איך לעצב את המטבח המושלם בלי בעיה? 

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

עיצוב המטבח – לא דבר קשה מדי – וגם לכם מגיע לעצב את המטבח המושלם עבורכם. 

אתם מעוניינים לעצב את המטבח המושלם – אבל לא לחלוטין בטוחים כיצד לגשת למשימה? הגעתם למקום הנכון. אם גם אתם רוצים למצוא את הסגנון העיצובי שלכם, אתם צריכים להפעיל את שיקול הדעת כבר עכשיו ולהבין – איזה סגנון אתם אוהבים? אילו צבעים אתם חושבים שיהיו נכונים ככל הניתן למטבח שלכם? אתם צריכים להתאים את הסגנון העיצובי של המטבח לשאר הבית, לא במובן שהוא חייב להיות בדיוק הסגנון הזהה אבל כן במובן שבו הוא יוכל להיות כמה שיותר מדויק ומתכתב עם הסגנון העיצובי של שאר הבית. לאחר שתקבלו את ההחלטות הנכונות ביחס לכל אלו, תוכלו להתקדם למלאכת העיצוב האמיתית – שהיא כמובן בחירת החומרים הנכונים וכן התאמתם לעיצוב הבית שלכם. 

 

איך לבחור את חומרי ורהיטי המטבח הנכונים עבור המטבח שלי?

אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב המטבח הוא השיש. אם אתם רוצים מטבח מעוצב בקפידה, שימו לב שאתם בוחרים בסוג שיש ועיצוב שיש מדויק ככל הניתן. יש לא מעט צבעי שיש גרניט מבוקשים וכן צבעי שיש דקטון מיוחדים שיכולים להיות הפתרון המעולה והיעיל ביותר לבעיה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעבור ולברור ככל הניתן אחר קטלוגים של עיצוב פנים ושל חברות שמשווקות רהיטים וחומרים עבור המטבח ולבחור ממגוון של צבעי שיש דקטון מיוחדים או צבעי שיש גרניט מבוקשים. גם שיש דקטון וגם שיש גרניט הם סוגי שיש מאד מומלצים ואיכותיים, כך שלא תהיה לכם בעיה מבחינת האיכות. רק החליטו אילו צבעי שיש דקטון מיוחדים אתם הכי אוהבים וכן אילו צבעי שיש גרניט מבוקשים נראים לכם הכי מעניינים – ואתם בדרככם. 

למה זה חשוב לבחור במומחים?

אם אתם רוצים לעצב את בית החלומות ובמיוחד את מטבח החלומות – אתם חייבים להשיג את המומחים הכי מתאימים למשימה. אתם רוצים למצוא את המומחים הטובים, המנוסים והמדויקים ביותר לצרכים שלכם ופשוט אסור לכם להתפשר בנושא. בצעו מחקר שוק ואל תתפשרו על שום דבר בדרך כדי שתקבלו את המטבח הכי מושלם שאתם יכולים לקבל. 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!