Site icon המרכז הישראלי למסגרות

שערים לבית מברזל

אחד הדברים החשובים ביותר שאנו רוצים להתקין בבית פרטי הוא ויש לתת לנושא זה תשומת לב רבה הוא שער כניסה. בשוק קיימים מגוון רב של שערים ופתרונות כאלה ואחרים כמו שערים לבית מברזל, שערים לבית מפלסטיק ושערים לבית מעץ. לכל בית ולכל מטרה יש את הפתרון המתאים ביותר אך אם אנו רוצים חשוב על הפתרון האפקטיבי ביותר על מנת שישמור על הבית שלנו בצורה המקסימלית אז אנו ממליצים על שערים לבית מברזל ממגוון רב של סיבות שאותן נפרט לכם במאמר הבא.

פרטיות

אחת המטרות המרכזיות של שערים לבית מברזל היא שמירה על הפרטיות של כלל יושבי הבית. ברגע שיש לנו שער ולא כל אחד יכול להיכנס לשטח החצר שלנו או לשטח הבית שלנו אנו יכולים לשמור על הפרטיות שלנו ושל משפחתנו בקלות יתרה. שער, במיוחד אם יש לו מפתח או קוד כניסה מסמן דבר אחד ברור, שכל מי שאינו גר באותו מתחם לא יכול להיכנס אליו ללא אישור או ללא הזמנה מראש. אנו לא רוצים שזרים יסתובבו בחצר שלנו או במתחם של הבית הפרטי שלנו ולכן פתרון של שער על מנת ליצור גבול ברור בין השטח הציבורי לשטח הפרטי הוא חשוב מאין כמוהו.

בטיחות

מטרה נוספת ולא פחות חשובה של שערים לבית מברזל היא מניעת פריצות. אין זה סוד שכאשר יש יותר אמצעי הגנה לבית כך הסיכוי שתהיו חשופים לפריצה נמוך יותר. כאשר הפורץ צריך לעבור גם את המחסום של שער הכניסה שמופעל בקוד או מפתח ייתכן והוא יחפש מטרה קלה יותר או יעד שפשוט יותר לפרוץ אליו. בעזרת שער ברזל אנו מוסיפים עוד מנגנון הגנה לבית, במיוחד אם השער הוא גבוה ויהיה קשה לטפס מעליו מבלי למשוך תשומת לב של הסובבים. 

מדוע עדיף שער מברזל על פני שערים מחומרים אחרים?

עוד יתרון של שערים לבית מברזל הוא החומר החזק ממנו הם עשויים שכן כאשר נבחר חומר רצוי מאוד שהוא יהיה כזה שלא ניצן לכיפוף או לשבירה כמו עץ או פלסטיק לצורך העניין שיכולים להוות מכשול קל יותר עבור משיגי גבול או פורצים. ברזל הוא חומר חזק יותר שקשה לפרוץ או לשבור אותו ולכן כל פורץ או משיג גבול יחשוב פעמיים לפני שהוא ניגש לעמוד בפני מכשול כזה. בנוסף הברזל נחשב לעמיד יותר מפלסטיק או עץ גם מפני פגעי מזג האוויר ויחזיק זמן רב יותר. לכן, כאשר אתם צריכים לבחור שער עבור הבית שלכם כדאי מאוד שתחשבו איזה סוג של שער נותן לכם הגנה מקסימלית לאורך זמן ומהווה את הפתרון הטוב יותר עבורכם.

לפרטים נוספים אודות שערים לבית מברזל צרו איתנו קשר. המומחים של המרכז הישראלי למסגרות ישמחו לסייע לכם בכל שאלה.

Exit mobile version