איך אפשר לזהות בקלות מעצבי פנים מומלצים?

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

כל מי שמחפש אחר מעצבי פנים, יעדיף לחפש מראש אחר מעצבי פנים מומלצים. מעצב פנים הוא האיש שאמור לקחת את העיצוב של הבית או המשרד צעד אחד קדימה. הוא האיש שאמור להפוך את החלום שלכם למציאות, גם אם החלום נראה בלתי ישים. מהסיבה הזאת מוטב כי באופן אוטומטי תחפשו אחר אנשי מקצוע שתוכלו לסמוך עליהם. מעצבי פנים שלא יהיו מומלצים, יהיו כאלה שלא יוכלו להביא את האקס פקטור לעיצוב. מאוד יכול להיות כי העיצוב יהיה מעניין ומרשים, אך עדיין יהיה חסר בו משהו. מוטב כי לא תעשו הנחות בכל מה שקשור לבחירת איש המקצוע לעיצוב המשרד או הבית שלכם.

 

מחפשים מעצבי פנים עם ניסיון

כדי לזהות מעצבי פנים מומלצים תצטרכו לבחון לא מעט פרמטרים שונים. אך על מנת שמעצב פנים יוכל להיות איש מקצוע מומלץ הוא צריך להיות בעל ניסיון. מעצבי פנים שאין להם ניסיון, לא יכולים להיות מוגדרים כמומלצים. לכן מראש אתם צריכים לקחת את העניין של הניסיון כעניין משמעותי. אינכם יכולים לעבור עליו לסדר היום או להתייחס אליו כמו לכל שאר כעוד עניין מבין עניינים רבים. אם לאיש מקצוע בתחום הזה אין ניסיון, הוא ככל הנראה יספק תמורה פחות טובה. מראש תחפשו אחר אנשי מקצוע שיציגו לכם ניסיון עשיר שלא יגרום לכם להסתכל ימינה או שמאלה.

 

תיק עבודות עשיר ומרשים

למזלכם אינכם נדרשים לבחור מעצבי פנים מומלצים על פי תחושות בטן. תוכלו לעשות בחירה על פי שיקולים אחרים לחלוטין שיקדמו אתכם לעבר הבחירה הנכונה. על מנת שתוכלו למצוא מעצב פנים מומלץ יהיה עליכם להסתכל על תיק העבודות של כל איש מקצוע. תיק העבודות יספר לכם על אותו איש מקצוע שאליו החלטתם לפנות ועליו אתם מטילים את המשימה. ככל שתיק העבודות יהיו יותר עשיר, כך תוכלו לדעת כי אותו מעצב פנים מבוקש. ככל שתיק העבודות יהיה יותר מרשים, כך תוכלו לדעת כי הוא יקלע לטעמכם. אולי אפילו תוכלו למצוא כל מיני רעיונות לעיצובים שלא יצא לכם לחשוב עליהם.

 

תשמעו חוות דעת של לקוחות

מי מכיר את אותם מעצבי פנים בצורה הכי טובה שיש? הלקוחות שכבר קיבלו מהם שירות בזמן כזה או אחר. הם יכולים לספר לכם ממקור ראשון על חווית השירות לטוב ולרע. לכן אם אתם רוצים למצוא מעצבי פנים מומלצים, תצטרכו לשמוע חוות דעת. נדגיש כי חוות הדעת יכולה להיות חוות דעת חיובית או חוות דעת שלילית, מבחינתכם זה לא משנה. העיקר שתוכלו להבין מי הוא אותו איש מקצוע שאמור לספק לכם שירותי עיצוב פנים. כמובן שאתם מבחינתכם תבחרו לפנות לאיש מקצוע שיש מאחוריו המלצות רבות של לקוחות מרוצים. מעצב פנים עם ביקורות אמור להיות כזה שתצטרכו להתרחק ממנו.

 

מחיר זול מעיד על חוסר מקצועיות

בעת החיפוש אחר מעצבי פנים מומלצים, יהיה עליכם לבחון היטב את המחיר. המחיר יספר לכם לא מעט על איש המקצוע שאמור להגיע אליכם. מחירים זולים לשירותי עיצוב פנים יכולים להישמע כהזדמנות מעולה. אך עליכם לזכור כי איש מקצוע שלוקח מחירים זולים ככל הנראה יספק שירות באיכות ירודה. הזמינות של אותו איש מקצוע תהיה נמוכה, והיכולות שלו יהיו יכולות מוגבלות. לכן מראש תחפשו אחר איש מקצוע שלוקח מחירים הגיוניים על השירותים שהוא מספק. אינכם נדרשים לפנות לאנשי המקצוע הכי יקרים, אך גם לא הכי זולים. תמיד טוב לנסות לשמור על האיזון בהקשר הזה.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!