Site icon המרכז הישראלי למסגרות

מעקה ברזל למרפסת

מעקה ברזל למרפסת

מעקה ברזל למרפסת יכול להיות בדיוק המעקה שאתם צריכים על מנת לחוש בטוחים במרפסת שלכם, אבל אתם רוצים להבטיח גם שפרט לעניין הבטיחות, המעקה מאפשר לכם ליהנות מחוויית הישיבה במרפסת, הן בהיבט של נראות הנוף, הן בהיבט של פרטיות והן בהיבט של השפעתו העיצובית על האווירה במרפסת.

מדוע מעקה ברזל למרפסת זה רעיון מצוין?

מעקה למרפסת הוא מעקה שיש לו מטרה מרכזית אחת והיא למנוע נפילה של אדם מהמרפסת. בהתאם לכך, מעקה כזה צריך לעמוד במספר תנאים על מנת שיוכל לספק את רמת הבטיחות הנדרשת. תנאי ראשון הוא תנאי הגובה, ועל המעקה להגיע למינימום של גובה מסויים על מנת שיוכל באמת למנוע נפילה של אדם. גובה זה צריך להיות יותר ממחצית גובהו של אדם ממוצע, וזאת מאחר ונפילה מתחילה באיבוד שיווי משקל כשחלק הגוף העליון מושך אחריו את זה התחתון. מעקה בגובה הנדרש יעניק לאדם הנופל את התמיכה הנדרשת וימנע נפילה מיותרת.

התנאי החשוב השני הוא היותו של המעקה בעל חוזק מבני שיאפשר לו לספק את אותה תמיכה נדרשת, ואין כמו מעקה ברזל למרפסת בכדי לספק את התמיכה הזאת. בהתאם לכך, אם חשוב לכם נושא הבטיחות במרפסת, מעקה ברזל יכול בהחלט להיות האופציה הטובה ביותר עבורכם.

ומה לגבי העיצוב?

אחרי שדיברנו על נושא הבטיחות, חשוב שלא להתעלם גם מנושא העיצוב. המרפסת הוא המקום בבית בו אנו יכולים ליהנות מזמן איכות עם בני המשפחה או עם חברים, וחשוב שנוכל ליהנות מכל מה שהמרפסת יכולה להציע לנו. אם זה נוף, אנחנו רוצים להמשיך להיות מסוגלים לראות אותו גם עם המעקה מותקן במקומו. אם זה עיצוב כללי של המרפסת, אנחנו רוצים שהמעקה יתאים בעיצוב שלו למעקה הכללי מסביבו. בהתאם לכך, חשוב לבחור דגם מעקה ברזל מרפסת תלויה, או לעצב מעקה כזה בהתאמה אישית, תוך לקיחה בחשבון של כל השיקולים הנדרשים.

בהיבט זה, תוכלו להזמין מעקה ברזל המבוסס על סורגים אנכיים מעוצבים, כך שניתן יהיה להמשיך ולצפות בנוף המשתקף מבעדו. תוכלו לשלב לוחות זכוכית משוריינת שתספק גם רמה גבוהה של בטיחות וגם שקיפות כנדרש. במידה וחשוב לכם יותר נושא הפרטיות, תוכלו לשלב עץ מלא בין עמודי מתכת דקורטיביים, וליהנות מסגירה היקפית של המרפסת. חשוב רק שכל עיצוב שתבחרו, יתכתב בצורה כלשהי עם העיצוב הכללי של המרפסת ויהיה קשור אליו באיזשהו אופן.

מעוניינים בשירותים שלנו?

Exit mobile version