Site icon המרכז הישראלי למסגרות

כמה עולה מטר גדר ברזל

שער מתכת אדום

red steel door background

כשאנחנו רוצים להרכיב גדר חדשה לבית, זה אך טבעי שהשאלה הראשונה שתעלה במוחנו היא כמה עולה מטר גדר ברזל. האם אנחנו צריכים לצפות להוצאה של מאות שקלים, להוצאה של אלפי שקלים וכמה אלפי שקלים, או אולי להוצאה של עשרות אלפי שקלים? ובכן, כבר עכשיו נאמר את האמת הפשוטה ולפיה את התשובה הסופית לכל השאלות שלכם תוכלו לקבל רק אחרי שתדעו איזו גדר בדיוק אתם רוצים להזמין, באיזו תצורה ובאיזה עיצוב ומהו אורך הגדר וגובה הגדר שתרצו להתקין. כפי שמסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של המרכז הישראלי למסגרות, הפערים בין מחיר מטר גדר אחת למטר גדר אחרת יכולים להצטבר לאלפי שקלים כשמחשבים את כל אורך הגדר ואת כל האלמנטים העיצוביים והטכניים שמשלבים בגדר.

אז כמה עולה מטר גדר ברזל?

ובכן, אם תרצו להזמין גדר רשת פתוחה, זה יעלה לכם כ-150 שקל לגליל של 25 מטר גדר. מחיר זה יכול לגדול או לקטון במספר עשרות אחוזים בהתאם לגובה הגדר שתבחרו ובהתאם לדגם הספציפי של גדר רשת. אם תרצו להזמין גדר מתכת, המחיר כבר יכול להגיע ל-450 ₪ למטר גדר ברזל, דרך 800 ₪ למטר גדר אלומיניום ועד 1000 ₪ למטר גדר נירוסטה. על כך אפשר להוסיף או לגרוע בהתאם למורכבות העיצובית של הגדר, הגוון, המרקם, שילובי חומרי גלם נוספים וכמובן גובה הגדר והפרישה שלה בשטח. כשאתם מקבלים מידע לגבי כמה עולה מטר גדול ברזל, חשוב שתעשו את החישוב של אורך הגדר כולה על ידי הכפלת המחיר למטר במספר המטרים של הגדר הדרושה לכם. אורך זה יכול להגיע בקלות לעשרות מטרים ופער של מאות שקלים יכול להפוך בקלות לפער של אלפים רבים של שקלים בין דגם לדגם גדר.

איך תבחרו את איש המקצוע שייצר וירכיב לכם את הגדר?

ובכן, כמו בכל שירות דומה, גם במקרה של הרכבת גדר ברזל, הדרך הטובה ביותר לצאת לדרך היא דרך המלצות וחוות דעת מקצועיות ואתם רוצים לנסות ולהשיג כמה שיותר כאלה, גם מחברים, בני משפחה, מכרים ושכנים וגם מאנשי מקצוע בתחומים משיקים שיכולים להמליץ לכם על מסגר מקצועי. אם יש לכם איש מקצוע שאתם סומכים עליו, חשוב מאוד שתישארו איתו אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לשאול גם מסגרים אחרים כמה עולה מטר גדר ברזל אצלם. השוואת מחירים הוא תמיד צעד חכם ונכון לעשותו, בין שלצורך בחירת הספק הזול ביותר ובין שלצורך יצירת כוח מיקוח אל מול הספק שעליו אתם סומכים ובו אתם מתכוונים לבחור בלאו הכי.

המרכז הישראלי למסגרות מציע את כל סוגי גדרות הברזל, כל סוגי המתכת עם אפשרות לשילובי חומרי גלם נוספים ובמחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק.

Exit mobile version