Site icon המרכז הישראלי למסגרות

מדרגות ברזל מחירון מעודכן ל-2020

מעקה ברזל עם כניסה למדרגות

Low angle view of staircase, Ischia Island, Campania, Italy

התקנת מדרגות העשויות ברזל יכולה להתאים לבתים של אנשים, אשר מעוניינים בנוכחות חזקה של המראה ה"קשוח" של חומר הגלם העוצמתי הזה. בדרך כלל ניתן למצוא מדרגות העשויות מברזל, דווקא בחלקם החיצוני של בניינים, בעיקר של מוסדות ציבור. עם זאת, ניתן למצוא עוד ועוד אנשים שבוחרים לשלב מדרגות מתכתיות בתוך ביתם. בהתקנת מדרגות ברזל מחיר הוא עניין שיכול להשתנות: מדובר על תשלום הן בעבור המדרגות והן בעבור המעקה שלהן.

האם בהתקנת מדרגות ברזל מחיר יכול להיות דינמי?

מכיוון שמדובר בחומר גלם שאיננו יקר, רבים חושבים שגם בתהליך של בניית מדרגות ברזל מחיר לא יהיה בעייתי עבורם. חשוב להבין, כי טווח המחירים של תוצרים מתכתיים עשוי להיות רחב עד מאוד, בעיקר כאשר מדובר בעבודת מסגרות מורכבת וברצון של בעלי הבית ליהנות מפרזולים מיוחדים של המעקה, למשל במדרגות פנימיות בין קומות.
ראו גם: מעקה למדרגות פנים

מה ישפיע על מחיר הייצור וההתקנה של המדרגות?

ישנם שלושה גורמים, אשר יכולים לגרום לעלויות של מחירון מדרגות הברזל להשתנות כלפי מעלה או מטה:

איזה סוג של מעקה ניתן לשלב עם מדרגות העשויות ברזל?

ברזל הוא חומר חזק ויש לו עמידות גבוהה, לכן רבים בוחרים להתקין מעקה מברזל בביתם, כאשר במידה שהותקנו מדרגות ברזל בבית – יהיה בהחלט גם צורך במעקה שהוא מתכתי. המעקה, ממש כמו המדרגות, יכול להיות יקר יותר או פחות, בהתאם למורכבות הייצור וההתקנה שלו. את המעקה ניתן לצבוע בגוונים שונים ולהוסיף לו יופי בצורה זו, כמו גם לשלב חומרי גלם נוספים, ממש כמו במקרה של המדרגות.
מעקה יכול להיות פשוט במראה נקי של עמודים הניצבים זה לצד זה, או מפותח ויצירתי יותר, עם חיתוכים מלייזר המקנים לו מראה מיוחד. ככל שבניית המעקה תצריך עבודה רבה יותר, כך יעלה גם מחירו – ועם זאת, הלקוחות ייהנו מתוצר ייחודי שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. בנוסף, חשוב לציין כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך, שהרי הברזל יקנה למדרגות ולמעקה חיים ארוכים במיוחד.

איך בוחרים דגם של מדרגות ומעקה מברזל?

המרכז הישראלי למסגרות מציע מגוון רחב של תוצרי ברזל, לאנשים בעלי סטנדרט גבוה המעוניינים להכניס יצירות אומנות של ממש לתוך ביתם. השימוש בברזל ועיצובו, נעשים בעזרת חומרים ייחודיים, תהליכים כימיים וחימום בטמפרטורות גבוהות במיוחד, בכדי להקנות לברזל גימור איכותי ומראה חד פעמי. בחירת הדגם שיותקן אצלכם בבית, יכולה להתבצע לאחר שתתרשמו משפע הדגמים הקיימים ותהיו בטוחים באשר לעיצוב הרצוי.

Exit mobile version