Site icon המרכז הישראלי למסגרות

הדברת חרקים, הדברה לבית מכל סוג, הדברת יונים

הקיץ מגיע ואיתו הים, הארטיקים, המטקות בחוף אבל גם החום, הלחות, היתושים והזבובים, נמלים שמגיעות לכל פינה, עכבישים וכמובן החרק הכי נפוץ מכולם בבתים בישראל – הג'וקים.

מגיעים בהמוניהם איך שמזג האויר מתחמם, מתרוצצים בבית ובורחים מאיתנו כשאנחנו מנסים לתפוס אותם.

השיטה היעילה ביותר למנוע נוכחות של חרקים בבית היא פשוט לעצור אותם בדרך אלינו, אבל זוהי משימה קשה למנוע מהם להכנס אלינו הביתה, שכן הבית שלנו מלא בכל טוב ושם הם רוצים להיות.

הדרכים שאנחנו יכולים למנוע את הכניסה של החרקים הביתה היא קודם כל סתימת חורים וחריצים, תחזוקה של פתחי הביוב ונקיון שלהם, ייבוש מקווי מים או כל מקום בו יש הצטברות של מים עומדים בתוך או בסביבת הבית, משום שאלו מקומות אליהם מגיעים החרקים להטיל ביצים ומשם יש התרבות שלהם או להשתמש בשירות הדברת חרקים.

הדברת חרקים נעשית על ידי ריסוס, הדברה ביולוגית או שימוש באבקה עם חומר מיוחד, לכן כדאי להשתמש בשירות של מדביר מקצועי שיודע מה הוא עושה ומכיר את החומרים היטב, כשמדובר הדברה לבית מכל סוג שהוא איש מקצוע יוכל להגיע לביתכם ולבצע את פעולת ההדברה במהירות ואתם תזכו לשקט מחרקים לזמן ארוך.

אם אתם מתגוררים בדירה בבניין משותף בעיר אתם בוודאי מכירים את מטרד היונים, שמגיעות לחפש מקום מסתור או קינון והלכלוך, לפעמים אף סכנת פרעושים, גדול מאוד וממש אין לכם כוח לנקות כל היום אחרי יונים. שלא נדבר בכלל על הרעש, המהום יונים אינסופי מחוץ לחלון שלכם היא בטוח לא הדרך שבה אתם רוצים להתעורר בבוקר או ללכת לישון בלילה.

אפשרי לבצע הדברת יונים באמצעות רשתות, דוקרנים שלא מכאיבים ליונים אבל מונעים מהן הגעה והתיישבות במקום שאנחנו לא רוצים שיתמקמו בו.

חשוב שתדעו שאפשרי להפרד ממטרד היונים באמצעות הדברת יונים שנעשית על ידי מדביר מקצועי, שמכיר את התופעה מקרוב וכבר טיפל בעשרות ומאות מקרים.

פנו אלינו באתר https://tudu.co.il כדי לקבל את כל האפשרויות להדברה לבית מכל סוג, כדי שתוכלו לעבור את הקיץ נקי ממזיקים וחרקים.

Exit mobile version