שער כניסה לבית פרטי – מי צריך אותו וממה הוא עשוי

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

במרבית הבתים הפרטיים והמבנים המשותפים בעולם בכלל ובישראל בפרט, מותקן שער כניסה לבית פרטי. השער כאמור מהווה את המכשול הראשון לכאורה, שכל אדם המגיע אל הבית חייב לעבוד לפני שהוא נפגש עם הדייר או הדיירים שאליהם הגיע. לא, אין מדובר בדלת הכניסה לבית עצמו, אלא בשער הכניסה השולט על הכניסה לשטח הבית. מהן הפונקציות של שער הכניסה לבית? אילו סוגים של שערים קיימים כיום? כל התשובות – בשורות להלן מהמסגריה הטובה בישראל.

שער הכניסה לבית הפרטי – כל הפונקציות של שער הכניסה

לכאורה, אין צורך ממשי להגדיר את הפונקציות של שער כניסה לבית פרטי ודומה שהפונקציות הללו מוגדרות מאליהן. שער הכניסה לבית מונע כניסת זרים בלתי רצויים לשטח הפרטי, וממלא אחר העיקרון הפשוט הגורס כי ביתו של אדם הוא מבצרו. כל זר המגיע לשער כאמור, צריך להיות מזוהה בטרם ייכנס לשטח הפרטי. שער הכניסה מגביל, באותה הצורה, כניסת רכבים לשטח הפרטי, מה שמהווה הפרה ברורה של פרטיות. מנגד, שער הכניסה כאמור מגביל גם את היציאה של דיירים (בעיקר ילדים צעירים) מהשטח המוגדר להם וידוע להם. כך, מהווה שער הכניסה סוג של מחסום מפני פגיעה בילדים.

שער כניסה לבית פרטי – סוגים של שערי כניסה

ישנם מספר סוגים של שערי כניסה, כאשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. עם השערים כאמור ניתן למנות מחסומים, שערים נגררים, שערי גלילה ושערים נפתחים. להלן תיאור קצר של כל אחד מסוגי השערים המוזכרים לעיל:

מחסום זרוע: מדובר במחסום פשוט שניתן להוריד או להעלות, בדרך כלל בעזרת שלט. המחסום כאמור תוחם את גבול השטח הפרטי, ובזב בעצם מסתיים תפקידו. שער נגרר – שער שיכול לנוע על גבי מסילה, שיכולה להיות עילית או תחתית. שער כזה הוא כבד מאד מצד אחד, ומונע בדרך כלל בפועל כניסה של זרים לשטח הפרטי. עם זאת, הפעולה שלו איטית למדיי. שער גלילה – שער ברזל חשמלי כבר, שבעת הפתיחה הוא נגלל כלפי מעלה. גם כאן, כמו בשער הנגרר, מדובר בשער כבד ויעיל מאד. גם כאן, הפעולה של השער היא איטית, ולא מתאימה למספר גדול של פתיחות וסגירות ברצף. שער נפתח – שער שיכול לנוע על צירו, כמו דלת רגילה. עם זאת, שער כזה ניתן לפתיחה וסגירה באמצעות מנוע ייעודי.

בנוסף לשערים כאמור לעיל,  ניתן גם למצור סוגי שערים אחרים, דוגמת מה שקרוי "שער גרמושקה" – שער הנע אמנם על מסילה, אבל נסגר ונפתח בדומה לאקורדיון או גרמושקה. שער כזה הוא יעיל יחסית ותופס הרבה פחות מקום משער נגרר, כשהוא פתוח. אם יש לך עניין בהתקנת שער כניסה לבית פרטי  – זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד ראשון לקראת התקנת שער שיסייע בשמירה על הפרטיות בבית הפרטי או המשותף המוגן באמצעות השער.
יכול לעניין אותך גם: שער כניסה לחצר: מה חשוב לדעת?

עבודות ברזל במסגריה
Worker welding in orange work clothes welding For roof truss

למה אנחנו בכלל מתקינים שער?

ובכן, את הנושא של התקנת שער אפשר לחבר גם לנושא של התקנת גדר היקפית ולנתח אותו בהיבטים ביטחוניים, היבטים אסתטיים והיבטים אישיים. ברמה הביטחונית, גדר היקפית ושער אינם מיועדים למנוע חדירה של גורמים בלתי מורשים אל ביתנו, אלא רק להוות מכשול אחד נוסף שאמור להקשות עליהם. פעמים רבות, אנו בוחרים להתקין שער, רק כדי שנוכל לסגור אותו ולאפשר לשני הכלבים הגדולים שלנו לשמור על הבית בעצמם. אבל את עיקר הביטחון לבית אנחנו מיישמים במפתחים של הבית, כלומר בדלת הכניסה, בדלתות המרפסות וכמובן במפתחי החלונות. בהיבט האסתטי, גדר היקפית ושער מהווים תוספת אסתטית יוצאת דופן עבור המרחב החיצוני של הבית. את עיקר מאמצי העיצוב שלנו אנחנו ממקדים כמובן במרחב הפנים, אבל בסופו של דבר חשוב לנו גם להשקיע בעיצוב של מרחב החוץ של הבית ובמרחב הזה משחקים גדרות כמו גם שערים לבית פרטי, תפקיד מפתח חשוב. לבסוף, ישנו ההיבט האישי שבמובנים רבים, הוא ההיבט המשמעותי ביותר בבחירה להתקין שער. בבית שלנו אנחנו אוהבים קודם כל להגדיר את תחומי הבית שלנו ואחר כך גם להרגיש בבית שלנו, בבית שהוא שלנו. זוהי אחת הסיבות שבגינה אנחנו משקיעים בבניית גדר היקפית שתוחמת את המתחם הפרטי שלנו וזאת הסיבה שאנחנו בוחרים להתקין גם שער, שמשלים את הגדר ההיקפית, אך גם יוצר פתח כניסה ויציאה של המתחם. לרוב, לא נצפה שהשער שלנו ימנע פריצות, אבל הוא בהחלט חשוב לשמירה על הפרטיות שלנו ובכך יש ערך עצום.

 

איזה שער נכון לכם להתקין?

ככלל, לא ניתן להפריד בין הגדר ההיקפית של הבית ובין השער שמשמש להשלמתה. שער הוא למעשה חלק בלתי נפרד מהגדר. העניין הוא שאם היינו מגדרים את כל היקף הבית באמצעות גדר קבועה, לא היינו יכולים להיכנס ולצאת מהבית. על כן, אנו משאירים מפתח אחד בגודל המתאים ואותו אנחנו סוגרים באמצעות שער נפתח ולא באמצעות גדר קבועה. יחד עם זאת, השער לא חייב להיות בדיוק באותו עיצוב ומאותם חומרי גלם של הגדר. כך למשל, את יכולים להתקין גדר היקפית עשויה עץ, ובמקביל לבחור שער מתכת לסגירת מפתח הגדר. אתם יכולים להתקין גדר זכוכית שמטרתה לשמור על נראות מרבית של הנוף מחצר הבית, אך להשלים אותה עם שער מתכת או עץ. מה שחשוב הוא שתהיה התאמה מבנית ועיצובית בין הגדר ובין השער, אך אין שום הכרח שם יהיו לכאורה המשך של אותו תוצר.

התאמת השער לגדר צריכה להיות גם ברמה המבנית. כך למשל, אחת הבעיות השכיחות ביותר עם שערים לבית פרטי היא דפורמציה של הצירים ברמה כזאת שלא מאפשרת עוד לסגור את השער. כאשר אתם מזמינים שער כזה, אתם צריכים להבטיח שהצירים המותקנים הם מספיק חזקים כדי לשאת במשקל של השער ואתם צריכים גם לוודא שהגדר ההיקפית שאליה מחוברים הצירים האלה, גם היא יכולה לתמוך במשקל השער שמפעיל עומס משקל על בסיס עיקרון המינוף. כך למשל, שער ברזל כבד המותקן כהשלמה של גדר זכוכית, יכול עם הזמן להחליש את הזכוכית, את החיבורים ולגרום להתפוררות ואף לקריסה של הגדר, אבל גם כאשר ישנה התאמה מבנית לכאורה בין הגדר ובין השער, בחירה של שער כבד מדי, יכולה לגרום לפגיעה בתפקוד השער בתוך לא יותר ממספר חודשים של שימוש.

מעקב ברזל למרפסת

שיקולים שכדאי לקחת בחשבון

שיקולים נוספים שחשוב לקחת בחשבון בהזמנת שערים לבית פרטי כוללים את נושא הפרטיות ומעבר האור והאוויר. ככלל, השער תופס חלק קטן מתוך הגדר ולכן ההשפעה שלו על שלושת הפרמטרים האלה היא מינורית. יחד עם זאת, אתם לא רוצים להפוך אותו לחוליה החלשה. כך למשל, אם בניתם גדר היקפית אטומה, חשוב שגם השער יהיה אטום ויספק לכם את הפרטיות המלאה אותה אתם מבקשים ליצור בתוך המרחב הפרטי שלכם. מן הצד השני, אם בחרת להתקין גדר מתכת מאווררת, שמאפשרת מעבר חופשי של אוויר ואור, חשוב שגם השער יתמוך בעקרון זה ולא יטיל צל גדול על מרכז שטח החצר. מן הסתם, המשמעות של נושאים אלה יכולה להשתנות מגינה לגינה ומחצר לחצר ולכן חשוב לבחון אותם בהתאם למאפיינים של הגינה הספציפית.

מבחינת עיצוב אין הרבה מה לומר, שכן מדובר בהחלטה סובייקטיבית לחלוטין. היום אתם יכולים להזמין שערים לבית פרטי באין ספור עיצובים, שערים מזכוכית, שערים מעץ, שערים מאלומיניום וכמובן שערים ממתכת. ההחלטה פה היא החלטה סובייקטיבית שנשענת על טעם אישי, אך חשוב לקחת בחשבון גם את השיקולים שהבאנו בפניכם בשורות שלעיל. כמו כן, אם חשוב לכם הנושא של נעילת השער בכל עת, כדאי לשקול התקנה של מערכת אינטרקום (במיוחד אם בחצר שלכם מסתובבים שני כלבים אימתניים ששומרים על הבית) וכן פתיחה חשמלית מרחוק בהמשך לכך. אם השער משמש גם כשער החניה, חשוב שתהיה לו פתיחה חשמלית מרחוק, באופן כזה שיאפשר לכם לפתוח ולסגור את השער מתוך הרכב מבלי שתצטרכו לצאת מהרכב כדי לפתוח את השער לפני החניה ולסגור אותו לאחר מכן. כל אלה הם לכאורה פרטים קטנים, אבל מדובר בפרטים הקטנים שיכולים לעצב את כל החוויה שלכם מהשער שאתם מזמינים, חוויה שתלווה אתכם למשך עשורים שלמים ולכן כל כך חשוב לשים אליהם לב ולבחור נכון.

המרכז הישראלי למסגרות הוא אחד מבתי המלאכה המובילים בישראל בתחום של עבודות מסגרות, ומציע לכם מגוון רחב של מוצרי מסגרות לרבות שערים לבית פרטי, גדרות היקפיות, סורגים לחלונות ודלתות, פרגולות ועוד. המרכז מציע שערים מעוצבים על טהרת המתכת והוא מציג עם שערים המבוססים על שלד מתכתי בשילוב חומרי גלם אחרים כמו עץ או זכוכית. במרכז הישראלי למסגרות תוכלו למצוא צוות מקצועי מנוסה ומיומן, שילווה אתכם משלב התכנון והעיצוב ועד שלב הייצור וההתקנה, בכדי להבטיח שאתם בוחרים את השער הנכון, השער שמתאים להעדפות האישיות שלכם, שעולה בקנה אחד עם עקרונות העיצוב והעקרונות ההנדסיים המקצועיים ושמתאים גם למסגרת התקציב העומד לרשותכם. עם מגוון המוצרים ועם המחירים התחרותיים והאטרקטיביים שמציע המרכז הישראלי למסגרות, לבטח תוכלו למצוא בו את כל מה שתבחרו.

כל מה שצריך לדעת על שערי כניסה לבית במקום אחד

אחרי שהשקעתם בהתקנת גדר היקפית לחצר כולה, נשאר לכם פתח אחד פרוץ ופתוח שאותו אתם מן הסתם לא יכולים לגדר, אחרת לא תוכלו להיכנס ולצאת משטח הבית. את המפתח הזה אתם רוצים לסגור באמצעות שער כניסה לבית וזאת הזדמנות עבורכם לגוון מעט את המראה הכולל של הגדר, או לחילופין, להשלים את המראה בצורה מושלמת. הבחירות העיצוביות שלכם הן כמובן בחירות סובייקטיביות שאתם מקבלים על סמך טעמכם האישי, אבל בחירות אלה צריכות להיות כפופות לשיקולים חשובים בבחירת שער כניסה ועל השיקולים האלה מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז הישראלי למסגרות.

 

שער כניסה לבית – למה הוא נועד?

ובכן, התשובה נמצאת בסיבה שבגינה בניתם גדר היקפית לבית כולו. שער הכניסה לבית שלכם הוא סך הכל חלק מהגדר ההיקפית של החצר והסיבה שהוא מוגדר כשער היא, שזהו המקום בו אתם יכולים לצאת ולהיכנס אל תוך המתחם הפרטי של הבית שלכם, מה שאתם לא יכולים לעשות דרך יתר חלקי הגדר הקבועה. ואם כך, למה אנחנו בכלל מתקינים גדר היקפית ובהמשך לכך גם שער כניסה לבית? ובכן, לכך יש סיבות רבות ומגוונות שכוללות למשל את הצורך שלנו להגדיר את המתחם הפרטי שלנו, אליו אף אחד לא יכול להיכנס, להעניק לעצמנו את תחושת הביטחון בכל פינה של המתחם הפרטי שלנו, להעניק לנו פרטיות מן הסביבה, לספק לנו הגנה מרוחות חזקות ופשוט להוסיף נופך עיצובי היקפי של הבית. גדר היקפית מיועדת לספק לנו גם עוד שכבה של הגנה על הבית ולעיתים מהווה כורח כאשר אנחנו רוצים להשאיר שני כלבי שמירה משוחררים בחצר. מכל השיקולים האלה, רבים מאיתנו משקיעים לא מעט כסף בבניית גדר היקפית שחלק ממנה הוא שער הכניסה, שכאמור משרת את אותן המטרות של הגדר כולה, אך בנוסף לכך משרת גם את המטרה של יצירת פתח כניסה ויציאה.
ראו גם: מחיר שער ברזל לגינה

מדרגות עם מעקות ברזל
Luxury office buildings, indoor stairs

מהם חומרי הגלם, העיצובים והתצורות המתאימים לשער שלכם?

שער כניסה לבית הוא מוצר שמוצע היום באינספור וריאציות של חומרי גלם, עיצובים ותצורות. אתם יכולים להזמין שער זכוכית מרהיב ביופיו, שער עץ בעל מראה כפרי וטבעי, שער אלומיניום עמיד מאוד בפגעי מזג האוויר ובשלל עיצובים מודרניים וכמובן שער ברזל חזק מאוד ומעוצב. אתם יכולים להפוך את השער לפריט עיצובי יוצא דופן, באמצעות הגבהתו, באמצעות עיצובי בתצורות ויקטוריאניות מעוטרות, או באמצעות כל מוטיב עיצובי אחר שמתאים לחומר הגלם ממנו מיוצר השער. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות בהיבטים של חוזק מבני, עמידות בפגעי מזג אוויר, מגוון עיצובי, מעבר חופשי של אוויר ואור, שמירה על פרטיות וכן הלאה, וכל אחד מהיתרונות והחסרונות הללו צריך להישקל על ידכם בכובד ראש. זכרו שהשער שתבחרו הוא השער שילווה אתכם במשך עשורים שלמים קדימה ולכן חשוב לחשוב על הפרטים הקטנים ביותר בבחירת השער.

כשאנחנו אומרים פרטים קטנים אנחנו מתכוונים לפרטים שאתם אולי לא חושבים עליהם כלל, אבל ישפיעו בצורה מהותית על החוויה שלכם מהשער. כך למשל, אם אתם מזמינים שער כבד מאוד שמותקן על גדר או על צירים שלא יכולים לתמוך בו, בתוך חודשים ספורים אתם צפויים לסבול ממה שסובלים ממנו מרבית הבתים בפרטיים: דפורמציות של הצירים או הגדר באופן שפוגע בסגירת השער ותפעולו. אם אתם לא לוקחים בחשבון את הנושא של עמידות בפגעי מזג אוויר, אתם עלולים לגלות בתוך שנה או שנתיים שמתחילים להיווצר כתמי חלודה או שהעץ מתחיל להתפורר. המדובר לכאורה בפרטים קטנים שאולי אינכם מודעים אליהם כלל, אבל יכולים להשפיע מאוד על החוויה שלכם ולכן חשוב להיעזר באיש מקצוע בתהליך הבחירה של שער כניסה לבית.

 

האם השער אמור לספק לכם גם הגנה מפני מפגעים ביטחוניים?

התשובה היא ששער כזה בהחלט יכול למלא תפקיד כזה, אם כי זהו לרוב לא תפקידו המרכזי. הגדר ההיקפית ושער הכניסה מהווים בדרך כלל מעין שכבה נוספת בהגנה על הבית, אך לא הם הרכיבים שאמורים לספק לכם את הביטחון מפני פריצות למשל. אם בכל זאת אתם רוצים להיעזר בשער הכניסה כרכיב הגנתי ואבטחתי על הבית, אתם רוצים לשלב בו מנגנון נעילה רובסטי וגם לוודא שיש לכם דרך קלה מאוד לנעול ולפתוח את השער מתוך הבית, למשל באמצעות מערכת אינטרקום. כמו כן, במקרה כזה, חשוב שהשער יהיה גבוה ושיכלול אלמנטים שימנעו חדירה בלתי מורשית בקלות יתרה. שערי ברזל הם בדרך כלל השערים המתאימים ביותר למשימה זו, אך כאמור, בהתקנת שער כניסה לבית ישנם שיקולים רבים שעליכם לקחת בחשבון, ועליכם לוודא שהשיקול האבטחתי לא פוגע בכל יתר השיקולים והפרמטרים שעליכם לקחת בחשבון.

 

היכן מזמינים שער כניסה לבית?

ככלל, כל שער לבית הוא שער שכולל בתוכו רכיב של מתכת. גם במקרה של שער זכוכית או שער עץ, הרי ששלדת השער תהיה תמיד עשויה ברזל או אלומיניום. על כן, הגורם המקצועי שממנו תוכלו בדרך כלל להזמין את כל סוגי השערים הוא בית מלאכה בתחום עבודות המסגרות. יחד עם זאת, לא כל בית מלאכה בתחום זה מציע את היכולת לשלב את כל חומרי הגלם האפשריים. ישנם בתי מלאכה שעובדים אך ורק עם ברזל, אחרים מציעים גם אלומיניום ואחרים מאפשרים לכם להזמין כל שער, לרבות שערי עץ וזכוכית בשילוב ברזל או אלומיניום. לחילופין, תוכלו לפנות לגורמים קמעונאיים/ אולמות תצוגה, שמציעים מבחר דגמים של שערי כניסה לבית בשלל עיצובים ומשלל חומרי גלם. יחד עם זאת, במקרה הזה חשוב לדעת, שהיכולת שלכם לבצע התאמה אישית היא מאוד מוגבלת, וגם מבחר הדגמים מהם תוכלו לבחור יהיה מוגבל למדי.

בהיבט זה, האופציה הטובה ביותר עבורכם להזמנת שער כניסה לבית היא האופציה של בית מלאכה המציע לכם מענה לאורך כל שרשרת הערך משלב הייעוץ והתכנון, דרך שלב העיצוב והייצור וכלה בשלב ההתקנה. כאמור, לא כל בית מלאכה יודע להציע את זה, אבל מרגע שמצאתם בית מלאכה כזה, אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו להיחשף למקסימום אפשרויות, לבצע את הבחירות המדויקות ביותר עבורכם, לכלול גם את הפרטים הקטנים שאולי אתם לא מכירים ושעליהם יוכל לספר לכם רק אותו גורם מקצועי וכמובן להבטיח שאתם עושים את כל זה בתקציב הוגן.

המרכז הישראלי למסגרות הוא בדיוק בית המלאכה שיודע להציע לכם את כל זה. המרכז הישראלי למסגרות הוא אחד מבתי המלאכה המובילים בישראל בתחום של עבודות מסגרות, ומציע מגוון רחב של מוצרי מסגרות לרבות שער כניסה לבית, גדרות היקפיות, סורגים לחלונות ולדלתות, פרגולות, קונסטרוקציות מתכת, מעקה למרפסת, מעקה למדרגות ועוד. במרכז תוכלו לפגוש צוות מקצועי מיומן ומנוסה, שיסייע לכם לקבל החלטות מושכלות וממקום של ידע ובטחון, לא רק סביב המפרט הטכני של השער, אלא גם סביב שיקולים עיצוביים שלכאורה אמורים להיות סובייקטיביים ואישיים שלכם בלבד. כמו כן, במרכז תוכלו ליהנות ממחירים הוגנים ותחרותיים ביחס למחירי השוק, לבטח במקרה של דגמי בסיס שאותם תוכלו לבחור ישירות מן המדף, ולא פחות מכך גם במקרים של הזמנת שער כניסה לבית בהתאמה אישית מא' ועד ת'. 

שער הכניסה לבית הוא הדבר הראשון שאורח המגיע אליו נתקל בו. כיון שכך, אם יש לדיירי הבית רצון ליצור רושם עז על האורחים עוד לפני שרגלם דרכה בבית החדש, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לבנות שער כניסה לבית שירשים את האורחים הפרטיים והעסקיים בכלל, ושיעניק ביטחון לדיירים בבית. בעשורים האחרונים הפך שער הכניסה לחלק בלתי נפרד מהנוף. מה שנחשב עד לפני פחות מעשרים שנה לנחלתם הבלעדית של קבוצות עילית, הפך לנחלת הכלל. שער כניסה לבית מגן על הרכבים המשפחתיים המצויים בו מצד אחד, ומנגד הוא מונע כניסה של אנשים ורכבים בלתי קרואים לשטח הבית.

 

האם כדאי לבנות שער כניסה לבית?

אחד הדברים הידועים בערים בישראל בכלל, ובערים הגדולות בפרט, הוא העומס הרב של כלי רכב, הן של תושבי המקום והן של מי שנכנסים לעיר לעיתים קרובות. העומס הרב כאמור מביא, באופן טבעי, ליצירת עומסים בלתי הגיוניים על הכבישים. ויוצר בעיה של מקומות חנייה. תל אביב נמנית עם הערים הראשונות במדינת ישראל שנהנות מעומס התיירים עם זאת, הצורך ליצור ולהתקין שער כניסה לבית דווקא שם הוא דחוף. זאת, כיון שבמקומות שבהם אין שער ואין סימון ברור של חניות, "מתנחלים" להם רכבים זרים לחלוטין. ההתנהגות כאמור הינה תוצאה של מצוקה אמיתית ומחסור במקומות חניה בערים הגדולות בישראל.

המחסור כאמור באזורי חניה, ובמקומות ספציפיים באזורים אחרים, עלול לגרום לכל אחד, גם לאנשים שומרי החוק שבינינו, לעשות את המעשה האסור – להיכנס לחנייה פרטית שלא נתחמה באמצעות שער כניסה, "להתנחל" שם ולקוות לטוב. על מנת להימנע מתקלות כאלה מעדיפים הדיירים בבתים פרטיים ובניינים משותפים רבים לחסום את הכניסה לבית. זאת, באמצעות שער כניסה איכותי ומרשים.

אילו שערי כניסה לבית קיימים כיום

עם הסוגים השונים של שערי כניסה לבית, ניתן לכלול שערים ידניים, שערים ניידים הנעים על גבי מסלול ושערים הנפתחים ונסגרים באופן אוטומטי והנעים על גבי ציר.

שערים ידניים – שערי כניסה היכולים להיפתח רק באופן ידני. השערים הללו מאפשרים מונים כניסת רכבים לשטח הבית, אבל עשויים לאפשר כניסה לתוכן באמצעות שער קטן להולכי רגל. שערים ניידים הנעים על גבי צירים, עשויים לתת תשובה הולמת לצורך לצאת מהרכב בכל פעם שמגיעים הביתה, או לחילופין לצאת מהבית על מנת לפתוח את השער למאן דהו. שער כניסה לבית מהסוג הזה ניתן לפתיחה באמצעות שלט רחוק. עם זאת, השער מהסוג הזה דורש התאמה מיוחדת מצד אחד, וקיומו של מרחב מספיק לאפשר את התזוזה קדימה ואחור על גבי המסילה. שער כניסה לבית כמו גם מדרגות מתכת מסוג שונה הוא שער הנע על גבי צירים ונפתח גם הוא באמצעות שליטה מרחוק.

אם יש לך עניין בבניית שער כניסה לבית, המרכז הישראלי לעבודות מסגרות ומתכות זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר בהקדם ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם, להתאמת שער הכניסה הרצוי לך.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!