איך בוחרים שער מתכת לחצר?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בתים צמודי קרקע הם סמל לאיכות חיים, עבור הדיירים המתגוררים בתוכם. החופש ליהנות ממרחב מחיה גדול והיכולת לטפח חצר פרטית, גורמת לאנשים רבים לשאוף לגור בבית שכזה. למרות שהפרטיות היא הסיבה המרכזית לבחירה בסוג כזה של בית מגורים ובדרך כלל ישנו תיחום גבולות המגדיר באופן שלא משתמע לשתי פנים את האזור החיצוני המשויך אל הבית, מומלץ בכל זאת לעצב את המתחם הזה כך שמבחינה ויזואלית תעניק ערך מוסף למושג "בית משפחה".
אחת מהדרכים לעשות זאת, היא להתקין שער מתכת לחצר עם פרזולים יפים, אשר יהווה את הכניסה הראשית וייתן משמעות ייחודית לרגע שבו אנשים מגיעים מבחוץ אל החצר.

למה משמש שער מתכת לחצר?

מעבר להיבט הוויזואלי והאפשרות לבחור בין דגמי שערים שונים ולהתאימם לסגנון העיצוב של יתר המתחם, חשוב להבין כי שער מתכת לחצר הוא אמצעי בטיחות חיוני עבור בני הבית. ישנה אפשרות לרכוש שער המכיל מנגנון אבטחה אשר מופעל באמצעות שלט, אשר רק הדיירים הנמצאים בתוך הבית הם בעלי גישה לשלט הזה ומכאן שהם אלו שיפתחו אותו, לאחר זיהוי של מי שמבקש להיכנס אל הבית – בין אם פנים מול פנים ובין אם בעזרת מצלמת אבטחה לבית שתוצב בכניסה. 

בנוסף, ניתן לשלוט על פתיחת השער על ידי מנגנון המופעל עם קוד – שכמובן רק בעלי הרשאה יקבלו אותו. שערים מסוג זה יכולים להיות מוצבים בפתחים של בתים פרטיים, כאמור, אך הם גם מתאימים מאוד למתחמים ציבוריים כמו גני ילדים ומרכזי תרבות, אשר זקוקים לאפשרות של אבטחה מסוימת גם בהיעדר שומר של ממש בפתח המקום.
ראו גם: שער ברזל לחצר

שער כניסה לבית

כיצד לבחור את השער המתאים לבית?

בחירה של שער מתכת לחצר צריכה להיעשות מתוך מחשבה ארוכת טווח, על היתרונות הרבים הטמונים בהתקנת שער שכזה. מבחינה כלכלית, הוא יהיה יקר יותר לעומת שערים פשוטים ובעיקר אם תותקן בתוכו מערכת אבטחה ותוצב מצלמה בכניסה.
עם זאת, היכולת שלו להוות מקור הרתעה לאנשים בלתי רצויים, היא אלף מונים שווה יותר. כדאי לבחור שער כניסה ממתכת עמיד וחזק, אשר יוכל לעמוד איתן גם במזג אויר קיצוני, לרבות חום של השמש הקופחת בקיץ ולעומת זאת גם גשמים ורוחות בחורף, מבלי להתייבש או להחליד.
שערי מתכת הם לרוב כבדים ביותר, לכן יש להקפיד על התקנה מקצועית שתמנע התנתקות של השער, היתקעות או בלאי מהיר מדי בשל חריקות. תוכלו לבחור בין מנגנון פתיחה ידני, או אוטומטי – הראשון יהיה זול יותר מהשני, אך ייתכן שיהיה מועד יותר לפורענות ולפתיחה על ידי אנשים שאינם מורשי כניסה.
המרכז הישראלי למסגרות מספק שירותי התקנה של שערי מתכת, גדרות, סורגים ועבודות מסגרות ברמה הגבוהה ביותר. צרו קשר על מנת להבטיח לעצמכם חצר עם כניסה מפוארת, בטוחה ויעילה אשר תחזיק מעמד לאורך שנים.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!