כל מה שחשוב לדעת על רשת נגד יתושים

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

רוצים למנוע כניסה של יתושים לתוך הבית? כאן תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם על רשת נגד יתושים!

 

צרה צרורה

כולנו מכירים את הזמזום הזה, שמגיע באמצע הלילה ומבשר על הנוכחות של יתוש בחדר וחמור יותר – ליד האוזן. כולנו גם מכירים את תחושת הגרד הזו, שלא מרפה ולא מאפשרת מנוחה. זה מה שקורה כשיתושים מצליחים להיכנס לתוך הבית. היות שמדובר על חרקים מעופפים וקטנים מאוד, לא פשוט למנוע את הכניסה שלהם הביתה. לא פשוט, אבל בהחלט אפשרי!

 

מהי רשת נגד יתושים?

היות שמדובר על מטרד מטריד במיוחד, הרבה מאוד פתרונות הומצאו לאורך השנים. רובם מכשירים ותכשירים. פתרון נוסף ויעיל במיוחד הוא רשת נגד יתושים. רשת זו היא רשת צפופה במיוחד וכך היא איננה מאפשרת חדירה גם של המעופפים הקטנים הללו. את הרשת מתקינים על החלונות וגם כדלתות היציאה למרפסת וכדומה.

 

היתרונות

לרשת נגד יתושים יש יתרונות רבים, מלבד העובדה שהיא פשוט עובדת! ראשית, היא חוסמת חדירה של מזיקים מכל הסוגים בזכות הצפיפות שלה. כמו כן, היא גם שקופה וכך היא איננה פוגעת במראה הפנימי והחיצוני של הבית וכמו כן, היא גם לא חוסמת מעבר של אור ואוויר. יתרון נוסף שלה הוא קלות ההתקנה שלה, המאפשרת התקנה מהירה ונקייה היכן שצריך אותה.

 

מה עוד חשוב לדעת?

מלבד מה שכבר ציינו לגבי רשת נגד יתושים, יש עוד דברים שוודאי יעניינו אתכם. ראשית, אם יש בבעלותכם בעלי חיים ודאי תרצו לדעת, שהרשת עמידה בפני בעלי חיים. הכוונה היא לכך, שגם אם הכלב או החתול ישרטו את הרשת, היא לא תיקרע כל כך מהר. כמו כן, ניתן גם להתקין רשתות שקופות במיוחד. רשתות אלו כמעט שאינן נראות וכך הן מאפשרות אפילו עוד יותר חדירה של אור טבעי לתוך הבית.

 

ניקיון

כמו כל דבר אחר שנמצא בבית, גם את הרשתות נגד היתושים יש לנקות כשעולה הצורך ולכן דבר זה עלול להעסיק אתכם. אז תנו לנו להרגיע אתכם בכל הנוגע לניקיון, מפני שמדובר על פעולה קלה ופשוטה במיוחד! היות שהרשתות מותקנות על המסילות הקיימות של החלונות ושל דלתות המרפסת, ניתן להוציא ולהחזיר אותן בקלות, בדיוק כמו החלונות עצמם, ולנקות אותן בעזרת זרם של חזק של מים בלבד.

 

אפשרויות פתיחה וסגירה

דבר נוסף שעשוי לעניין אתכם לגבי רשת נגד יתושים הוא האפשרויות השונות לפתיחה וסגירה שלה. הכוונה היא לכך, שניתן להתקין רשת שנפתחת ונסגרת בהזזה, בגלילה או רשת קבועה. על פי רוב, הרשת הקבועה לא תהיה נוחה, אבל בהחלט מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע ולוודא איזו רשת היא המתאימה ביותר לכל חלון ולכל דלת בבית באופן ספציפי.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!