Site icon המרכז הישראלי למסגרות

עבודות מסגרות במחירים משתלמים: מחירון 2020

מסגר מקצועי

עומדים בתחילתו של תהליך בניית בית פרטי? אתם בוודאי כבר נמצאים בקשר עם כל בעלי המקצוע השונים, הדרושים לשם הקמת הבניין עצמו. חשוב לזכור כי גם מסגרים הם חלק בלתי נפרד מהאנשים שתצטרכו את שירותיהם, בכדי להקנות לבית את המראה הסופי והיפה שלו. בכדי להזמין עבודות מסגרות מחירים הם נושא שכדאי להזכיר כבר בהתחלה, בפרט כאשר אתם מעוניינים שלא לחרוג מהתקציב שלכם ועם זאת ליהנות מתוצרי ברזל באיכות טובה.

מה ניתן לייצר באמצעות עבודות מסגרות?

אחד מהפריטים הכי נפוצים בבתים מכל הסוגים, אשר דורש עבודה של מסגר, הינו סורג. מדובר בפריט קריטי לבטיחותם של בני הבית ובפרט עבור ילדים קטנים וגם חיות מחמד, שאין להם שיקול דעת מפותח באשר להצצה מהחלון. בבתים פרטיים שבהם ניתן לעצב את המבנה הפנימי והחיצוני בצורה חופשית, אפשר לשלב גם עבודות מסגרות באופן מגוון הרבה יותר.
בבית פרטי רב קומות, למשל, אפשר להתקין מעקה פנימי וגם במרפסת, העשוי מברזל. כיום אפשר לייצר מעקות יפהפיים העשויים מתכת, אשר מחזיקים מעמד בכל מזג אוויר. את העיצוב המושלם עבורכם תוכלו לבחור לפי תמונות של מוצרים דומים, שהותקנו בבתים של אחרים – ולקבל מהן השראה. בעבודת מסגרות מחירים עשויים להיות דינמיים, כאשר הם תלויים במורכבות הפעולה עצמה וכן בכמות חומר הגלם שייעשה בו שימוש.

האם ישנם תקנים מיוחדים לעבודת מסגרות?

בהתקנה של מעקות מברזל ולמעשה מכל חומר שהוא, חשוב ההפרש הקיים בין כל עמוד של המעקה. התקן אומר, כי אסור לאפשר לתינוקות להכניס את ראשם ולהיתקע בין שלבי המעקה ולכן צריכה להיות שימת דגש על בניית מעקה שעומד בדרישות. גם ביצירת סורגים צריך לבדוק את נושא הבטיחות, כאשר הסורג חייב להיות עבה, כזה שלא יישבר או ייפרץ בקלות. עם זאת במהלך עבודות מסגרות מחירים יכולים להשתנות, בהתאם להיקף העבודה המתבצע בבית הלקוח.

חריטה בלייזר או עיצוב באמצעות חום? לשיקולכם

היופי בעבודה עם ברזל, הוא שהחומר הזה משדר חוזק רב, אבל ניתן להקנות לו מראה ציורי ועדין, בשימוש באמצעי עיצוב שונים. מצד אחד, ניתן לחמם אותו כמו בשיטה העתיקה ובנוסף גם לבצע בו טיפולים כימיים, אשר יאפשרו כיפוף ופיסול ליצירת דוגמאות מעניינות.
מצד שני, פעולת עיצוב נוספת וחדשנית מאוד, היא חריטה באמצעות לייזר, אשר חותך את הברזל ויכול לייצר צורות הנדסיות יפהפיות, שנראה כאילו מישהו צייר אותן על דף והדוגמה הועתקה לברזל. כך או כך, לכל לקוח יש את הרצון להקנות למוצר שרכש – בין אם זה שער לכניסה לבית העשוי ברזל, או מעקה – מראה חד פעמי, לכן נדרש מסגר מומחה שיכול להגשים את החלומות הללו.

איך תוכלו לבחור את המומחה שלכם לעבודה בברזל?

המרכז הישראלי למסגרות מאפשר לכם ליהנות משלל אפשרויות לשילוב ברזל מעוצב בבית, ליצירת מראה עוצמתי גם בתוך הבית וגם באזור החיצוני שלו. המרכז מעסיק מומחים בתחום המסגרות, אשר מייצרים ומתקינים תוצרי ברזל מגוונים לבתים פרטיים בכל הארץ.

Exit mobile version