שער לחניה ביפו

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

שער לחניה יכול לשמש כפריט דקורטיבי לחזית הבית, אבל בראש ובראשונה מיועד השער לספק לנו את ההגנה ומרחב הפרטיות שבגינם אנחנו גם מקימים גדרות. שער החניה לא מיועד להגן רק על הרכב אלא לשמש כחלק בלתי נפרד מהגדר ההיקפית של המבנה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים שער לחניה? האם נכון יותר להזמין שער מחסום עם זרוע הרמה או שער מתכת? האם נכון לכם יותר שער מתכת עשוי סורגי ברזל בעיצובים שונים או אולי שער אלומיניום אטום ודקורטיבי? את כל התשובות לכל השאלות נותנים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז למסגרות, שגם מציע שירותי תכנון, עיצוב וייצור שער לחניה ביפו.

שער חניה ביפו

אז למה נועד שער לחניה?

שער לחניה נועד למטרות שונות, בדרך כלל בהתאם לסוג החניה. ישנם שערים שמיועדים לבצע בקרת כניסה בלבד, אחרים מיועדים לחסום מעבר של כלי רכב והולכי רגל כמעין הארכה של הגדר ההיקפית ובמקרה הזה גם בדרך כלל ישנה חשיבות רבה לאופן בו משתלב השער בדקורציה של חזית המבנה. אם אתם מחפשים שער לחניה פרטית בבית פרטי, השערה מתאים לכם ביותר הוא שער מתכת שמהווה חלק בלתי נפרד מהגדר ההיקפית של המבנה. בחניות משותפות, כמו למשל בחניה של בניין משותף, יש בהחלט מקום לשער מתכת, אבל לרוב המטרה היא יותר בקרת כניסה ולכן בחניות כאלה שכיח יותר למצוא שערי זרוע מתרוממ

מהם השיקולים שעליכם לקחת בחשבון בבחירת שער לחניה?

לפני שאתם מזמינים שער לחניה ביפו או שער כניסה, אתם רוצים לשבת עם עצמכם ולבחון מה אתם באמת מחפשים ואיך הייתם רוצים לראות את התוצאה הסופית. כשמדובר בשערי ברזל, לרבים יש נטייה להתחבר לאותם שערי ברזל ויקטוריאנים שאפשר למצוא באחוזות גדולות, פשוט כי זה מה שאנחנו רואים בסרטים. שער ויקטוריאני שעשוי בסורגי מתכת מעוגלים ומפותלים הוא בהחלט שער אטרקטיבי ומיוחד, אבל לרוב הוא לא מתאים לבית פרטי בעיר הגדולה. מדוע? מכיוון שהוא לא מספק את הפרטיות שהיינו רוצים ליהנות ממנה בתוך המרחב הפרטי שלנו. בבית פרטי ממוצע לא מדובר על שער שממוקם בקצה של אחוזה רחבת ידיים, אלא בשער שמהווה חלק מהגדר ההיקפית ולכן חשוב שהשער ידע לספק את הערכים שמספקת הגדר ההיקפית.

שער כניסה ברזל לבית ביפו
Decorative gate in the sunset

המשמעות היא שבהזמנת שער לחניה ביפו, אתם רוצים להתמקד יותר בשערים שמעניקים לכם יותר פרטיות ורמה גבוהה יותר של אבטחה. זה אומר שהשער צריך להיות אטום למעבר אור, גם אם לא בצורה מוחלטת כמו פלטת מתכת אחת גדולה, בסך הכל, השער צריך להעניק לכם רמה גבוהה של פרטיות ולמנוע את האפשרות להציץ אל תוך המרחב הפרטי שלכם. שער כזה גם יסייע לכם לשמר את המיגון שמספקת לכם הגדר ההיקפית ולכן גם חשוב לשלב בו מנגנון נעילה מתאים. מעבר לכך, אתם רוצים לחשוב היטב על עיצוב השער. סוג השערים הפופולארי ביותר כיום הוא שערי אלומיניום אותם ניתן להזמין באינספור עיצובים ובהתאמה אישית מלאה על פי ההעדפות שלכם. האלומיניום היא מתכת חזקה מאוד אבל גם קלת משקל וקלה מאוד לעיצוב.

עליכם להחליט מהו העיצוב שאתם רוצים עבור השער שלכם, האם השער אמור להעניק לחזית הבית שלכם מראה מודרני ועכשווי או דווקא מראה יותר כפרי ומסורתי. בשערי אלומיניום נהוג לשלב גם רכיבי ברזל בציפוי אלומיניום בכדי להגדיל את משקל השער, שהוא פרמטר חשוב גם ברמת האבטחה שמספק השער וגם ביציבות המבנית שלו ובתחושת המגע שהוא מעניק.

שילוב מנוע חשמלי לשער חניה

לא משנה איזה שער תבחרו, אחד המרכיבים ההכרחיים שאתם רוצים לכלול בו הוא המרכיב של מנוע חשמלי. פתיחת שער חניה וסגירתו כאשר אתם מגיעים עם הרכב לחניה הפרטית שלכם מבלי שיש לכם אמצעי חשמלי לשלוט בתהליך, היא לא פחות מעינוי שמוציא את על ההנאה מהרכבת שער לחניה. על כן, בשלב ראשון אתם רוצים לחבר לשער מנוע חשמלי שיהיה אחראי על פתיחתו וסגירתו ובהמשך לכך אתם רוצים לחבר את המנוע למנגנון שליטה וכיום עומדים לרשותכם שלל מנגנוני שליטה כאלה. תוכלו לשלב מערכת עם שלט אלחוטי, מערכת עם לחצן קוד בכניסה לחניה ואפילו מערכת שפותחת את השער בשיחת טלפון שאתם מבצעים מטלפונים מורשים בלבד. יהיה מנגנון הפתיחה שתבחרו אשר יהיה, מנוע חשמלי עם מנגנון פתיחה בלחיצת כפתור אחת הוא תנאי כמעט הכרחי בכל הזמנה של שער לחניה ביפו.

ממי מזמינים שער לחניה ביפו?

שער לחניה הוא שער שכמעט בכל מקרה צריך לעבור איזשהו תהליך של התאמה אישית בהתאם לדרישות הלקוח ובעיקר בהתאם לעיצוב הרצוי לו. זה לא אומר שבכל הזמנת שער לחניה ביפו מבוצע תהליך מלא של התאמה אישית מא' ועד ת'. במקרים רבים נבחר דגם מדף אחד שעל בסיסו מבצעים התאמות נקודתיות בגוון, במרקם, בתצורה ובגודל, בכדי להתאים אותו ללקוח הספציפי. המשמעות של כל זה היא שאת השער לחניה שלכם אתם רוצים להזמין מגורם מקצועי בתחום המסגרות ולא מאולם תצוגה. זה לא שאולם תצוגה לא יודע לבצע עבורכם התאמות נדרשות בשער, אבל הרבה יותר נכון לנהל את התקשורת מול איש המקצוע שמבצע את השינויים וללא התיווך של אנשי מכירות שאין להם מושג בתחום המסגרות.

התמחות המסגר

ישנם מסגרים המתמחים בעבודות מסגרות גדולות כמו שערים וגדרות וישנם אחרים שמתמחים בתחומים ספציפיים כמו חלונות לבית, דלתות אלומיניום, פרגולות אלומיניום וברזל וכדומה. המרכז למסגרות מציע לכם למעשה את כל טווח מוצרי הברזל והאלומיניום לבית ולמרחבים ציבוריים ובכלל זה מציע לכם גם את השירות של שער לחניה ביפו. במרכז תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי מדף אותם ניתן להתאים לדרישות שלכם וכן תוכלו לבוא עם קונספט חדש לחלוטין משלכם, לעשות לו פיין טיונינג בסיוע הצוות המקצועי שלנו ולייצר לעצמכם את השער הפרטי שלכם לחניה הפרטית שלכם.

בכל מקרה

כאשר אתם בוחרים את איש המקצוע שייצר עבורכם שער לחניה ביפו, אתם רוצים לבצע השוואת מחירים בין כמה הצעות מחיר ולוודא שההצעות שאתם מקבלים הן מפורטות וסופיות. בהצעת המחיר אתם רוצים לקבל פירוט על עלות השער, כל רכיבי הפרזול, ההתקנה, הרכיבים הנלווים (כמו למשל מסילה במקרה של שער הזזה), המנוע החשמלי מנגנון הפתיחה והסגירה וכן הלאה. לא בטוח שתזמינו את כל הרכיבים הללו, אבל ככל שיש לכם יותר מידע עם יותר מחירים, כך אתם יכולים להעריך טוב יותר את הרמה המקצועית של אותו גורם מקצועי ממנו אתם מקבלים את ההצעה, וכך אתם גם יכולים לבדוק את רמת התמחור שלו ביחס לאחרים. הצעה מפורטת גם תמנע מצבים שבהם אתם מבצעים הזמנה ותוך כדי תנועה מתברר לכם שאתם צריכים להוסיף פה ולהוסיף שם כי צריך לבצע התאמה כזאת והתאמה אחרת.

במרכז המסגרות תוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת, מפורטת וסופית לתכנון, ייצור והתקנה של שער לחניה ביפו ולהיות בטוחים שאתם מקבלים אותה מגורם סופר מקצועי שגם מציע לכם את השער שלכם במחיר אטרקטיבי ותחרותי מאוד ביחס למחיר השוק.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!