איך לעצב את החצר הכי מושלמת לצרכים שלכם?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

עיצוב החצר המושלמת – לא חלום רחוק!

גם אתם רוצים חצר מושלמת ונינוחה – אחת כזאת שיהיה כיף לשבת בה ללא תלות במה קורה בשאר עונות השנה?  כנראה שגם אתם כמו ישראלים רבים מעוניינים להתחמק מהחום הקופח של הקיץ, וזה לחלוטין מובן. אם אתם רוצים למצוא דרך להנות מהחצר שלכם בקיץ. מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא את הסוכך האידיאלי עבורכם. סוככים הנם פתרון מאד יעיל ונוח עבור כל אלו שמעוניינים למצוא דרך להנות מהחצר שלכם, וזה לגמרי אפשרי. מציאת סוכך נוח ויעיל זה פתרון מצוין ואם תחפשו מספיק אתם תמצאו גם סוכך שיהיה יעיל וגם יפה וזול. רק צריך לחפש! איזה סוכך הכי מתאים עבורכם?

 

סוכך חשמלי – לאלו שזקוקים לגמישות

סוכך חשמלי חזק הוא פתרון מעולה לאלו שרוצים את הגמישות ואת האפשרות לסגור ולפתוח את הסוכך כאוות נפשם. זו גם בחירה נכונה עבור אלו שיש להם מקום מוגבל בבית, ולא בהכרח יכולים להצליח להשאיר את הסוכך פתוח כל הזמן ועדיין לשמור שיהיה לכם מקום. התקנת סוכך חשמלי חזק הינה בחירה נכונה ונבונה לכל אלו שמעוניינים להתקין סוכך אבל לא רוצים את הקביעות וההגבלה בנושא. בחנו אופציות שונות עבור התקנת סוכך חשמלי חזק עוד היום ומצאו את סוג סוכך חשמלי חזק האידיאלי עבורכם.

סוכך מסורתי ורגיל – זה ממש משתלם וזאת אופציה מעולה עבורכם

סוכך מרקיזה לבית היא בחירה מצוינת לכל מי שרוצה עיצוב כפרי ונעים, אבל לא מעוניין בסוכך חשמלי להשגת המטרה. סוכך מרקיזה לבית הוא פתרון יעיל, יפה וחסכוני, שיכול לתת מענה מעולה לכל מי שרוצה סוכך לבית שלו עבור פתרון גם פרקטי וגם עיצובי כמובן. עיצוב באמצעות סוכך מרקיזה לבית מעניק לבית את הנראות היפה והעדינה, את הסגנון העיצובי הכפרי והמעודן וגם את הפתרון הפרקטי והנעים לעונות הקיץ החמות. בחנו אופציות מגוונות עבור עיצוב באמצעות סוכך מרקיזה לבית ואל תתפשרו בדרך עד שתמצאו את מה שאתם מחפשים. יש מגוון של סוככים מגוונים ויפים – חפשו את האחד המושלם עבורכם לחצר וכן לעיצוב הבית.

 

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!