חיטוי מאגר מים בבניין משותף

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

מאגרי מים בבניין משותף משמשים בדרך כלל למגוון מטרות, ולא כולן קשורות למי השתייה במבנה. כך למשל, מאגר מים שמשמש את הסקת הבניין יכול לסבול מזיהום כלשהו, שלכאורה אינו משפיע על מי השתייה במבנה, אלא שמכיוון שמדובר במערכת מים אחת גדולה שכל חלק בה משפיע בצורה הדדית על חלקיה האחרים, חשוב להתייחס לזיהום זה כאילו היה במי השתייה של הבניין, ולהזמין שירות מקצועי של חיטוי מאגר מים בבניין משותף על ידי גורם שהוסמך לכך.

אילו מאגרי מים קיימים בבניינים משותפים ומדוע חשוב לחטא אותם?

מאגרי מים בבניינים משותפים יכולים להתייחס לא רק למאגרים משותפים, אלא גם למאגרים פרטיים של כל אחת מדירות הבניין. כך למשל, דוד שמש או דוד חשמל הוא מאגר מים בבניין משותף. לצד זאת, ישנם גם מאגרי מים משותפים כמו מאגר מים המשמש את הסקת הבניין, מאגר מים המשמש את מערכת יצירת לחץ המים לקומות הגבוהות בבניין, מאגר מים לשעת חירום וכן הלאה. בכל המקרים הללו, אופן השימוש במים ותדירות השימוש בהם, עלולים להוביל למצב של היווצרות זיהום במאגר המים, באופן שגורר זיהום של המים במאגר, ומשם עלול הזיהום להמשיך ולהתפשט לחלקים נוספים במערכת המים.

בהתאם לכך, כאשר אתם מזהים זיהום במאגר מים כזה, ואת הזיהום הזה תוכלו לזהות בהתאם לצבע המים, טעם המים או ריח המים, חשוב שתזמינו שירות חיטוי מאגר מים בבניין משותף, וחשוב שתזמינו אותו מאיש מקצוע שיש לו את ההסמכה הנדרשת לכך.

מדוע נדרש גורם מקצועי בעל הסמכה בתחום של חיטוי מאגר מים בבניין משותף?

חיטוי מאגר מים בבניין משותף כמו כל חיטוי אחר, הוא תהליך שמחייב ידע מקצועי, הן בהיבט של זיהוי מקור הזיהום ופתרונו והן בהיבט של שימוש בחומרי חיטוי מתאימים שישיגו את האפקט הנדרש, אך לא יסכנו את משתמשי המים בבניין. חיטוי מאגרי מים הוא מקצוע לכל דבר ועניין, וישנם אנשי מקצוע שעברו את ההכשרות הנדרשות וקיבלו את ההסמכות הרשמיות המחוייבות. אנשי מקצוע אלה יודעים לבדוק את מצב המאגר, לזהות גורמי זיהום ולבצע את החיטוי תוך שמירה על בטחון הציבור ווידוא איכות המים לאחר החיטוי.

אם יש לכם חשש להיווצרות זיהום באחד ממאגרי המים בבניין המשותף בו אתם מתגוררים, הזמינו גורם מקצועי מוסמך בעל התמחות בתחום של חיטוי מאגר מים בבניין משותף, והסירו כל דאגה מליבכם.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!