר ציפוי או גימור לבנים, טיח, קיר גבס, טיח ואפילו בטון. אחת הדרכים הטובות ביותר ליישם טיח גבס היא באמצעות מכונת ה"גבס-סופר" המספקת דרך מהירה יותר להנחתו על הקירות מאשר בחירה של משיגים בודדים. דרך טובה נוספת ליישם טיח גבס היא באמצעות משאבת בוכנה הפועלת כשואקום. תהליך הנחת טיח גבס במכונה זו כולל דחיסת החומר לחרוזים קטנים לפני שהוא עולה על הקיר על מנת שיידבק טוב יותר. גבס הוא מינרל שניתן להשתמש בו בתעשיות רבות. זוהי בחירה אידיאלית לשיפוצים כי היא אינה מכתימה והיא זמינה בקלות. גבס מציע שני יתרונות עיקריים לשיפוצים: הוא קל יותר מחומרים אחרים, כך שניתן לשנעו בקלות במהלך הפרויקט, ויש לו תכולת לחות נמוכה מה שהופך אותו לאידיאלי עבור יישומי קיר גבס.

עבודות גבס נמצאות לרוב על מבנים ישנים שיש צורך בשיפוץ. עבודות גבס נמצאות בשימוש כבר עשרות שנים והן בעלות תוצאות מוכחות בפרויקטים רבים. זוהי דרך מצוינת להוסיף שכבה חדשה של מרקם ופרטים לבניין ישן מבלי לבזבז יותר מדי זמן וכסף. גבס הוא מינרל שניתן להשתמש בו לבנייה ושיפוץ. זה לא רק עבור סיוד קירות אלא גם עבור מגוון רחב של פרויקטים אחרים. לפי חברת הגבס האמריקאית, הגבס הוא חומר הבנייה הנפוץ ביותר באמריקה, בשימוש ביותר מ-80% מפרויקטי הבנייה. הגבס הוא נקבובי וקל משקל, מה שהופך אותו למושלם כגימור קיר פנימי או תחליף לקיר גבס. ניתן גם לערבב אותו עם חומרים אחרים כמו חימר, חול או מלט כדי ליצור קוביות בטון או לוחות גבס.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!