Site icon המרכז הישראלי למסגרות

מעקות ברזל בשילוב זכוכית

סורגים מעוצבים

 

מעקות ברזל בשילוב זכוכית הם מוצר מדהים המספק מצד אחד מענה בטיחותי לצרכים שלנו ומצד שני אביזר אמנות לכל דבר ועניין. השילוב בין המתכת בעלת המראה המודרני לבין הזכוכית ה“קרה“ והאלגנטית הוא שילוב מרהיב שמוסיף לכל חלל- פנימי או חיצוני מראה ייחודי. ניתן לשלב מעקות ברזל בשילוב זכוכית בכל מקום: וילות יוקרתיות, בתים פרטיים, דירות ופנטהוזים, מרפסות רחבות ידיים, בריכות שחיה, ספאות, קאנטרי קלאבים, מוזיאונים, משרדים, כניסות לבניינים ועוד. אנחנו במרכז הישראלי למסגרות נדע ללוות אתכם שלב אחר שלב החל משלב התכנון האדריכלי של המעקה או המעקות, דרך בחירת סוג המעקה בו אתם מעוניינים, ייצור המעקה במסגריה מובילה והתקנה. אנו מקפידים על כל כללי הבטיחות ומבצעים את התהליך על פי התקנים הנדרשים בחוק.

 

מעקות ברזל בשילוב זכוכית יתרונות

למעקות ברזל בשילוב זכוכית יש כמה יתרונות מרכזיים. ראשית כל הברזל הוא חומר חזק ועמיד כך שמבחינה בטיחותית, זה החומר המנצח למוצר כמו מעקה אותו אנו מייצרים פעם בחיים. בנוסף, מעקה ברזל מתאים לסגנון מודרני וכפרי גם יחד, בין אם בחרתם במדרגות שיש, קרמיקה, בטון מוחלק או עץ מלא מרהיב. השילוב בין הזכוכית לבין הברזל יוצר מראה שהוא מצד אחד לא ”כבד“ מדי ומצד שני משתלב בהרמוניה ובאלגנטיות עם שאר חלקי הבית. יתרון נוסף של מעקות ברזל בשילוב זכוכית הוא בהיותם מתאימים גם לחלקים החיצוניים של הבית כמו המרפסת למשל או מסביב לבריכת השחיה לצורכי בטיחות וגם לחלקים הפנימיים של הבית. יש מגוון רחב של מעקות ברזל בשילוב זכוכית כמו למשל מעקה זכוכית עם עמודי נירוסטה לצד מדרגות עץ, מעקות זכוכית בשילוב ידיות אחיזה מעץ ועמודי נירוסטה, מעקות זכוכית בשילוב ידיות אלומיניום ועמודים מברזל, מדרגות עץ רום ושלח מרחף עם מעקה זכוכית, מעקה זכוכית מותקן על קונסטרוקציית ברזל עם מדרכי עץ ועוד. מדובר במעקות עמידים לאורך שנים, חזקים ומעוצבים.

 

מעקות ברזל בשילוב זכוכית עלויות

המחיר למעקות משתנה ותלוי במגוון גורמים כמו האם בחרתם מעקה בהתאמה אישית או מעקה סטנדרטי, גודל המעקה, סוג החומרים שאתם בוחרים, הפיתוחים, איכות החומרים ורמת הגימור. ממוצע המחירים למעקות ברזל בשילוב זכוכית נע בין 800-3,500 שקלים למטר של מעקה.

 

מעקות ברזל בשילוב זכוכית בטיחות ועיצוב מרהיב באחריות

עם שנים של ניסיון בתחום המסגרות, אנו מספקים לקהל לקוחותנו מגוון רחב של מעקות ברזל בשילוב זכוכית. ניתן לבחור את סוג הברזל, הגודל, הפיתוחים שאותם אתם רוצים לשלב במעקה, סוג הזכוכית ועוד. נישמח ללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך ולעצב עבורכם מעקה בעבודת אמן. מקצועיות, רמת גימור מושלמת, איכות ואחריות על המוצר. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מלא.

 

Exit mobile version