Site icon המרכז הישראלי למסגרות

סורגים שקופים – סורגים למניעת נפילת ילדים

חלונות בלי סורגים

בתור הורים עלינו תמיד לנסות למנוע מילדינו לבחון את הגבולות. כל ילד הוא סקרן באופי שלו, ולעיתים הסקרנות הזאת עשויה להיות מאוד מסוכנת. החשש הגדול של כל הורה הוא שהילד ייפול מהחלון ברגע אחד של חוסר תשומת לב. סורגים שקופים נועדו על מנת למנוע מסיטואציה כזאת להתרחש. הסורגים לא רק יגנו עליכם ועל בני המשפחה מפני פריצות, הם ימנעו סכנות מיותרות. אל תגידו שלא אמרנו – יש דרך לשמור על הילדים גם אם אתם לא נמצאים בקרבת מקום. הפתרון הוא התקנת סורג שקוף בכל החלונות בבית!

 

האם באמת צריך להתקין סורגים נגד נפילות?

לעולם אל תגידו "לי זה לא יכול לקרות", כי ילדים עלולים לעיתים להפתיע את כולנו. מידיי שנה נופלים בישראל קרוב ל-10 ילדים מחלונות של בתים. המשמעות היא שאם לא יהיו סורגים איכותיים בדירה, זה ללא ספק יכול להתרחש גם אצלכם. הסורג ימנע מהילד ליפול מהחלון, וזה יוריד מכם את מפלס הלחץ. הרי ההורים באופי שלהם יכולים להיות מאוד לחוצים מכל עניין קטן. ברגע שאתם מתקינים סורג שקוף תוכלו לדאוג שהילדים יישארו בריאים ושלמים.

 

אף אחד לא יבחין בסורגים השקופים

אחד מהיתרונות הכי בולטים של סורגים שקופים הוא שהם פשוט בלתי נראים. המשמעות היא שאף אחד לא יכול להבחין בהם, והם לא פוגעים בנראות של הדירה. לא מעט הורים לא רוצים להתקין סורגים בגלל שהם עלולים לפגוע בנראות של הדירה. הסורגים השקופים ישאירו את הדאגות האלה הרחק מאחור, ויאפשרו לכם לשמור על ילדכם מכל משמר. אין סיבה שתוותרו על התקנת סורגים, בטח אם אף אחד לא ידע שהם קיימים.

 

הפחיתו את הסיכוי לפריצות וגניבות

למעט החשש מפני נפילת ילדים, ישנו גם את החשש מפני פריצה וגניבה. ברגע שאתם לא נמצאים בבית, אנשים לא רצויים עלולים לחדור אל המרחב הפרטי שלכם. התקנת סורגים שקופים תפחית את הסיכוי לפריצה, שכן סורג שקוף מתפקד כמו סורג רגיל. הוא יספק את מידת ההגנה המקסימלית מפני פריצות בכל דרך שהיא. אחרי שתתקינו את הסורגים, תוכלו לצאת מהבית מבלי לחשוש או לדאוג. לא תדאגו מפני נפילת ילדים ולא תצטרכו לדאוג מפני פריצות.

 

סורגים לילדים הם לא סורגים רגילים

אם הסורגים שאתם רוכשים מיועדים למניעת נפילת ילדים, אין טעם לרכוש סורג רגיל. הסורגים הרגילים לא מיועדים ברוב המקרים למנוע מילדים ליפול מהחלון. אם זוהי המטרה המרכזית של הסורג, תדעו כי אתם רוכשים סורגים לילדים באופן ספציפי. זה יאפשר לכם גם להיות רגועים, וגם לשמור על הדירה מכל סיבה שהיא. גם אם מציעים לכם סורגים במחיר מעולה תבררו מראש שהם מיועדים לנפילת ילדים.

 

התקנה מקצועית זוהי חובה

אחרי שדיברנו על החשיבות והיתרונות של סורגים שקופים למניעת נפילת ילדים, כעת נדבר על ההתקנה. ההתקנה של הסורגים היא קריטית מבחינתכם, רק כך תוכלו לקצור מהם את התועלת המרבית. אם ההתקנה לא תתבצע כמו שצריך, הסורג לא יעמוד בציפיות שלכם. לא רק שהוא לא ימנע פריצות, הוא גם עלול שלא למנוע מהילד ליפול מהחלון.

Exit mobile version