מפקח בניה תמא 38

שילמתם פחות? תהיו לחוצים יותר! אין תחליף לבטיחות!

למידע נוסף והצעות מחיר משתלמות השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תוכן עניינים:

נכנסים לפרויקט תמא 38 בבניין שלכם? כדאי שתכירו את מקצוע פיקוח הבניה, ושתשכרו לעצמכם מפקח בניה תמא 38, לא מטעם הקבלן, אלא מטעמכם אתם. מדוע חשוב לשלב מפקח בניה בפרויקט של תמא 38, ועל מה צריך להקפיד בבחירת המפקח המתאים? על כך בשורות הבאות.

מה חשיבותו של מפקח בניה בפרויקט תמא 38?

למעשה, מפקח בניה הוא פונקציה מקצועית הכרחית בכל פרויקט בניה, גם אם לא מדובר בפרויקט תמא 38. מפקח הבניה הוא איש המקצוע שאמור לוודא כי הפרויקט מתנהל על פי הנהלים, הכללים, העקרונות ההנדסיים, הסטנדרטים הנדרשים וכמובן, על פי האינטרסים של הלקוח. כך למשל, אם בפרויקט שלכם צריך לצקת בטון חדש וטרי לחיזוק יסודות המבנה, אתם רוצים שבמקום יהיה מישהו שיבדוק את איכות הבטון ואיכות היציקה שלו, ואם הבטון לא מספיק טרי ברמה שעלולה לסכן את חוזקו המבני, אז שגם ידרוש החלפה של הבטון לפני יציקתו. למישהו הזה קוראים מפקח בניה תמא 38, שהוא מהנדס או הנדסאי בניין בעל התמחות בתחום של תמא 38.

על מה צריך להקפיד בבחירת מפקח בניה תמא 38?

תחילה חשוב להדגיש כי את המשימה של פיקוח בניה בפרויקט תמא 38 יכול כל מפקח בניה מקצועי לבצע. יחד עם זאת, מפקח בניה המכיר היטב את התחום של תמא 38, שיש לו ניסיון בסוג העבודות המבוצעות בפרויקט כזה ובמקומות בהם מנסים היזמים לעגל פינות ולעשות קיצורי דרך, הוא עדיף מבחינתכם, ולרוב יוגדר מפקח זה בתור מפקח בניה תמא 38.

שנית, וזה חשוב עוד יותר, את מפקח הבניה הזה אתם רוצים לשכור בעצמכם. בשום פנים ואופן אינכם אמורים להסכים למפקח שנשכר על ידי קבלן הבניין, שכן מפקח הבניה אמור לפקח על עבודתו של הקבלן ושל כל המעורבים בפרויקט, ואסור שייווצר מצב של ניגוד עניינים בין המפקח ובין הקבלן. המפקח הוא הנציג שלכם בפרויקט והוא אמור לייצג את האינטרסים שלכם מול אנשי המקצוע המעורבים, ולכן אתם הם אלה שצריכים לבחור אותו, לשכור אותו וגם לשלם לו את שכרו.

מפקח בניה תמא 38 קבוצת אגס היא אחת הפונקציות המקצועיות החשובות בפרויקט תמא 38, לפחות מנקודת מבטם של הדיירים, הלקוחות של הפרויקט. ליזם ולקבלן בטח לא ממש אכפת אם לא יהיה מישהו שיפקח עליהם, אבל דווקא בגלל זה, הנוכחות של מפקח כזה אמורה להיות כל כך חשובה לכם.

עבודת מסגרות- סורגים

סוג סורגטווח מחיריםהערות
סורג בטןהחל מ-450 ש"חמחיר לפי חלון
סורגים למרפסתהחל מ-650 ש"חהמחיר נקבע לפי גודל במטרים
סורגי ברזל לחלוןהחל מ-500 ש"חהסוג הנפוץ ביותר לחלונות

עבודת מסגרות- שערים

סוג השערטווח מחיריםהערות
שער גלילה לחניההחל מ-700 ש"חשער עשוי פח
מחיר לפי מטר רבוע
שער אלומיניוםהחל מ-850 ש"חשער סטנדרטי
מחיר לפי מטר רבוע
שער הזזההחל מ-650 ש"חמחיר לפי מטר רבוע
שער חשמליהחל מ-700 ש"חשער פשוט
מחיר לפי מטר רבוע

עבודת מסגרות- מעקות

סוג המעקהטווח מחיריםהערות
הגבהת מעקות במרפסתהחל מ-300 ש"חמחיר למטר
ניתן לצבע הגבהה של מעקה אם יש צורך
מעקה מגלוון למדרגותהחל מ-750 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים למדרגות בתוך הבית
מעקה מאלומיניוםהחל מ-550 ש"חמחיר לפי מטר
מתאים גם לבחוץ וגם לבפנים

עבודת מסגרות- כללי

סוג העבודהטווח מחיריםהערות
פירוק סורגיםהחל מ-300 ש"חפירוק סורגים מחלון
תיקון סורגיםהחל מ-200 ש"חתיקון סורגים בחלון
החלפת מסילותהחל מ-450 ש"חלסורגים ושערי הזזה, עלות לפי מטר
הסרת חלודההחל מ-280 ש"חעלות לפי מטר
המרכז הישראלי למסגרות
המרכז הישראלי למסגרות

מחפשים מסגר מקצועי, שיכין לכם סורגים, גדר, שער, פרגולה או עבודת מסגרות אחרת לבית? בעידן בו כולם קונים באולמות תצוגה, יצאנו לבדוק עבורכם את הסדנאות שבהן מתרחש הקסם. בדקנו ומצאנו – המרכז הישראלי למסגרות.

המרכז הישראלי למסגרות פועל בישראל כבר שנים ארוכות ובמילים הכי פשוטות שאפשר, מציע לכם את האפשרות להזמין כל עבודת מסגרות שעולה בדעתכם ובדמיונכם, גם כשמדובר במשימה מאתגרת ביותר. במרכז תוכלו למצוא חבורה של אנשי מקצוע מסורים, שחיים ונושמים את עולם המסגרות ומתנהלים כמו אמנים בסטודיו שלהם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!