למה לא כדאי לוותר על שירותי ניהול בניינים משותפים?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

 רבים מאתנו תוהים כיצד נכון יהיה מבחינתם לנהל את הבית המשותף שבו הם חיים. אומנם זה נכון שכאשר מדובר על בניינים יחסית קטנים, אפילו וועד הבית עצמו יוכל לנהל את הדברים, אך לא תמיד זה המצב. למעשה, אנחנו רואים שבשנים האחרונות יש עוד ועוד מקומות שבהם נבנים בניינים מאוד גבוהים. הסיבה לכך ברורה, שכן יש היום לא מעט צפיפות בישראל. לכן צריך לבנות את הבניינים כמה שיותר גבוה, שכן זו דרך נפלאה להתמודד עם הצפיפות. מצד שני, זה מוביל לכך שבכל בניין יהיו עשרות דירות, מה כמובן גם מקשה על תחזוקת המבנים. זה נשמע לכם מוכר? אתם מחפשים פתרון לניהול הבניין שלכם כי נדמה לכם שהוועד לא יוכל להתמודד עם המשימה הזאת לבד? אתם צודקים. לכן כדאי לדעת שיש היום חברות שמציעות שירותי ניהול בניינים משותפים. ניהול של בניינים משותפים שיתבצע על ידי אנשי המקצוע הכי טובים שיש יבטיח לכם שהבניין שלכם יתוחזק בדיוק כפי שאתם מצפים, אז איפה כאן הדילמה?

 בחירת חברה מובילה לשירותי ניהול בניינים משותפים

 מה שכן כדאי לדעת כאשר אתם חושבים על ניהול של בניינים משותפים, זה שיש היום לא מעט חברות שעובדות בתחום הזה. לכן נשאלת השאלה: איך נדע באיזו חברה לבחור? והאם כל חברה שתיתן לכם שירותי ניהול בניינים משותפים תוכל להיות מספיק טובה? זה לא ממש כך. לכן אנחנו ממליצים לכם לברר כל מה שתוכלו אודות החברה שממנה רציתם להזמין שירות. למשל, האם זו חברת ניהול בניינים שעוסקת בתחום הזה כבר שנים? והאם זו חברה שמציעה שירותי ניהול של בניינים משותפים בצורה מקצועית וטובה? בנוסף, חשוב לשים לב האם החברה שאליה אתם פונים באמת עובדת בפריסה ארצית. לא כל החברות שמציעות שירות כזה מגיעות לכל מקום בארץ וכמובן שיש גם לנושא הזה משמעות.

 כמה עולים שירותי ניהול מבנים?

 כשאתם מחפשים לכם חברת ניהול בניינים, ברור שתרצו לדעת גם כמה זה עולה. האם באמת חובה לשלם על שירותי ניהול בניינים משותפים מחירים מאוד גבוהים? והאם, במידה ותשלמו יותר, זה אומר שתצאו מרוצים יותר מאשר אצל חברות אחרות? זה לא ממש כך. אנחנו רואים שיש אומנם קשר בין המחיר ובין רמת השירות הגבוהה, אך לא תמיד זה חייב להיות כך. בנוסף, אנחנו רואים שצריך לבדוק היטב על מה מדובר. מה באמת כולל השירות? והאם, למשל, המחיר שדרושים מכם כולל גם את הביטוח? אתם לא רוצים שאנשי מקצוע יגיעו לעבוד בבניין שלכם ואחר כך תגלו שהם עובדים בלי ביטוח. לכן יש טעם להתקשר למספר חברות שונות, לברר מולן ולראות מה כל אחת מציעה לכם וכמה זה באמת עולה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!