Site icon המרכז הישראלי למסגרות

שיש גרניט בזול, שיש למטבח איכותי

שיש גרניט הינו החומר הנפוץ ביותר בשימוש במטבחים בישראל, מכיוון שמדובר על חומר שמגיע בגוונים שונים והוא עמיד ביותר.

מדובר על שיש טבעי ושאינו סופח כתמים, לכן הניקוי שלו קל מאוד ולרוב מספיק סמרטוט וחומר ניקוי כללי והשיש שומר על התכונות הטבעיות שלו לאורך שנים רבות.

לשיש גרניט מראה יוקרתי ומרהיב, לכן אנשים אוהבים מאוד לשלב אותו בעיצוב המטבח, על מנת לקבל מראה עוצר נשימה שלא תראו ברוב הבתים בישראל, זוהי בחירה שמעידה על טעם טוב ועל הכרה בתו האיכות של שיש גרניט, זהו שיש למטבח איכותי שעולה ברמה על רוב סוגי השיש הקיימים בשוק.


לרוב אנשים נרתעים בשל המחיר הגבוה של שיש גרניט, אבל מעטים יודעים שישנה אפשרות לקנות שיש גרניט בזול, צריך לקחת כמה הצעות מחיר ולערוך סקר שוק מקיף לפני שרוכשים שיש גרניט.

מחיר השיש משתנה ותלוי בגורמים כמו: גודל השיש הנדרש, הטקסטורה, הגימור אותו תרצו וכמובן גם הובלה והתקנה – תתפלאו למצוא פערים משמעותיים במחיר בין חברות שונות בהתחשב בגורמים הללו.

שיש גרניט מגיע בצבעים שונים: שיש גרניט שחור, שיש גרניט חום, שיש גרניט ורוד, שיש גרניט אפור ואפילו זהוב – המגוון רחב ומתאים לסגנונות עיצוב שונים, זוהי הסיבה שרוב האדריכלים ומעצבי הפנים מעדיפים להשתמש בשיש זה, מעבר לפונקציונליות שלו.

שיש למטבח איכותי הוא כזה שלא דוהה או נסדק עם השנים, לכם עליכם לשמור על הוראות התחזוקה אותם אתם מקבלים מספק השיש שלכם ולא להניח משקלים כבדים על השיש, שכן משקל כבד על השיש עלול לגרום לסדקים ובמקרים חמורים יותר אף לשברים.

 

לא צריך להוציא סכומי עתק כדי להקנות למטבח שלכם מראה יוקרתי, אצלנו תוכלו למצוא שיש גרניט בזול באיכות הגבוהה ביותר, בהתאמה אישית עבור התקציב שלכם.

אם אתם מחפשים פתרון לשיש למטבח איכותי שיחזיק לכם לשנים רבות, אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום או לפנות בהודעה וניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את השיש המדוייק ביותר עבור הצרכים שלכם https://aven-s.co.il.

Exit mobile version