דלת בלגית ברזל מחיר: הסבר מקצועי ודגמי 2021

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

בכל שנה אנו רואים אלמנטים חדשים נכנסים לעולם עיצוב הבית ומביאים איתם חדשנות רבה הן בהיבט העיצובי והן בהיבט של שימוש בחומרי גלם חדשים. אחד האלמנטים היותר פופולארים שאנו רואים בתקופה האחרונה הוא שימוש בדלת בלגית מברזל או חלונות בלגיים מברזל. השימוש באלמנט של דלת בלגית מעניק לעיצוב הבית מעט עדינות שכן הפרופיל ברזל עצמו בדלת בלגית הוא דק ועדין במישור העיצובי אך עדיין חזק מאוד בהיבט החומר ולכן מעצבים רבים מעדיפים אותו על פני פתרונות אחרים. אם בעבר היינו עדים יותר לשימוש בפרופילי אלומיניום אז כיום אנו רואים שימוש נרחב יותר בפרופיל בלגי על מנת להשיג את אותן מטרות עיצוביות לבית.

שערים וגדרות

היתרונות של דלת בלגית

אז כפי שציינו אדריכלים ומעצבי פנים רבים מעדיפים שימוש בדלת בלגית מברזל בגלל שהיא מביאה עימה הרבה מאוד יתרונות כאשר היתרון הראשון בא לידי ביטוי במישור העיצובי. פרופיל ברזל בלגי של דלת נותן לנו גוון כפרי ועדין לעיצוב הבית אותו לא ניתן להשיג באמצעות אלמנטים אחרים. יתרון נוסף של הפרופיל הבלגי הוא האור הטבעי שהוא מכניס לבית. ברגע שהפרופיל עצמו עשוי ברזל דק ויתר הדלת עשויה מזכוכית אנו מכניסים הרבה מאוד אור טבעי לבית מה שקודם כל חוסך בחשמל ושנית גם גורם לבית להיראות גדול יותר ופתוח יותר ונותן תחושה של מיזוג הבית עם החצר בעקבות הדלת השקופה.

בנוסף הברזל הוא חומר מאוד חזק והתקנתו על הפרופיל הבלגי מאפשרת לנו לקבל מוצר חזק למשך שנים רבות. חשוב לוודא כי הזכוכית עצמה בה נבחר לדלת שלנו או לחלונות שלנו תהיה כזו המבודדת רעשים וגם מבודדת בהיבט הטרמי. בנוסף לעיצוב העדין שציינו קודם לכן, פרופיל בלגי מברזל מאפשר לנו גם גמישות עיצובית רבה שכן נוכל לעצב את הברזל בצורות שונות וגם נוכל לצבוע אותו בצבעים שונים על מנת להתאים את הפרופיל לקו העיצובי של הבית.

ראו גם: מחירי דלתות ברזל

דלת בלגית מברזל – כמה זה עולה?

המחירים של דלת בלגית מברזל משתנים בהתאם לפרופיל כמובן, גודלו, העיצוב שלו ואלמנטים אחרים נוספים. פרופיל של דלת בלגית מברזל נע בין 1,000 ש״ח למ״ר כאשר מדובר על דלת סטנדרטית ועד ל- 1500 ש״ח כאשר מייצרים עבורנו דלת בעיצוב מיוחד או על פי עיצוב אישי כזה או אחר. בנוסף אם ההתקנה היא מיוחד ייתכן והמחיר יעלה בעוד כמה מאוד שקלים אך אלו הם סדרי הגודל פחות או יותר של מחירי פרופילי הברזל לדלת בלגית. דבר נוסף שמשפיע על המחיר של הדלת ברזל הבלגית הוא אופי הזכוכית. ניתן לבחור בזכוכית פשוטה יחסית במחיר נמוך או זכוכית אקוסטית וכזו ששומרת על בידוד טרמי ועל הטמפרטורה של הבית.

ראו גם: התקנת סורגים לבית

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!