Site icon המרכז הישראלי למסגרות

שרוולי פסולת לאתר בנייה או שיפוצים

לא רק חברות הבנייה זקוקות לשרוול פסולת. אדריכלים, מעצבים, קבלנים ואפילו בעלי בתים דורשים אותם. שרוולי פסולת משמשים להגנה ולמניעת הרטבה של חומרי הבניין בזמן גשם כבד או שלג. אם אתר בנייה מבצע פרויקט הריסה, ייתכן שהוא יחויב על פי חוק להשתמש גם בהם.

שרוולים משמשים בדרך כלל לאתרי בנייה כדי לכסות את ערימות הלכלוך, האבנים וחומרים אחרים. אבל באזורים רבים בעולם, תרגול זה אסור. זה יכול להוביל לכמות עצומה של פסולת, ולכן חברות חיפשו שיטות חלופיות המאפשרות להן להפחית את הפסולת שלהן ועדיין להיפטר ממנה. שרוולים לאתר בנייה הם יקרים ותופסים מקום רב, דבר שעלול להיות קשה למצוא באתר. חברות יכולות להשתמש בשיטה חלופית זולה יותר משרוולים – השכרת ז'קטים או שקיות פסולת שיכולות לשמש כשרוולים כאשר החברה אינה בשימוש. תהליך זה יכול לחסוך לחברות הרבה כסף מכיוון שהן לא צריכות לשלם עבור שטח אחסון או שכר דירה כשהן לא משתמשות בהן.

שרוולי פסולת משמשים כהגנה זמנית לאתרי בנייה. ניתן להשכיר אותם גם לעסקים הזקוקים לשטח פנים נקי וקל לסילוק. שרוולי פסולת עשויים מחומרים ממוחזרים והם מגיעים בגדלים שונים בהתאם למיקום אתר הבנייה. עלות השכרת השרוולים משתנה בהתאם לגודל, אך רוב החברות יוציאו עליהם רק כמה מאות דולרים. ניתן לשכור שרוולי פסולת לחודש או לתקופת זמן מסוימת כמו 3 חודשים זו שאלה שעולה לרוב בראשם של רוכשי שרוול פסולת. הם תוהים האם השכרה או רכישה היא אפשרות טובה יותר. עם זאת, מאמר זה יעזור לך להבין את ההבדלים בין השניים ויעזור לך להחליט איזה מהם מתאים ביותר לאתר הבנייה שלך.

חלק מהיתרונות של השכרה הם

כמה עולה שרוול פסולת

שרוולי פסולת משמשים בדרך כלל לפסולת בנייה והריסה לאחר פרויקט. עם זאת, כעת חברות משכירות שרוולים לעובדיהן כדי להימנע מהטרחה של סילוקם בעצמם. דמי השכירות בממוצע $1 ליום שזה פחות משמעותית מדמי סילוק שיכולים לעלות יותר מ-$200 ליום. שרוולי פסולת הם יריעות פלסטיק גדולות המגיעות בצבעים ובגדלים שונים. הם משמשים למגוון מטרות, החל מייפות פארקים ועד לשמירה על ניקיון אתרי בנייה. קונים יכולים לשכור שרוולים אלה מחברות כמו Rent-A-Sleeve, המציעות את השרוולים במחירים נוחים. חברות יכולות להשתמש בשרוולים האלה בכמה דרכים, כולל משהו שהם מכנים "הצמדה" שבו חברות מחברות את השרוול למיכל או למכונות. השכרת שרוול מועילה גם ללקוחות שרוצים לשמור על אתר הבנייה שלהם נקי ואטרקטיבי בכל עת.

למידע נוסף והזמנות ביקרו באתר שלנו: rent4

Exit mobile version